zresetowało zegary

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

zresetowało zegary

Post autor: marcin999 » pt lut 23, 2007 12:37

Witam

dzisiaj przy odpalaniu rannym golfa stał od niedzieli.
Temperatura byla kolo -14stopnii

Wczasie krecenia zresetowalo mi zegary i zapalila sie swieca zarowa tj przekrecil od nowa kluczyk a caly czas rozrusznikiem kreciłem... Co to moze być czy to jednorazowa bolączka czy mam zaczac sie martwic??


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

_KUBA22_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn lut 05, 2007 17:35
Lokalizacja: okolice bydy

Post autor: _KUBA22_ » pt lut 23, 2007 12:50

pewnie miales slabe ako i jak kreciles to ci sie zzerowaly zegary, nie martw sie tym bo to nic powaznego, ja u siebie tez tak mialem, a kontrolka od swiecy sie palila bo on nie mial pradu zeby ja odpowiednio nagrzac, to nie jest nic powaznego podladuj akumulator, albo jak bedzie to sie powtaralo to kup nowy



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » pt lut 23, 2007 13:35

marcin999 pisze:dzisiaj przy odpalaniu rannym golfa stał od niedzieli.
Temperatura byla kolo -14stopnii

Wczasie krecenia zresetowalo mi zegary i zapalila sie swieca zarowa tj przekrecil od nowa kluczyk a caly czas rozrusznikiem kreciłem... Co to moze być czy to jednorazowa bolączka czy mam zaczac sie martwic??
dlatego ja zawsze (w temp <5 stopni) przed przekreceniem zaplonu wlaczam postoje (na okolo 10s) zeby 'pobudzic' akumulator :bigok:

wedlug mnie masz akumulator slaby jak napisal KUBA



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt lut 23, 2007 13:50

Włochaty pisze:dlatego ja zawsze (w temp <5 stopni) przed przekreceniem zaplonu wlaczam postoje (na okolo 10s) zeby 'pobudzic' akumulator
wydaje mi sie ze swieczki go bardziej podudza :D bo chyba z 10x wiecej pociagna.

Chyba mam za slaby wiec go doladuje


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » pt lut 23, 2007 18:57

Miałem to samo - wina aku.

Jaki masz aku?? Ja musiałem na nowy wymienić bo był za słaby.



Awatar użytkownika
SEZAM
Bob the Builder
Bob the Builder
Posty: 321
Rejestracja: czw sty 25, 2007 22:55
Lokalizacja: WARNDORF
Kontakt:

Post autor: SEZAM » pt lut 23, 2007 20:08

podpinam sie pod kolegów Aku wymieniłem wczoraj i jest super !!! powodzenia :okej:



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt lut 23, 2007 20:13

Mekto pisze:Jaki masz aku??
Bosch 55ah troche maly poza tym dawno nie ladowany zauwazylem ze zaczyna miauczec a nie krecic;d hehe

To dobrze ze aku bo myslałem ze moze cos z elektryka;/


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » pt lut 23, 2007 22:00

marcin999, To powiem ci że nie trochę za mały tylko za mały i to całkiem sporo. Z tego co pamiętam to coś koło 70ah powinno być min. Więc jak możesz to opyl ten a zaopatrz się w nowy bo ten cię zawiedzie jeszcze wiele razy przy mrozie.



domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » pt lut 23, 2007 23:28

A ja Ci dam dobra rade. Aku to jedna sprawa ale (rok temu to przeszedlem) przy wymianie baterii naprawde porzadnie wyczesc klemy. Mi zakladali fachowcy w d..... (zaplacilem 10 zeta)i po dwoch tygodniach jak temp. spadla do ok -10 nie zapalil. musialem na mrozie czyscic klemiska i dopiero wystartowal.


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt lut 23, 2007 23:29

no wiem, ale narazie daje rade nawet kreci. Podobno mrozow ma nie byc wiec jakos moze przetwam...


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Zibi art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Kontakt:

Post autor: Zibi art » pn lut 26, 2007 11:39

Ja miałem w sobote taki przypadek, że nie chciał wystartować ale mam zapasowy aku w piwnicy i prostownik, jak jeden padnie to lece po drugi kótry jest naładowany a padniedy podłanczam. Ten padniety wytrzymał m-c, teraz zobacze ile ten wytrzyma :D


--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » wt lut 27, 2007 22:37

U mnie sasiad zrobil z ruskiej starej spawarki takiego szybkostrzala, podlacza na dwie minuty i odpala ale to chyba morderstwo dla aku. Jak mialem stara baterie i mroz zlapal to korzystalem z pomocy :bigok: Teraz spoko nowka aku nio i zima mrozna hehe


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » śr lut 28, 2007 14:26

marcin999 pisze:Włochaty napisał/a:
dlatego ja zawsze (w temp <5 stopni) przed przekreceniem zaplonu wlaczam postoje (na okolo 10s) zeby 'pobudzic' akumulator


wydaje mi sie ze swieczki go bardziej podudza :D bo chyba z 10x wiecej pociagna.
tu nie chodzi o maxsymalne pobudzenie, bo nalezy to robic malym pradem :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 189 gości