Montaz centralego zamka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Montaz centralego zamka

Post autor: rakczek » pt lut 23, 2007 02:12

Witam...

Poszukuje jakiegos schematu do montazu takich wlasnie silownikow do centralnego Obrazek

Czy ktos posiada jakies foto ew poradzic cos moze.. Nie mam pojecia jak zabrac sie za to...

I pytanie jeszcze czy w tych autach z fabrycznym centralnym silowniek jest wmatowany w zamek?? Jesli tak to moze latwiej byloby poszukac takie zamki??


Ogolnie to nie wiem dlaczego ale opcja SZUKAJ nie dziala u mnie... nie wiem dlaczego

Pozdrawiam


http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171

Awatar użytkownika
pivvo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt kwie 21, 2006 08:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: pivvo » pt lut 23, 2007 10:21

Rozumiem że zamierzasz dopiero taki sprzęt kupić bo w takim komplecie musi być schemat podłączenia, ogólnie czarna skrzynka jest centralką która jest sterowana siłownikiem montowanym w drzwiach kierowcy (odróżnia się od pozostałych tym że ma 5 przewodów) (czasem w komplecie są dwa i wtedy można złożyć po stronie pasażera), po podłączać pozostałe siłowniki według schematu i powinno działać. I to było by o elektryce, pozostaje część mechaniczna blaszki i szprychy załączone do kompletu mają Ci pomóc podłączyć się do cięgieł (dźwigienek) zamka i na pewno wymagają docięcia dogięcia i powiercenia otworów. Natomiast oryginalny centralny zamek podłączasz przykręcasz i działa



Awatar użytkownika
kawior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: wt lis 30, 2004 03:01
Lokalizacja: Chełm
Kontakt:

Post autor: kawior » pt lut 23, 2007 21:49

Montowalem podobny zamek u siebie w ostatnia sobote.
Zatem najpier zamontowałem siłowniki w drzwiach i połączyłem je z rygielkami.
To czarne podełko czyli centralkę umieściłem obok skrzynki bezpieczników ( po zdemontowaniu osłony deski rozdzielczej ).
Czerwony kabelek z centralki podłączyłem pod gnzazod zapalniczki, tak jak mi doradził kolega miś fazi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87204

czerony z bialym paskiem (przy zapalniczce)- > czerwony od centralki

brazowy (przy zapalniczce) -> czarny od centalki

rozowe od kierunkow podłączyłem do wiazki biegnacej przy progu ( musisz zdjąć listwe progowa od wewnatrz ) jednen do czarno-zielonego, a drugi do czarno-bialego.

Do siłowników podłączasz kable zgodnie z kolorami.

To chyba tyle.

W razie klopotów odezwij sie na gg 335201



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » pt lut 23, 2007 22:21

Ogólnie rzecz biorąc podłączenie jest niesamowicie intuicyjne (biały kabel do białego itp) a jak zamontować to nie znajdziesz sam musisz pokombinować no chyba ze na forum uda Ci sie jakieś zdjęcia znaleźć ale jak sam zauważyłeś coś wyszukiwarka nie działa. Ja straciłem całą poprzednią sobote na zamontowanie i kawałek niedzieli, więc jak sie bedziesz zabierał za to to sie nie denerwuj


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 363 gości