vw golf 1.6 gtd 90r kontrolka oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysztoff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lut 20, 2007 22:10
Lokalizacja: Lodz

vw golf 1.6 gtd 90r kontrolka oleju

Post autor: krzysztoff » czw lut 22, 2007 09:30

mam problem z kontrolka przy wiecej niz 2 tys obrotow zapalala sie wiec wymienilem na druga od mechanika ale juz uzywana nie mallem problemyu przez 3 tyg i znowu to samo! co najlepiej zrobic?



piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » czw lut 22, 2007 09:58

a jaki masz filtr oleju z filtrona nasz? od niego tez zapala sie kontrolka ,moze spróbuj wymienic filtr



daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

kontrolka oleju

Post autor: daro31ie » czw lut 22, 2007 23:06

jaki masz filtr oleju z filtrona nasz? od niego tez zapala sie kontrolka ,moze spróbuj wymienic filtr

Nie bardzo rozumiem co ma filtron do kontrolki cisnienia oleju?

Jezeli swieci to oznacza ze cisnienie oleju jest ponizej normy oczywiscie jezeli te wskazania czujnika sa dobre.
Przyczyn takiego stanu moze byc kilka
awaria czujnika cisnienia
awaria pompy oleju lub jego zaworu regulacyjnego
wycieki
brak dostatecznej ilosci oleju
zuzycie silnika

Pozdrawiam i glowa do gory jutro bedzie lepiej po :kufel:


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw lut 22, 2007 23:11

piter13 pisze:a jaki masz filtr oleju z filtrona nasz? od niego tez zapala sie kontrolka ,moze spróbuj wymienic filtr
a co z filtronem???
ja cały czas na nich jeżdżę i nie mam problemów
daro31ie pisze:ezeli swieci to oznacza ze cisnienie oleju jest ponizej normy oczywiscie jezeli te wskazania czujnika sa dobre.
Przyczyn takiego stanu moze byc kilka
awaria czujnika cisnienia
awaria pompy oleju lub jego zaworu regulacyjnego
wycieki
brak dostatecznej ilosci oleju
zuzycie silnika
i wszystko to prawda
krzysztoff pisze:mam problem z kontrolka przy wiecej niz 2 tys obrotow zapalala sie wiec wymienilem na druga od mechanika ale juz uzywana nie mallem problemyu przez 3 tyg i znowu to samo! co najlepiej zrobic?
wymieniałeś kontrolkę????
Ja bym zaczął od sprawdzenia poziomu oleju i ewentualnie wymiany ale czujnika ciśnienia


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

kontrolka

Post autor: daro31ie » czw lut 22, 2007 23:18

Kolego hanti czasem zdaje mi sie ze polacy chwala tylko to co nie polskie, chyba ze to jest :kufel:
Wracajac do tematu zgadzam sie najpierw stan oleju!!!


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » czw lut 22, 2007 23:19

daro31ie pisze:Nie bardzo rozumiem co ma filtron do kontrolki cisnienia oleju?
a własnie ze ma duzo!! te filtry sa do d... i duzo ludzi z forum na nie narzeka ze kontrolka oleju miga od nich :bajer:



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw lut 22, 2007 23:29

piter13 pisze:a własnie ze ma duzo!! te filtry sa do d... i duzo ludzi z forum na nie narzeka ze kontrolka oleju miga od nich
piter13, jeździłem na filtrach BOSCHa, MANNa i inych i nigdy nie miałem problemów( raz chyba tylko z Mannem). Jakościowo są tak samo dobre. Tylko różnica w cenie - BTW znajdź mi w Polsce orginalny filtr Bosch (nierobiony na Słowacji tylko Made in Germany)

No i powiedz na jakim filtrze Ty jeździsz??


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw lut 22, 2007 23:35

panowie wszystkie te filtry o których piszecie robi wlaśnie filtron.a to że kontrolka sie zapala może bys spowodowane też zmianą oleju.jak zmieniłem z lotosa na castrola to tez tak mi sie kilka razy zrobilo ale już jest ok.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » czw lut 22, 2007 23:39

jakies g.... mam tez clear czy jakos tak, manna sa dobre filtry mam taki w drugim golfie



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw lut 22, 2007 23:55

piter13 pisze:jakies g.... mam tez clear czy jakos tak, manna sa dobre filtry mam taki w drugim golfie
oki koniec dyskusji :pub:
każdy ma jakieś swoje zdanie. Najpierw niech krzysztoff, posprawdza wszystko jescze raz a dopiero potem bierze się za wymienianie


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 50 gości