Mrygajaca kontorlka hamulca recznego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mrygajaca kontorlka hamulca recznego
Witam !
Jak w temacie.Podczas jazdy czasami zapala mi sie kontorlka hamulca recznego.Hamulec nie jest zaciagniety a kilkukrotne delikatne zaciagniecie i zwolnienie nie pomaga.Klocki i tarcze wymienilem jakies 35 tys km temu.Plyn wydaje mi sie ze jest w normie tzn. miedzy wskaznikiem max - min.Zjawsiko powoli sie nasila.Mryga podczas przyspieszania,hamowania i zwyklej jazdy.Nie ma zasady kiedy sie zapala.Co to moze byc?
Pozdrawiam Marcin
Jak w temacie.Podczas jazdy czasami zapala mi sie kontorlka hamulca recznego.Hamulec nie jest zaciagniety a kilkukrotne delikatne zaciagniecie i zwolnienie nie pomaga.Klocki i tarcze wymienilem jakies 35 tys km temu.Plyn wydaje mi sie ze jest w normie tzn. miedzy wskaznikiem max - min.Zjawsiko powoli sie nasila.Mryga podczas przyspieszania,hamowania i zwyklej jazdy.Nie ma zasady kiedy sie zapala.Co to moze byc?
Pozdrawiam Marcin
life is not a party , but party is a life ...
W samochodach sa czujniki klocków ale najczesciej zapalaja sie jak naciśnie sie hamulec lub jest dodatkowa kontrolka stanu klockó. Z tego co wiem to w twoim nie ma. Ale z tyłu szczeki wytrzymuja bardzo bardzo długo przynajmniej 2, 3 komplety przednich jezeli sie nie zatra. Jezeli sie by nawet starły z tyłu to kontrolka nie bedzie migac. jak pisales wyzej to od niczego nei zalezy ze miga wiec w czyms innym jest problem. Spróbuj poruszac dzwignia nie zaciagajac jej jak bedziesz miał przekrecony zapłon i zobacz czy miga kontrolka- moze byc luzny czujnik lub dzwignia recznego. Potem trzeba sprawdzic czy przewód nie dotyka do masy.
tam nie ma czujników wiec to odpada.Rynkov pisze:A czy możliwe jest,że zjeździłem już klocki ?Albo,że wiąże się to z tylnymi okładzianmi?(z tyłu nie mam tarcz tylko bębny,które tak samo wymieniłem jakieś 35 tys km temu)
wez sobie odkrec korek przy zbiorniczku i poruszaj tym pływakiem, bo to on załącza kontrolke. może z tym czujnikiem masz coś nie tak.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Witam. Ja mam podobnie... Dzisiaj zauważyłem że kontrolka mi nie zgasła po zwolnieniu hamulca ręcznego, ale w czasie jazdy gasnie i sie zapala znów, troche poswieci i znów gasnie, ale tez zauwazylem ze gasnie jak rozpedzam auto, jak zwalniam to sie zapala...czy moze to być płyn, czy coś innego.I od razu pytanie, jaki płyn kupić bo nie mam zadnego.
sampras81, Plyn to musisz kupic taki jaki masz w aucie.Sprawdzasz to poprzez zagladniecie do zbiorniczka z plynem hamulcowym.Jezeli nie wiesz ktory to,to jutro zalcze fotke.Patrzysz na kolor plynu, idziesz do sklepu i prosisz o kolor jaki masz.Ja mam np. zielony.Oczywiscie podajesz tez parametry auta takie jak model,rocznik i rodzaj silnika.
Teraz pytanie do wszystkich , czy warto przekladac klocki z jednej strony na druga?
Teraz pytanie do wszystkich , czy warto przekladac klocki z jednej strony na druga?
life is not a party , but party is a life ...
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
kontrolka ham. ręczn.
Witam.
Zanim podejmiesz decyzję o dolaniu płynu ponad miarę, zaglądnij pod osłonę dżwigni ham. ręcznego.Jest tam zamocowany mikro wyłącznik ,który czasem wysuwa się z mocowania, a jest mocowany bolcem w otworze.Przy wstrząsach wysuwa się z mocowania i zaczyna mrygać.Tak tez było u mnie. Ale czy to ta przyczyna to sprawdzisz. Pozdrawiam.
Zanim podejmiesz decyzję o dolaniu płynu ponad miarę, zaglądnij pod osłonę dżwigni ham. ręcznego.Jest tam zamocowany mikro wyłącznik ,który czasem wysuwa się z mocowania, a jest mocowany bolcem w otworze.Przy wstrząsach wysuwa się z mocowania i zaczyna mrygać.Tak tez było u mnie. Ale czy to ta przyczyna to sprawdzisz. Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości