kaczor4011 pisze:mk1 lub polo1(jest lzejsze)
a czy do polo wejdzie ?? mówię o polo MK I odpowiednik Audi 50
ale z częściami problem
[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:03 ]
zaprzal pisze:z ciekawosci: czesci do tego audi 50 sa wspolne z jakims modelem vw?
tak polo nr 1 . czyli do ktoregoś 80 roku od bodajże 78 albo 79
to to samo tylko znaczek audi albo VW
[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:05 ]
To_mas pisze:Ładuj TDi do Mk1
:D
) nie musi być to najsilniejszy :PP taki AFN wystarczy
żaden AFN żadna pompa rotacyjna tylko pompo
i to minimum 130 wzwyż
[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:05 ]
gt2 pisze:mi sie zdaje że mk1 ale pytanie czy musi być koniecznie diesel ?
only DIESEL TURBO DIESEL
[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:06 ]
Chmielu pisze:duudii ja bym wybrał Scirrocco bo jest już coraz rzadziej spotykane.
Jeżeli nie to, to MK1
Ale żaden diesel tylko 1,8T
scirocco ale II a nie I ??
MK I hmm łatwiej częsci dostępne jak coś się wysypie
źadna benzyna !!
tylko TDI
[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:08 ]
cowboy pisze:jeśli TDI to pakuj w to Rallye - z napędem synchro - bo inaczej nie bedziesz miał trakcji do 4 biegu
no chyba byłby problem z trakcją
w MKII tdi miałem masę własną 1170 KG
jesli byłby MKI golf to byłoby z 900 kh max
scirocco 950 KG tak obstawiam
tyle ,że jak bede chciał sprzedać to łatwiej dostanę większą kwotę za scirocco
a do rallye pakowac ??
jak zrobię syncro ??
przerobi się 6 biegową skrzynie ?? czy trzebaby zastosowac skrzynie z syncro 1H ??
pozdro
[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:09 ]
Johny1984 pisze:To_mas pisze:taki AFN wystarczy
u duudii'ego w grę wchodzą tylko pompowtryski
Chmielu pisze:A diesla w życiu bym tam nie wsadził
znając życie będzie TDI
cowboy pisze:Rallye - z napędem synchro - bo inaczej nie bedziesz miał trakcji do 4 biegu
szerokie kapcie albo autko z syncro...
pzdr
pożyjemy zobaczymy