Mam Golfa III z silnikiem ABD oj. 1.4 i chce wymienić sam pasek rozrządu.
Jak byłem 64kkm wcześniej na poprzedniej wymianie to zauważyłem ze to nie jest bardzo skomplikowane. Ale „DIABEŁ” tkwi w szczególe wiec proszę o pomoc.
W załączonym rysunku chce pokazac jak to wygląda w Realu.
![Obrazek](http://images20.fotosik.pl/82/dd0519c030f4d51amed.jpg)
Wiem ze trzeba policzyć żeby na pasku i tp, odpowiednio ustawić znaki..
Jak Mechanior mi wymieniał to odkręcał osłonę na wale korbowym, te okrągłą metalową na 4 śruby nimbusowe i ściągał pasek, reszty nie zauważyłem bo pogonił mnie do sklepu po śrubkę nimbusową której łeb pokiereszował.
Mam parę pytań, za odpowiedzi z góry dziekuje!
1, czy podczas wymiany paska auto powinno stac na biegu, jeśli tak to ma znaczenie którym
2, czy konieczny jest demontaż dolnej osłony na 4 nimbuse, opisanej powyżej
3, czy oprócz paska wymienia się coś jeszcze. Mechanik twierdził za w środkowej cześci jest pompa wodna napędzana paskiem rozrządu której się nie wymienia- co wy na to?
4. czy jeśli zdejmę dolną osłonę na wale korbowym (kółko metalowe) to nie będę musiał regulować naciągu paska pompą wodną
5. czy konieczne jest odłączenie akumulatora
6. na co należy zwrócić szczególną uwagę, o czym się zapomina albo co jest najważniejsze przy wymianie
7. czy po założeniu zanim odpalę auto można sprawdzić czy wszystko dobrze zostało zamontowane
To na razie były by wszystkie pytania. Jak koleje powstaną będę pisał. Za odpowiedzi DZIEKI