Witam.
Posiadam Golfa MK2 1.3 (gaźnik).Chciałem sie dowiedzieć czy da się zmienic..i tu nie wiem jak to nazwać.....obudowe filtra powietrza czy jakoś tak....a konkretnie: obudowe filtra powietrza mam w kształcie talerza tuż na gaźniku....jak to w tym silniku.....
Ale nie podoba mi sie taki wygląd i tu chciałem się dowiedzieć czy da się zmienic to tak zeby wyglądało jak w silnikach z monowryskiem? zeby obydowa filtra byla niedaleko reflektora.
Jeżeli się nie da to może chociaż ktoś mi powie jak do takiego gaźnika z obudowa filtra "talerzem" załozyć filtr stożkowy.
Pozdrawiam.
Zmiana obudowy filtra?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
nie mam takiego silnika(ale jak podejrzewam masz gaźnik 2E coś tam) ale mam pod ręką gaźnik 2E i pokrywę z monowtrysku 1.8 z mk2-z tego co widzę trzeba troszkę zmodyfikować sam wlot w środku-jest tam nadlany taki jakby próg z plastiku który trzeba by wyciąć aby pokrywa siadła na gaźniku, druga sprawa, że z gaźnika wystają(przynajmniej z mojego) 3 szpilki bodajże M5 które trzeba usunąć-one są albo wciskane albo wkręcane- i otwory po szpilkach wykorzystać do przykręcania pokrywy do gaźnika-oczywiście trzeba by je przegwintować chyba. poza tym trzeba by wykonać otworek z opcją zaślepiania do regulacji składu mieszanki. nie wiem też jak to wyjdzie jeśli chodzi o zmieszczenie się tego pod maską na wysokość
do tego jakaś rura elastyczna-może nawet od monowtrysku, stożek albo puszka na końcu i powinno grać
do tego jakaś rura elastyczna-może nawet od monowtrysku, stożek albo puszka na końcu i powinno grać
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Da sie tylko jaki to ma sens - układ dolotowy (długośc i pojemnośc, przepustowość filtra) jest dobierany pod konkretny silnik i konretny typ zasilania i konkretne fazy rozrządu ... A ty chcesz zmienic ten dobrany na coś od silnika z zupełnie innym układem ... to nie lepiej sobie kupić sportową wkładkę ...
Polecam lekturę:
http://www.chojnacki.com.pl/filozofia.php
Polecam lekturę:
http://www.chojnacki.com.pl/filozofia.php
TDPower
Dzieki....przy zmiane sporo zabawy trzeba:/
Chciałem żeby to mniej więcej tak wyglądąło:
http://moto.allegro.pl/item167210136_ga ... sk_vw.html
z tego co wiem to ten gaźnik(monowtrysk) jest oszczędniejszy.Dałoby się go założyć zamiast tego gaźnika co mam??
ppoll27 o jaką wkładke chodzi??
Chciałem żeby to mniej więcej tak wyglądąło:
http://moto.allegro.pl/item167210136_ga ... sk_vw.html
z tego co wiem to ten gaźnik(monowtrysk) jest oszczędniejszy.Dałoby się go założyć zamiast tego gaźnika co mam??
ppoll27 o jaką wkładke chodzi??
od początku :Ardiano pisze:Dzieki....przy zmiane sporo zabawy trzeba:/
Chciałem żeby to mniej więcej tak wyglądąło:
http://moto.allegro.pl/item167210136_ga ... sk_vw.html
z tego co wiem to ten gaźnik(monowtrysk) jest oszczędniejszy.Dałoby się go założyć zamiast tego gaźnika co mam??
ppoll27 o jaką wkładke chodzi??
to co jest na tej aukcji to monowtrysk do silnika o pojemności 1,8, teoretycznie mógłbyś go próbowac przeszczepic do siebie, ale :
> nie ta pojemnośc i zupełnie inna konstrukcja silnika 1,8 niż 1,3
> potrzebowałbyś jeszcze mnóstwo czujników których nie masz (i nawet nie ma ich gdzie pomontowac) i komputer sterujący (a to kosztuje sporo więcej niż 150 PLN)
także takie rozważanie to czysta teoria.
druga sprawa:
czy coś jest nie tak z twoim autkiem ? pytam bo teoretyczne spalanie 1,8 RP na takim wtrysku to 5,8/7,8/11,1 (90/120/miasto) a twój powinien palic 5,5/7,3/7,9 - jeśli tak nie jest to pisz, napewno się znajdą spece którzy ci pomogą ...
trzecia rzecz:
wkladka to taki sportowy bawelniany filtr powietrza ktory wkladasz do zwyklej obudowy, ale przez to ze ma mniejszy opor dla powietrza polepsza jego parametry
do twojego silnika to bylby np. K&N E-1210 - kosztuje ok. 150 pln - jest do uzytku na wiele lat - po zabrudzeniu pierze sie go i nasacza specjalnym olejem
dodam jeszcze że nie masz się co sugerowac spalaniem 1,3 na wtrysku (wielopunktowym) - bo dobrze uregulowany 1,3 na gaźniku pali mniej a konkretnie:
5,5 7,3 7,9 / 5,8 7,7 8,1 skrzynia 4 biegowa.
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 320 gości