Mrygajaca kontorlka hamulca recznego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Mrygajaca kontorlka hamulca recznego

Post autor: Rynkov » śr lut 21, 2007 14:41

Witam !
Jak w temacie.Podczas jazdy czasami zapala mi sie kontorlka hamulca recznego.Hamulec nie jest zaciagniety a kilkukrotne delikatne zaciagniecie i zwolnienie nie pomaga.Klocki i tarcze wymienilem jakies 35 tys km temu.Plyn wydaje mi sie ze jest w normie tzn. miedzy wskaznikiem max - min.Zjawsiko powoli sie nasila.Mryga podczas przyspieszania,hamowania i zwyklej jazdy.Nie ma zasady kiedy sie zapala.Co to moze byc?
Pozdrawiam Marcin


life is not a party , but party is a life ...

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr lut 21, 2007 14:44

Najczesciej sa takie objawy za mało płynu, lub zaciągniety reczny- co w twoim przypadku to wyklucza :grin: , walniety czujnik lub lużny czujnik lub przetarty przewód zasilajacy czujnik który dotyka do masy- warto to posprawdzać. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: Rynkov » śr lut 21, 2007 14:51

A czy możliwe jest,że zjeździłem już klocki ?Albo,że wiąże się to z tylnymi okładzianmi?(z tyłu nie mam tarcz tylko bębny,które tak samo wymieniłem jakieś 35 tys km temu)


life is not a party , but party is a life ...

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr lut 21, 2007 14:54

W samochodach sa czujniki klocków ale najczesciej zapalaja sie jak naciśnie sie hamulec lub jest dodatkowa kontrolka stanu klockó. Z tego co wiem to w twoim nie ma. Ale z tyłu szczeki wytrzymuja bardzo bardzo długo przynajmniej 2, 3 komplety przednich jezeli sie nie zatra. Jezeli sie by nawet starły z tyłu to kontrolka nie bedzie migac. jak pisales wyzej to od niczego nei zalezy ze miga wiec w czyms innym jest problem. Spróbuj poruszac dzwignia nie zaciagajac jej jak bedziesz miał przekrecony zapłon i zobacz czy miga kontrolka- moze byc luzny czujnik lub dzwignia recznego. Potem trzeba sprawdzic czy przewód nie dotyka do masy.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr lut 21, 2007 14:55

Rynkov pisze:A czy możliwe jest,że zjeździłem już klocki ?Albo,że wiąże się to z tylnymi okładzianmi?(z tyłu nie mam tarcz tylko bębny,które tak samo wymieniłem jakieś 35 tys km temu)
tam nie ma czujników wiec to odpada.
wez sobie odkrec korek przy zbiorniczku i poruszaj tym pływakiem, bo to on załącza kontrolke. może z tym czujnikiem masz coś nie tak.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

gruchol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
Kontakt:

Post autor: gruchol » śr lut 21, 2007 17:55

Ja miałem podobny przypadek i nic nie pomagało, miałem ten sam stan płynu co Ty, ale któregoś dnia dolałem prawie na max i teraz już się nie zapala. Sprubuj dolać i zobacz...



Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: Rynkov » śr lut 21, 2007 19:31

Jutro doleje plyn i sprawdze mozliwe podane przez was usterki.Bo dzisiaj ucze sie na poprawke z zarzadzania strategicznego , WYPAS!!


life is not a party , but party is a life ...

sampras81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 22, 2006 21:22
Lokalizacja: Lubin

Post autor: sampras81 » śr lut 21, 2007 19:37

Witam. Ja mam podobnie... Dzisiaj zauważyłem że kontrolka mi nie zgasła po zwolnieniu hamulca ręcznego, ale w czasie jazdy gasnie i sie zapala znów, troche poswieci i znów gasnie, ale tez zauwazylem ze gasnie jak rozpedzam auto, jak zwalniam to sie zapala...czy moze to być płyn, czy coś innego.I od razu pytanie, jaki płyn kupić bo nie mam zadnego.



Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: Rynkov » śr lut 21, 2007 23:46

sampras81, Plyn to musisz kupic taki jaki masz w aucie.Sprawdzasz to poprzez zagladniecie do zbiorniczka z plynem hamulcowym.Jezeli nie wiesz ktory to,to jutro zalcze fotke.Patrzysz na kolor plynu, idziesz do sklepu i prosisz o kolor jaki masz.Ja mam np. zielony.Oczywiscie podajesz tez parametry auta takie jak model,rocznik i rodzaj silnika.

Teraz pytanie do wszystkich , czy warto przekladac klocki z jednej strony na druga?


life is not a party , but party is a life ...

sampras81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 22, 2006 21:22
Lokalizacja: Lubin

Post autor: sampras81 » czw lut 22, 2007 21:05

a co sie stanie jak doleje inny płyn? tzn innego koloru bedą jakies skutki uboczne...



Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: Rynkov » czw lut 22, 2007 21:59

sampras81, Szczerze to nie wiem.Moglby tu jakis specjalista zajrzec;/


life is not a party , but party is a life ...

sampras81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 22, 2006 21:22
Lokalizacja: Lubin

Post autor: sampras81 » pt lut 23, 2007 20:41

właśnie...może by ktoś, wypowiedział się na temat ...



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 23, 2007 21:56

sampras81 pisze:a co sie stanie jak doleje inny płyn? tzn innego koloru bedą jakies skutki uboczne...
Generalnie nie dolewa się innego, jeśli już musisz, to ten sam. A najlepiej wymienić. Chcesz- experymentuj na własną odpowiedzialność...
Pozdrawiam.



zwirzyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt paź 18, 2005 20:37
Lokalizacja: Kraków

kontrolka ham. ręczn.

Post autor: zwirzyk » sob lut 24, 2007 18:13

Witam.
Zanim podejmiesz decyzję o dolaniu płynu ponad miarę, zaglądnij pod osłonę dżwigni ham. ręcznego.Jest tam zamocowany mikro wyłącznik ,który czasem wysuwa się z mocowania, a jest mocowany bolcem w otworze.Przy wstrząsach wysuwa się z mocowania i zaczyna mrygać.Tak tez było u mnie. Ale czy to ta przyczyna to sprawdzisz. Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości