Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
sGARY
- Użytkownik

- Posty: 389
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
- Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo
Post
autor: sGARY » wt lut 20, 2007 14:40
cieknie ropa z oski tam gdzie zaznaczylem strzalka

[dol]
jest tam jakis oring?? jest to czesc wymienna??
jak tak to jak to wymienic??
Lub gdzie jakis pompiarz w Trojmiescie??

-
Slavio
- Nowicjusz

- Posty: 32
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
- Lokalizacja: Stara Olszewnica
Post
autor: Slavio » wt lut 20, 2007 15:18
Witaj.
Ja mam mk3 1.9 td i pompę inną niż twoja, tak na oko.
u mnie też ciekło z tego miejsca i w moim przypadku pomogło wciśnięcie tej ośki i wyciągnięcie jej kilka razy podczas pracującego silnika i przegazowanie go po tym. Spróbuj. może pomoże. Tam jest malutki oring ale rozmiaru ci nie podam bo nie mierzyłem, chociaż zdejmowałem górę pompy i oglądałem to to.
-
sGARY
- Użytkownik

- Posty: 389
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
- Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo
Post
autor: sGARY » wt lut 20, 2007 15:29
Slavio, no wlasnie tez to wcisnalem i przestalo leciec

ale sie ciagle poci i chce to zrobic zeby juz nie cieklo.
Trudno jest rozkrecic ta gore pompy?? nie ma tam czegos co pozniej trzeba regulowac??
-
Slavio
- Nowicjusz

- Posty: 32
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
- Lokalizacja: Stara Olszewnica
Post
autor: Slavio » wt lut 20, 2007 15:54
U mnie też się pociło po pierwszej takiej akcji z wciskaniem, więc powtórzyłem i też mimo to delikatnie się pociło. Pojeździłem trochę autem z różnymi prędkościami i przestało się pocić. Ten oring jest dociskany wg mnie przez ciśnienie paliwa w komorze pompy i ma tam swoje wyżłobienie w które ma się dopasować, więc pewnie jak dałem mu konkretnie po garach to mu to pomogło, docisnęło i uszczelniło.
A jak chce ci się rozbierać to powiem ci że rozkręcenie tego nie zajmuje dużo czasu. Problem jest z samym zdjęciem pokrywy, bo ta ośka zaczepiona jest o coś w pompie i trzeba się pomęczyć żeby ją zdjąć a potem założyć , ale jest to do zrobienia. Mi się udało. Poszukaj w temacie "governor moda", tam są zdjęcia i chyba nawet w punktach napisane co robić, przy okazji zrobisz sobie governor moda(nie wiem czy tego sie nie robi tylko w silnikach z turbo, a nie wiem czy ty je masz). Ja jeszcze tego nie robiłem, na razie przygotowuję się do wymiany kompletu łożysk w kołach i przy okazji zrobię to.
Jeżeli chodzi o regulację, to miałem problem z założeniem tej pokrywy na pompę bo przeszkadzała mi śruba regulacju dawki paliwa więc wykręciłem ją. Potem musiałem wyregulować dawkę i wolne obroty i nic więcej.
-
hanti
- Gadatliwa bestia

- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
-
Kontakt:
Post
autor: hanti » wt lut 20, 2007 16:09
sGARY pisze:jest tam jakis oring??
tak na ośce jest założony oring
sGARY pisze:jest to czesc wymienna??
oczywiściie że tak
sGARY pisze:jak tak to jak to wymienic??
wymienisz oring bez ściągania pompy. Wystarczy tylko ściągnąć dekiel i masz wszystko na wierzchu
Ważny jest jeszcze typ pompy(czy ma mechanizm przyśpieszania obrotów czy tylko zmiany kąta wtrysku) bo w jednych pod deklem jest taka mała sprężynka na którą trzeba uważać a w drugim typie pompy jej nie ma.
Koszt oringu ot około 2 PLN ( w serwisie trochę więcej) ważny jest jeszcze stan tulejki w której jest oring wraz z ośką, jak jest ona wyjechana to zmiana oringu nic nie pomoże(nowa tulejka kosztuje około 80-90PLN w ASO)

- Jedyna taka taksówka !!!!!!
-
sGARY
- Użytkownik

- Posty: 389
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
- Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo
Post
autor: sGARY » wt lut 20, 2007 18:21
hanti, ok czyli sie zabiore za wymiane tego oringa

jest to taki silnik jak na fotce

dokladnie pozniej sprawdze jaki tam jest typ pompy.
Wiesz moze jaki tam jest rozmiar tego oringu??
I jak sie nazywa ta tulejka?? bo jak rozebralem te sprezynki z gory to byla tam jakas tulejka mosiezna i widac bylo ze z jendej strony byla ona mocno zuzyta.
takze pewnie tez do wymiany.
Slavio, jest to 1.6 Turbo Diesel

-
RobertP
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2799
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
- Lokalizacja: Ostróda
Post
autor: RobertP » śr lut 21, 2007 00:48
sGARY pisze:jest to 1.6 Turbo Diesel

no to bierz się za mody silnika, pompy i turbo jak jest silnik zdrowy to można przy nim troszkę poszaleć ...

remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » śr lut 21, 2007 00:52
sGARY, ja mam ten sam problem !! na początku mi tam ciekło jak cholera :/ pogrzebałem itd teraz sie tylko torszke poci ale i tak mnie to denerwuje !!! I tez bede sie za to zabierał w najbliższym czasie !!!
-
euglen
- Użytkownik

- Posty: 424
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
- Lokalizacja: NML
-
Kontakt:
Post
autor: euglen » śr lut 21, 2007 02:11
sGARY,
To_mas, można wymienić ten oring oraz mosiężną tulejkę, trzeba ściągnąć górę pompy, koszty oringu -2zł a tulejki-45zł orginał Bosch. Dziś wieczorem podam Wam numer części, u siebie wymieniałem też więc na bank będzie dobra. Za ok35 zl można kupić cały komplet uszczelek orginal Bosch do całej pompy

-
hanti
- Gadatliwa bestia

- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
-
Kontakt:
Post
autor: hanti » śr lut 21, 2007 11:01
euglen pisze:tulejki-45zł orginał Bosch
to powiedz mi gdzie tak tanio dostałeś bo sam jestem ciekaw
pytałem po kilku DOBRYCH sklepach i niestety zawsze odsyłano mnie do ASO
euglen pisze:Za ok35 zl można kupić cały komplet uszczelek orginal Bosch do całej pompy
zgadza się ale są to zbędne uszczelki w tym momencie, no chyba że ktoś będzie wymieniał uszczelniacze na sekcjach czy uszczelkę głowicy pompy - ale to robota chyba raczej dla pompiarza

- Jedyna taka taksówka !!!!!!
-
euglen
- Użytkownik

- Posty: 424
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
- Lokalizacja: NML
-
Kontakt:
Post
autor: euglen » śr lut 21, 2007 11:20
hanti, w sieci Intercars cena
"tuleji dźwigni przyśpieszenia" to dokładnie
34,33zł numer części Bosch
1 460 324 333. Numer całego zestawu uszczelek
1 467 010 059. Moim zdaniem opłaca się kupić, od razu można wymienić uszczelkę LDA oraz oringi od przyśpieszacza... A poza tym w pompach rotacyjnych nie ma kilku sekcji

-
sGARY
- Użytkownik

- Posty: 389
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
- Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo
Post
autor: sGARY » śr lut 21, 2007 11:59
RobertP, to nie moje autko

dlatego nie bede tam robil zadnych modyfikacji
To_mas, to wydaje mi sie ze to jakas wada

i duzo aut ma to samo
euglen, ja raczej zmienie sama tulejke mosiezna bo widac z gory ze jest ona z jednej strony mocno wypracowana. i ten oring

masz moze numer tego oringa??
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » śr lut 21, 2007 12:12
sGARY, ja chyba sie wezme za to i kupi tak jak radzisz cały komplet tych uszczelek

:D
Przy okazji by sie zrobiło govenor mod :PP:D:D: no nie ??
-
euglen
- Użytkownik

- Posty: 424
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
- Lokalizacja: NML
-
Kontakt:
Post
autor: euglen » śr lut 21, 2007 12:30
sGARY, numer tego oringu na 90% to 1 460 210 008. Ale tutaj nie jestem pewien...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości