po wymianie silnika kopci - pilne
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bburdach
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 10:27
- Lokalizacja: Ząbki/Warszawa/Łuków
- Kontakt:
po wymianie silnika kopci - pilne
witam. pare dni temu wymieniłem silnik na td. wczesniej mialem taki sam ale sie zatarl i nieoplacalo sie go robic. ten kupilem po okazyjnej cenie. ale mial uszkodzona turbinke. zostala przerobiona. nie wiem za bardzo jak ale strasznie glosno swiszcze.ale nie w tym rzecz. w tym momencie jak sie turbina wlacza zaczyna strasznie kopcic na bialo - ogromna chmura w ktorej gina samochody jadace za mna:). mechanik powiedzial ze spala sie olej z tlumnika po starym silniku. ale przejechalem 500 km i dalej to samo. i bierze olej ale na rozgrzanym silniku po odkreceniu korka i wyciagnieciu bagnetu nic. zero dymu.
To ze gwiźdze turbinka to najczesciej nieszczelnosc w połączeniu turbinki albo nieszczelnosc wydechu- jezeli we wczesniejszym silniczku ta turbinka nie gwizdała. A czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego???? Czy po rozgzraniu zaczyna mniej kopcic czy dalej tak samo??? Czy kolor dymu jest tczysto biały, czy może siwy lub niebieskawy???? I jak Ci autko odpala na zimno i ciepło, jak przyspiesza i itd????
- bburdach
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 10:27
- Lokalizacja: Ząbki/Warszawa/Łuków
- Kontakt:
wczoraj sprawdzalem to byl wszystko dobrze, a turbina mozna powiedziec ze jest odlaczona, tyle ze siedzi, i zapomnialem powiedziec ze oleju tez ubywa, taj jak by sie gdzie do wydechu dostawal, bo wydaje mi sie ze silnik nie bierze, no i po dluzszej trasie czasami jest plama (kilka kropli oleju pod samochodem)
jak odkręcisz doprowadzający olej przewód od chłodniczkioleju do turbiny to wtedy napewno nic nie pójdziebburdach pisze:podobno turbina jest tak przerobiona ze niechodzi i przez nia wogole olej nie idzie. czy to mozliwe?
a tak to już chyba wiesz ....
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
to jest ten przewód (zaznaczyłem na zielono) o którym pisałem wcześniej,bburdach pisze:no wlasnie nie bardzo wiem bo jestem prawie zielony w tych sprawach
od chłodniczki (przykecony śrubą M8) oleju do turbiny,
drugi jest z tyłu silnika od turbiny do bloku silnika przykręcony kluczem 22) - tego zdjęcia nie mam
tamten jest taki gruby w plecionce metalowej, tak jak wężyki przy kranach
tak wogóle zastanawia mnie i pewnie innych czemu wogóle chciałbyś to zrobić lub czemu masz to zrobione jeśli wogóle masz ....
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- bburdach
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 10:27
- Lokalizacja: Ząbki/Warszawa/Łuków
- Kontakt:
sprawdzalem teraz i jest caly czas wyciek oleju pod spodem. z wydechu tez chlapie olejem bo cala klapa z tylu w oleju jest po wczorajszej jezdzie ok 200 km. zrobiony jest tak bo kupilem silnik z uszkodzona turbina (brala olej) w starym tez byla do kitu i dlatego jest tak jak jest. byla tez przerabiana rura ta co wychodzi z turbimy do wydechu i z pod sruby tez wychodzi delikatnie olej
czy jesteś pewnien że to tylko turbina wali olejem ? może do tego jeszcze uszczelniacze ...bburdach pisze:sprawdzalem teraz i jest caly czas wyciek oleju pod spodem. z wydechu tez chlapie olejem bo cala klapa z tylu w oleju jest po wczorajszej jezdzie ok 200 km. zrobiony jest tak bo kupilem silnik z uszkodzona turbina (brala olej)
i pieścienie ?
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości