zaświeca mi się kontrolka oleju mk III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gapski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 18:45
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

zaświeca mi się kontrolka oleju mk III

Post autor: gapski » ndz mar 27, 2005 19:32

mam mk III 1,4 po podgrzaniu się silnika miga mi kontrolka oleju, tzn.
to jest tak że jak utrzymam obroty silnika przez chwile na stałym poziomie, ale pomiędzy 2050 a 2450 to zaczyna mrugać i pipczeć. Co to może być? pompa oleju czy co?



Awatar użytkownika
Hi-Jack
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lis 03, 2004 11:08
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Hi-Jack » ndz mar 27, 2005 21:05

skorzystaj z opcji SZUKAJ. Ten temat był wałkowany wielokrotnie.


Pełen sandał, gaz w podłodze...

zdybi83

Post autor: zdybi83 » wt mar 29, 2005 22:07

Mam ten sam problem w MK II i też nei wiem jak sobie z tym poradzic wymieniłem czujnik ciśnienia oleju jednak nic to niedało następnie sprawdzałem ciśneinie i wychodzi na to że jest zamałe ale niebardzo wiem co z tym robić.



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » wt mar 29, 2005 23:09

zdybi83 pisze:Mam ten sam problem w MK II i też nei wiem jak sobie z tym poradzic wymieniłem czujnik ciśnienia oleju jednak nic to niedało następnie sprawdzałem ciśneinie i wychodzi na to że jest zamałe ale niebardzo wiem co z tym robić.
Remont silnika a dokladnie wymiana panewek na wale ludzie uzyjcie opcji szukaj :chytry:



gapski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 18:45
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: gapski » śr mar 30, 2005 15:41

użyłem opcji "szukaj"

to co? wychodzi na to że to panewki
i co teraz....... kaska poleci



gapski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 18:45
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: gapski » pt kwie 01, 2005 14:42

bylem u znajomego mechanika i on powiedział że to nie mogą być panewki bo silnik by żęził a chodzi
super poza tym odłączył czujniki od oleju te 2 na górze i po odłączeniu znowu wprowadziłem go na chwilę na jakieś 2150 obr i zaczą mrógać i pipkać, co wy na to????????????????????????????????



prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » pt kwie 01, 2005 21:27

A ja na to tyle: jeżdzę już od trzech tygodni z tym problememi juz czasami do innych ludzi zaczynam piszczeć jak ten sqbany piszczek. Wymieniłem czujniki, filtr i olej na mineralny, wymieniłem pompę oleju i okazuje się, że nadal ciśnienie oleju po rozgrzaniu silnika spada i to dość drastycznie. Jedyny plus tego zabiegu jest taki, że po wymianie oleju poprawiła się kultura pracy silnika. A może zebrał by ktoś wszystko na ten temat do kupy i dał w jedno miejsce???


Carpe Diem - Memento Mori

gapski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 18:45
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: gapski » ndz kwie 03, 2005 13:00

byłem u el-mech samochodowego i powiedział że to jest taki układzik w desce (za licnikiem) skopany i to tego wina trzeba będzie wymienić albo podłączyć czujniki na żywca do diody i pipczyka . tak mówił czy to prawda??? był przekonujący ponoć robił takie coś czy ktoś się z tym spotkał?????????



Awatar użytkownika
Adam Polak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob mar 12, 2005 01:25
Lokalizacja: wojkowice
Kontakt:

Post autor: Adam Polak » ndz kwie 03, 2005 13:15

zawsze można mieć nadzieje że to tylko układzik lub inna mała :pierdołka: ale moim zdaniem małe ciśnienie oleju spowodowane jest zużyciem panewek korbowodowych ewentualnie przyczyną niesprawności może być uszkodzona pompa oleju



gapski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 18:45
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: gapski » ndz kwie 03, 2005 13:21

przypominam że odłączyliśmy czujniki i było tak samo



Awatar użytkownika
Adam Polak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob mar 12, 2005 01:25
Lokalizacja: wojkowice
Kontakt:

Post autor: Adam Polak » ndz kwie 03, 2005 13:32

sam napisałeś że po nagrzaniu silnka. A więc kiedy zmiena się lepkość oleju .Ciśnienie Wówczas spada. Czujnik przekazuje:informacje; o ciśnieniu więc cóż z tego że go odłączysz. Dalej informacja przekazywana jest że nie ma należytego ciśnienia.A co do tego że któryś mechanik powiedział że nie mogą być panewki bo silnik by rzęził- nie wierz w to bo wcale tak być nie musi



Awatar użytkownika
Adam Polak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob mar 12, 2005 01:25
Lokalizacja: wojkowice
Kontakt:

Post autor: Adam Polak » ndz kwie 03, 2005 13:43

jeszcze jedna ważna rzecz- na jakim oleju jeżdzisz?



gapski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 18:45
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: gapski » ndz kwie 03, 2005 13:54

półsyntetyczny, silnik ma na koncie 182 tys
ja się bardzo nie znam przekazuje teorie mechaników



Awatar użytkownika
Adam Polak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob mar 12, 2005 01:25
Lokalizacja: wojkowice
Kontakt:

Post autor: Adam Polak » ndz kwie 03, 2005 14:17

a więc już czas przejść na mineralny jeżeli masz problem. Wybierz dobry olej mineralny o większej lepkości To powinno pomóż przynajmiej na jakis czas. trzeba próbować. a koszt chyba nie wielki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 51 gości