Szwankujący fabryczny immobiliser
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- jacenty1971
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob lis 05, 2005 17:26
- Lokalizacja: Wrocław
Szwankujący fabryczny immobiliser
Witam
W moim MK3 od pewnego czasu mam problem z fabrycznym immobiliserem.Otóż po odpaleniu auta po 3-4 sekundach dosyć często motor gaśnie.Po podłączeniu do komputera jest sygnalizowany problem tegoż właśnie immobilisera.Myślałem że to wina transpondera zawartego w kluczyku ale niestety to nie on powoduje problem.Jest to bardzo irytujące bo czasami dopiero za czwartym lub piątym razem udaje mi się uruchomić silnik.Po przeszukaniu internetu dowiedziałem się że na poprawną pracę immobilisera mają wpływ trzy urządzenia:
- sam immobiliser który podobno jest zintegrowany z komputerem
- wzmacniacz sygnału immobilisera
- oraz pętla indukcyjna umieszczona na stacyjce.
Może ktoś miał podobne problemy i zna sposób na pozbycie się ich lub wie jak wyłączyć taki fabryczny immobiliser
pozdrowienia z Wrocka
W moim MK3 od pewnego czasu mam problem z fabrycznym immobiliserem.Otóż po odpaleniu auta po 3-4 sekundach dosyć często motor gaśnie.Po podłączeniu do komputera jest sygnalizowany problem tegoż właśnie immobilisera.Myślałem że to wina transpondera zawartego w kluczyku ale niestety to nie on powoduje problem.Jest to bardzo irytujące bo czasami dopiero za czwartym lub piątym razem udaje mi się uruchomić silnik.Po przeszukaniu internetu dowiedziałem się że na poprawną pracę immobilisera mają wpływ trzy urządzenia:
- sam immobiliser który podobno jest zintegrowany z komputerem
- wzmacniacz sygnału immobilisera
- oraz pętla indukcyjna umieszczona na stacyjce.
Może ktoś miał podobne problemy i zna sposób na pozbycie się ich lub wie jak wyłączyć taki fabryczny immobiliser
pozdrowienia z Wrocka
Mam podobny problem u kumpla w Polo III tez fabrycznu immo i podobne objawy co u CIebie, czyli zakreci odpali i zaraz zgasnie w kompie widac błąd:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer/ P1570 - 35-10 - - - Intermittent
na necie oprócz tego co ty napisałeś podają równiez jako przyczyne zasniedziałe styki, warto poczyscić, za niedługo bede sie za to brał.
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer/ P1570 - 35-10 - - - Intermittent
na necie oprócz tego co ty napisałeś podają równiez jako przyczyne zasniedziałe styki, warto poczyscić, za niedługo bede sie za to brał.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
wiec jaka przyczyna tego gasniecia. czasami jest tak ze jak przelrece kluczyk i czekam az pogasna kontrolki to kontrolka od kluczyka zgasznie i po chwili zaczyna mrogac i wtedy nie zapale. musze wyjac kluczyk i zaczac od nowa az zaskoczy
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
Moze cewka Pisales, ze nie ma bledow. Na pewno dobrze sprawdzales (ktos sprawdzal) ? Powinny chyba byc jakies...ronuch pisze:wiec jaka przyczyna tego gasniecia. czasami jest tak ze jak przelrece kluczyk i czekam az pogasna kontrolki to kontrolka od kluczyka zgasznie i po chwili zaczyna mrogac i wtedy nie zapale. musze wyjac kluczyk i zaczac od nowa az zaskoczy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 228 gości