Pomocy :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pomocy :(
wszystko bylo ok a tu od paru dni gdy sie samochod nagrzeje po ok przejechaniu 5 km po wysprzegleniu na luzie od razu gaśnie obojetnie czy na lpg czy benzynie.mam silnik chyba ten gaznik pierburg 2ee
wyjmujesz czujnik i całkiem osobno podłączasz omomierz do styków i ogrzewasz , fajnie jest miec termometr , grzac go mozesz w wodzie , i ma sie zgadzac opór w zalezności od temperatury , masz tabelke
[ Dodano: 20 Lut 2007 11:18 ]
w tabeli masz temperatura 20 stopni , opór między 2000 a 3000 tys ohm i tak dalej
[ Dodano: 20 Lut 2007 11:20 ]
zero stopni miedzy 5000 a 6500 ohm itd
[ Dodano: 20 Lut 2007 11:18 ]
w tabeli masz temperatura 20 stopni , opór między 2000 a 3000 tys ohm i tak dalej
[ Dodano: 20 Lut 2007 11:20 ]
zero stopni miedzy 5000 a 6500 ohm itd
jak dobrze pamietam to z dwoma,oki super wiec wzme kubek z woda na 20 stopni i sprawdze.a jakie mogą byc wahania?cczy ma byc w tej granicy?ost zauwazylem ze wiatrak od chodnicy mi sie nie wlacza w dolna rura od chlodnicy jest zawsze zimna ale nie wiem czy to ma cos wspolnego z tym
[ Dodano: 20 Lut 2007 11:32 ]
:)a jak niestety bylby na 4 to co?
[ Dodano: 20 Lut 2007 11:32 ]
:)a jak niestety bylby na 4 to co?
wiatrak chłodnicy ma termowyłącznik , ale on jest wkręcony do chłodnicy ,to jest zupełnie coś innego , widocznie masz cos nie tak z termostatem , a jesli czujnik temperatury ma cztery piny to dwa są do miernika temperatury co masz w zegarach a dwa pozostałe te co Ciebie powinny interesowac dają dane do sterownika , i o te właśnie chodzi , więc to co masz sprawdzic to nie jest wyłącznik wentylatora chłodnicy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 256 gości