A jak jest w 1,8 PL bo juz trace siły

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sebc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt sie 25, 2006 13:49
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

A jak jest w 1,8 PL bo juz trace siły

Post autor: sebc » pn lut 19, 2007 12:54

Na który czujnik podpiąć zegar temp. wody ?
Może na żaden z nich ?
Obrazek
Prosze o pomoc.
Seba
P.s.
Z ciśnieniem oleju doszedłem.



zbuki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt sie 08, 2006 14:03
Lokalizacja: woj opolskie

Post autor: zbuki » wt lut 20, 2007 20:13

Ja mam taki sam problem. W ksiazce tylko takie cos znalazlem. Pisalo ze tak jest w 16v. Ale u mnie jest inaczej tzn. mam dwa czujniki + dwa wylaczniki termiczne + jeden czujnik (nr5). To jak to w koncu ma byc. A w KR mialem tak jak na obrazku. Ten czujnik co jest na bialo zaznaczony to w PL jest wylacznik termiczny.

I zrobilem tak wogole, ze wykrecilem ten wylacznik termiczny i wkrecilem z KR ten czujnik. A do czego sluzy to niewiem dokladnie :)

A tak na marginesie to mam swapa - silnik PL a reszta KR.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 314 gości