Zakup popychaczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Zakup popychaczy
Mam pytanie: Co myslicie o tych popychaczach? Może ktoś już stosował w swoim aucie produkty tej firmy? Zastanawiam się nad kupnem właśnie z tego źródła dlatego, że szklanki do mojego auta FEBI są ponad dwa razy droższe. To jest dla mnie ważny argument, ale nie chciałbym po założeniu tych z allegro powiedzieć stare powiedzenie: "chytry dwa razy traci". CO o tym sądzicie? Może polecicie mi jakieś lepsze lecz w rozsądnej cenie?
Oto link do popychaczy: http://www.allegro.pl/item162625234_pop ... skoda.html
Oto link do popychaczy: http://www.allegro.pl/item162625234_pop ... skoda.html
Dobra szklanka kosztuje około 40zł, iedys jak miałęm Opla Corsę B tez wymieniłem i kupiłem tanie po rok znowu py py Kupiłem porzadne za 45zł i mineło. Warto tez przy wymianie sprawdzić ciśnienie pompy oleju, koniecznie wymienic olej i sprawdzić drożnośc kanalików olejowych w głowicy, sprawdzic wałek rozrządu i krzywki. Stukające hydrauliki moga spowodowac wytarcie krzywek na wałku wiec warto to szybko zrobić, przy okazji koniecznie wymienic uszczelniacze zaworów- jedna robota. Tak jak piszesz chytry dwa razy traci, lepiej zrobic raz a porządnie.Na allegro nie kupuję czesci poniewaz wiele pochodzi jako podróby znanych firm,ale robione w Chinach ( stąd ta cena ). Bo skąd ten sam asortyment na allegro jest tańszy niż u producenta tej części Pozdrawiam
Ja takze bym zakupił febi. Jesli masz zamiar jeździć autem jeszcze długi okres czasu to warto zainwestowac w cos pewnego zeby tej samej roboty nie wykonywac dwa razy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
Popychaczki
Kolego jak chcesz kupić popychacze to tylko firmy INA, są to popychacze zakładane w fabryce na pierwszy montaz. Te które są przedawane jako Febi tak naprawde są właśnie INA, febi je wykupuje on INY i sprzedaje w opakowaniach Febi, zwróćcie uwage na zdjęcie : http://www.allegro.pl/item166040591_pop ... _inne.html,
Ja ostatnio właśnie takie kupiłem i jest git. Nie szukajcie zadnych innych, mój mechanik który specjalizuje sie w audi/wv/skoda/seat tylko taki zakłada , i nie są one wcale drogie, a jak ktoś ma jeszcze rabacik np. w focie to wychodzi bardzo korzystnie. A tak na koniec : www.ina.de niemcy to niemcy
[ Dodano: 13 Lut 2007 11:00 ]
Nie zastanawiaj sie tylko kupuj te Ina w opakowaniach Febi, jakość pierwsza klasa.
[ Dodano: 13 Lut 2007 11:02 ]
http://www.allegro.pl/item166040591_pop ... _inne.html
[ Dodano: 13 Lut 2007 11:04 ]
lub te http://www.allegro.pl/item162825649_pop ... ocja_.html
są takie same.
Ja ostatnio właśnie takie kupiłem i jest git. Nie szukajcie zadnych innych, mój mechanik który specjalizuje sie w audi/wv/skoda/seat tylko taki zakłada , i nie są one wcale drogie, a jak ktoś ma jeszcze rabacik np. w focie to wychodzi bardzo korzystnie. A tak na koniec : www.ina.de niemcy to niemcy
[ Dodano: 13 Lut 2007 11:00 ]
Nie zastanawiaj sie tylko kupuj te Ina w opakowaniach Febi, jakość pierwsza klasa.
[ Dodano: 13 Lut 2007 11:02 ]
http://www.allegro.pl/item166040591_pop ... _inne.html
[ Dodano: 13 Lut 2007 11:04 ]
lub te http://www.allegro.pl/item162825649_pop ... ocja_.html
są takie same.
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Dzięki za odpowiedzi. Niestety żadne z popychaczy, które podał mi w linku szatanek nie pasują do mojego auta. Są to popychacze do ABD. Niestety jeśli do ABD popychacz kosztuje 20 to do AEX kosztuje 60. Napewno wszystko posprawdzam w trakcie wymiany popychaczy. Trudno wyłoże kase i kupie Febi. pozdrawiam
popychacze
To do motorku 1,4 jeden popychaczek kosztuje 6 dych? CZemu są o tyle drozsze?
[ Dodano: 13 Lut 2007 14:32 ]
Obczaiłem sobie katalog on-line foty i piszą tam ze do ABD i AEX są dokładnie takie same, wymiary są inedtyczne, moze jakaś róznica jest w środku?? http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(redbl ... iaxwgfj545))/Samochod3.aspx?GenArtNr=1216 zobacz sobie
[ Dodano: 13 Lut 2007 14:34 ]
do AEX mają troche większą mase
[ Dodano: 13 Lut 2007 14:32 ]
Obczaiłem sobie katalog on-line foty i piszą tam ze do ABD i AEX są dokładnie takie same, wymiary są inedtyczne, moze jakaś róznica jest w środku?? http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(redbl ... iaxwgfj545))/Samochod3.aspx?GenArtNr=1216 zobacz sobie
[ Dodano: 13 Lut 2007 14:34 ]
do AEX mają troche większą mase
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Mam jeszcze jedno pytanko. Są jakieś "tajemnice" przy montarzu szklanek (popychaczy) w VW. Do tej pory miałem nieprzyjemność robić to przy Fordzie(z wyglądy są całkowicie inne). Chciałbym wiedzieć na co tu szczególnie zwrócić uwagę. Może jakieś uwagi mechaniczne przy montarzu. Chciałem się jeszcze zapytać o jedno. Popychacze które kupiłem FEBI sa zapakowane w specjalnym oleju siliconowym. Oznacza to, że nie może ich już niczym wypełniac tylko włożyć odczekać troche ze 2 godzinki i sprawdzić?dzięki za zainteresowanie. Oczywiście punkty za pomoc.
popychacze
Jacenty85
Podobno można bez problemu założyć popychacz od ABD do AEX gadałem z gościem który tak zrobił i jeździ spoko
Podobno można bez problemu założyć popychacz od ABD do AEX gadałem z gościem który tak zrobił i jeździ spoko
don't running
Tajemnic jest kilka, wszystkie w pełni jawne:
1. Nie spiesz się przy składaniu i odpalaniu silnika po wymianie popychaczy, dopiero po najmniej godzinie (czyli czas na poskładanie jest) powoli przekręć wałem korbowym (kluczem za śrubę na kole pasowym) powoli i delikatnie ze 2-3 obroty, żeby mieć pewność, że popychacze już się ścisnęły. Jak poczujesz tępy opór, do odpuść, nie ciśnij, bo to może być "ostatni Mohikanin" który jeszcze nie ścisnął tłoczka w popychaczu i zegniesz ten zawór, który wystaje za bardzo do komory spalania i może oprzeć się o tłok. Jeszcze trochę zaczekaj. Przed zabawą wykręć świece. Dopiero jeśli będzie ok, żadnych kolizji zaworów z tłokami, wkręć świece i próbuj odpalać auto. Może b. intensywnie stukać, nawet przez parę minut zanim się ułoży. Pozwól silnikowi pracować na wolnych obrotach, nie gazuj, aż werble ucichną.
2. Warto zgrać wymianę popychaczy ze zmianą oleju i filtra. Najpierw zmień olej, a dopiero potem (np. następnego dnia, po przejechaniu kilku kilometrów) popychacze. Po co popchacze mają się zafajdać starym olejem? Chodzi o to, żeby przy ich pierwszym napompowaniu się nabrały czystego, świeżego oleju, a nie "mazutu". Potem przepłukanie cylinderków w popychaczach świeżym olejem będzie trwało trwało bardzo długo (spokojnie kilkaset kilometrów).
3. Załóż dobrą gumową uszczelkę pod pokrywę zaworów, nie jakiś syfiasty korkowy szajs, który padnie zaniedługo, i dobry nowy simering wałka.
4. pzy demontażu i mntażu wałka staraj się równomiernie go odpuszczać i dociągać, mimo że wygląda na solidną brechę, można go skrzywić
1. Nie spiesz się przy składaniu i odpalaniu silnika po wymianie popychaczy, dopiero po najmniej godzinie (czyli czas na poskładanie jest) powoli przekręć wałem korbowym (kluczem za śrubę na kole pasowym) powoli i delikatnie ze 2-3 obroty, żeby mieć pewność, że popychacze już się ścisnęły. Jak poczujesz tępy opór, do odpuść, nie ciśnij, bo to może być "ostatni Mohikanin" który jeszcze nie ścisnął tłoczka w popychaczu i zegniesz ten zawór, który wystaje za bardzo do komory spalania i może oprzeć się o tłok. Jeszcze trochę zaczekaj. Przed zabawą wykręć świece. Dopiero jeśli będzie ok, żadnych kolizji zaworów z tłokami, wkręć świece i próbuj odpalać auto. Może b. intensywnie stukać, nawet przez parę minut zanim się ułoży. Pozwól silnikowi pracować na wolnych obrotach, nie gazuj, aż werble ucichną.
2. Warto zgrać wymianę popychaczy ze zmianą oleju i filtra. Najpierw zmień olej, a dopiero potem (np. następnego dnia, po przejechaniu kilku kilometrów) popychacze. Po co popchacze mają się zafajdać starym olejem? Chodzi o to, żeby przy ich pierwszym napompowaniu się nabrały czystego, świeżego oleju, a nie "mazutu". Potem przepłukanie cylinderków w popychaczach świeżym olejem będzie trwało trwało bardzo długo (spokojnie kilkaset kilometrów).
3. Załóż dobrą gumową uszczelkę pod pokrywę zaworów, nie jakiś syfiasty korkowy szajs, który padnie zaniedługo, i dobry nowy simering wałka.
4. pzy demontażu i mntażu wałka staraj się równomiernie go odpuszczać i dociągać, mimo że wygląda na solidną brechę, można go skrzywić
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 312 gości