Obroty w VW GOLF III 1.9 GTD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Obroty w VW GOLF III 1.9 GTD

Post autor: WRiTTeR » ndz lut 18, 2007 00:58

witam,

mam taki problem mianowicie po odpaleniu mojego golfa III 1.9 TD ejst wszyskto ok obroty na 900. po przejechaniu kilku km i zatrzymaniu sie np na swiatłach obroty są na 1000 i nie zchodzą do 900. i tu niespodzianka jak wyłacze i włącze silnik obroty sa juz na 900. i znow jak pojade kawalek i stop to jest 1000 wył wł silnik i jest ok na 900. czmeu tak sie dzeje?! nie robilem nic w silniku, zmienilem tylo akumulator ma wsadzoną dości krowe od VW T4 jakies chyba 92 Ah i kolo 800 A rozruchowego. auto czesto stoi na mrozie i mam dość prądożerne audio dlatego wstawiłem taki akus. prosze o pomoc .


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » ndz lut 18, 2007 01:06

tez tak mam oborty maja byc 1000. Jedynie na poczatku zaraz po odpaleniu ma troche mniej ale zaraz lapie wyzsze...


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » ndz lut 18, 2007 01:56

no ja jak kupilem autko to bylo wszystko ok. tak jakos od poltora miesiaca wchodza na 1000 a to wkurza jak silnik tak zapieprza na postoju...


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz lut 18, 2007 12:30

obroty maja byc 850-900, a 1050 jest gorna granica, ktorej nie powinno sie przekraczac nawet na przyspieszaczu.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz lut 18, 2007 19:59

Temacik wałkowałem juz kiedyś z 100 razy, rozpracowywałem to juz w nie jednym TD i w D. Rano jak odpalisz włączają sie świece żarowe i jest duze obciążenie alternatora i mniejsze obroty silnika. Swiece działają do os. temp. silnika 68st lub 2,5 min co bedzie szybciej. Potem sie wyłączają i podnosza obroty. te silniki mają tak ze dopuki temp. oleju nie bedzie miała 80st i pompa wtryskowa sie nie nagrzeje to maja wyzsze obroty. Zdarza sie ze zima te autka w jeździe miejskiej mają 1000 obr mimo temp. silnika 90st. Zróbcie próbe rozgzrejcie auto do 90st. przejedzcie jeszcze z 5km i potem na autostrade, z predkoscia 140km/h tak z około 1 mn i zwolnij i wrzuc na luz zobaczysz ze obroty spadną nawet do 800, potem lekko sie podniosa do 900 po pewnym czasie. latem bedzie ok ok 900- bo jak sie pompa rozgrzeje mocno zwiekrzaja objetosc niektóre elementy wewnetrzne pompy i obroty spadną.Zimą mało prawdopodobne- pompa wtryskowa zobacz prawie tylko letnia mim o temp. silnika 90st. Nie reguluj zima obrotów i ich nie zmniejszaj. potem się okarze ze latem na trasie bedziesz miał nawet 750. Zostaw tak jak jest te autka tak maja. Prawidłowe obroty przy temp silnika 90st i oleju 80st wynoszą 850-950 ( wg elektronicznego obrotomierza ) wiec sprawdz czy takie masz jak przepedzisz autko rozgrzane na autostradzie- gwarantuje ze takie bedą.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości