przekaznik 109 rozebrałem skrzynkę bezp. i niewem co dalej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przekaznik 109 rozebrałem skrzynkę bezp. i niewem co dalej
mam problem z przekaznikiem 109 w TDI to norma wiem
wyczytałem ze trzeba poprawić luty na tym przekazniku
wyciągniołem skrzynke bezpieczników , rozebrałem ją i jestem w kropce bo nie wiem co tam poprawiąc
POMOCY
na forum jest porada ale dotycząca golfa z fabrycznym imo u mnie nie ma i teraz nie wim co zrobić HELP
myślałem że w skrzynce jest płytka czy coś a tam..
błagam o pomoć bo nic w tym temacie nie znalazłem
wyczytałem ze trzeba poprawić luty na tym przekazniku
wyciągniołem skrzynke bezpieczników , rozebrałem ją i jestem w kropce bo nie wiem co tam poprawiąc
POMOCY
na forum jest porada ale dotycząca golfa z fabrycznym imo u mnie nie ma i teraz nie wim co zrobić HELP
myślałem że w skrzynce jest płytka czy coś a tam..
błagam o pomoć bo nic w tym temacie nie znalazłem
wyczytalem na forum ze należy poprawić luty na przekażniku 109 jak samochód gaśnie bez zasadniczego powodu
Więc zabrałem się za poprawienie tych lutów. Wymontowałem skrzynkę na której
zamontowane są przekażniki i bezpieczniki i rozebrałem ją myśląc że tam bedzie płytka z nadrukowanym obwodem i w miejscy styku z nóżkami przekażnika jakeś zaśniedzenia czy coś. Ale nie, zamiast płytki jest "plątanina mostków" wszystko czyściutkie żadnej śniedzi czy tym podobnych. Teraz nie wiem o co chodzi, co znaczy to poprawianie lutów na przekażniku bo taką poradę otrzymałem od kilku osób.
Przekażnik mam nowy. Dlatego proszę o poradę.
Mam nadzieję, że to przybliży mój problem.
Więc zabrałem się za poprawienie tych lutów. Wymontowałem skrzynkę na której
zamontowane są przekażniki i bezpieczniki i rozebrałem ją myśląc że tam bedzie płytka z nadrukowanym obwodem i w miejscy styku z nóżkami przekażnika jakeś zaśniedzenia czy coś. Ale nie, zamiast płytki jest "plątanina mostków" wszystko czyściutkie żadnej śniedzi czy tym podobnych. Teraz nie wiem o co chodzi, co znaczy to poprawianie lutów na przekażniku bo taką poradę otrzymałem od kilku osób.
Przekażnik mam nowy. Dlatego proszę o poradę.
Mam nadzieję, że to przybliży mój problem.
Chyba cos pomieszales.
Nie o to Ci chodzilo przypadkiem ? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824 Oczywiscie, jesli nie masz fabrycznego alarmu to nie masz co szukac tego sterownika.
Nie o to Ci chodzilo przypadkiem ? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824 Oczywiscie, jesli nie masz fabrycznego alarmu to nie masz co szukac tego sterownika.
przekaznik
kolego mysle ze powinienes zlozyc to tak jak bylo wsadzajac ten nowy przekaznik na swoje miejsce. Nie opisales jaki to samoch. jaki silnik i w jakim momecie gasnie. prawdopodobnie przyczyna lezy gdzie indziej . pozdrawiam daro31 

No właśnie. Znalazłęm tą poradę ale tak jak napisałeś mnie nie dotyczy bo nie mam immobilaizera ani alarmu fabrycznego. Ale efekt jaest chyba taki sam. Silnik gaśnie i niechce zapalić a kontrolka swiec się żaży. Po chwili jest ok. odpala i jedzie dalej. do następnego razuinek01 pisze:Chyba cos pomieszales.
Nie o to Ci chodzilo przypadkiem ? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824 Oczywiscie, jesli nie masz fabrycznego alarmu to nie masz co szukac tego sterownika.

-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6611
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Maciuś01, sprawdź napięcie na elektrozaworze pompy wtedy kiedy ci się to stanie,raczej go nie będziesz miał wtedy proponuje ci podmienić od kogoś przekaźnik 109,jeśli to nie da rezultatu,to napisz pomyślimy co dalej
znajdziesz go bez problemu dochodzi do niego przewód,tu masz mniej więcej gdzie go szukać






- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
bez zmian bo winny jest zaśniedziały kabelek na elektrozaworze "stop" - odkręć wyczyść zaśniedziale "oczko" papierem ściernym i po kłopocieMaciuś01 pisze:Ok. sprawdzę napięcie na elektrozaworze
ale napisałeś że mam podmienic przekaznik ja mam nowy jak to się zaczęło dziac i wyczułem że to jest związne z przekaznikiem to kupilem nowy w serwisie i założylem i bez zmian...

leo... pisze:bez zmian bo winny jest zaśniedziały kabelek na elektrozaworze "stop" - odkręć wyczyść zaśniedziale "oczko" papierem ściernym i po kłopocieMaciuś01 pisze:Ok. sprawdzę napięcie na elektrozaworze
ale napisałeś że mam podmienic przekaznik ja mam nowy jak to się zaczęło dziac i wyczułem że to jest związne z przekaznikiem to kupilem nowy w serwisie i założylem i bez zmian...
sprawdziłem przewód na zaworze stop
było zero sniedzi ale wyczyściłem oczko i dodatkowo też wtyczkę z przewodami narazie nie przerywa
jutro jadę do piły moze cos wyjdzie w czasie jazdy...
[ Dodano: 24 Lut 2007 12:19 ]
Sprzawdziłem wszystko przewód czysty, zero śniedzi, a samochód jak przerywał tak przeryewa dalej.jaszczur pisze:Maciuś01, sprawdź napięcie na elektrozaworze pompy wtedy kiedy ci się to stanie,raczej go nie będziesz miał wtedy proponuje ci podmienić od kogoś przekaźnik 109,jeśli to nie da rezultatu,to napisz pomyślimy co dalejznajdziesz go bez problemu dochodzi do niego przewód,tu masz mniej więcej gdzie go szukać
![]()
[url=http://images20.fotosik.pl/61/5051412c3d8f8032.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images20.fotosik.pl/61/661c5eabe50238a5med.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 20 Mar 2007 10:09 ]
Wracam do tematu gasnącego Golfa

Przeszukałem forum i mam pytanko.
Po czym poznać że golfa ma imo i alarm fabryczny?
Z imo chyba nie ma problemów - mianowicie w kluczyku powinien być transponder nie ma niczego oprócz podświetlenia więc i imo fabrycznego brak.
A jak poznać czy alarm jest zamontowany bo z lektury forum on też może być przyczyną moich problemów.
Mam nadzieję że teraz ruszę do przodu w moich poszukiwaniach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości