wspomaganie i nie tylko

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robert24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:05
Lokalizacja: głuchołazy
Kontakt:

wspomaganie i nie tylko

Post autor: robert24 » sob lut 17, 2007 23:04

witam
jak w temacie ślizga się pasek wydając straszny dzwięk przy tym trzeszczy, oczywiście wszystko dzieje się przy skręcaniu kołami.Ale SEDNO SPRAWY - te wszystkie objawy spowodowane są wibracją napinacza, wszystko dzieje się na wolnych obrotach - napinacz wpada w duże wibracje aż go słychać na zewnątrz wtedy słychać pasek i trzeszczenie, przy wyższych obrotach napinacz stoi w miejscu i bez problemu można skręcać kołami.
Wymieniłem płyn, napinacz, pasek oraz pompę wspomagania :grrr: i dalej to samo - kupe kasy no ale tak doradzali fachowcy z BOSCH SERVIS
Zauważyłem też, że z pojewieniem się tych obiawów, toważyszy mu inny objaw.
t.z. jadąc na drugim, trzecim biegu przy jednostajnym naciskaniu gazu - samochód jakby tracił na chwile moc a później ją odzyskiwał (takie pływanie przy jednostajnym przyciskaniu gazu).
Po tych wszystkich manewrach doszedłem do wniosków że to może być wina przek. kierowniczej (gdzieś coś się przytkało i powoduje blokowanie się pompy wspomagania) i wtedy napinacz wpada w wibracje a "pływaniu" towarzyszy nagły opór pompy wsp.
Oczywiście to są przypuszczenia - dlatego na czwartek umówiłem się na wizytę w SERWISIE VW #-o na poradę...
NO ALE MOŻE COŚ WY PORADZICIE.... wcześniej :-k


MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
[200PS; 420NM]

Awatar użytkownika
LUSKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lut 10, 2007 11:43
Lokalizacja: GLIWICE

Post autor: LUSKA » sob lut 17, 2007 23:24

Niemasz przypadkiem za lużnego paska,albo zapowietrzonego układu?



greg

Post autor: greg » sob lut 17, 2007 23:35

robert24 pisze:Po tych wszystkich manewrach doszedłem do wniosków że to może być wina przek. kierowniczej (gdzieś coś się przytkało i powoduje blokowanie się pompy wspomagania) i wtedy napinacz wpada w wibracje a "pływaniu" towarzyszy nagły opór pompy wsp.
właśnie miałem napisać ze podejrzewam to



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 358 gości