przekaznik 109 rozebrałem skrzynkę bezp. i niewem co dalej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

przekaznik 109 rozebrałem skrzynkę bezp. i niewem co dalej

Post autor: Maciuś01 » sob lut 17, 2007 13:33

mam problem z przekaznikiem 109 w TDI to norma wiem

wyczytałem ze trzeba poprawić luty na tym przekazniku

wyciągniołem skrzynke bezpieczników , rozebrałem ją i jestem w kropce bo nie wiem co tam poprawiąc

POMOCY

na forum jest porada ale dotycząca golfa z fabrycznym imo u mnie nie ma i teraz nie wim co zrobić HELP

myślałem że w skrzynce jest płytka czy coś a tam..

błagam o pomoć bo nic w tym temacie nie znalazłem



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » sob lut 17, 2007 17:01

złóż to wszystko do qpy - i napisz w czym masz problem - na razie płaczesz a nikt nie wie nad czym :helm:

opisz dokładnie co jest nie hallo ...



Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » sob lut 17, 2007 17:23

wyczytalem na forum ze należy poprawić luty na przekażniku 109 jak samochód gaśnie bez zasadniczego powodu

Więc zabrałem się za poprawienie tych lutów. Wymontowałem skrzynkę na której
zamontowane są przekażniki i bezpieczniki i rozebrałem ją myśląc że tam bedzie płytka z nadrukowanym obwodem i w miejscy styku z nóżkami przekażnika jakeś zaśniedzenia czy coś. Ale nie, zamiast płytki jest "plątanina mostków" wszystko czyściutkie żadnej śniedzi czy tym podobnych. Teraz nie wiem o co chodzi, co znaczy to poprawianie lutów na przekażniku bo taką poradę otrzymałem od kilku osób.
Przekażnik mam nowy. Dlatego proszę o poradę.

Mam nadzieję, że to przybliży mój problem.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob lut 17, 2007 17:36

Chyba cos pomieszales.
Nie o to Ci chodzilo przypadkiem ? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824 Oczywiscie, jesli nie masz fabrycznego alarmu to nie masz co szukac tego sterownika.



daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

przekaznik

Post autor: daro31ie » sob lut 17, 2007 17:36

kolego mysle ze powinienes zlozyc to tak jak bylo wsadzajac ten nowy przekaznik na swoje miejsce. Nie opisales jaki to samoch. jaki silnik i w jakim momecie gasnie. prawdopodobnie przyczyna lezy gdzie indziej . pozdrawiam daro31 :okej:



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob lut 17, 2007 17:40

daro31ie pisze:Nie opisales jaki to samoch
Jak byk jest MK3 TDI, tylko widac to na liscie tematow dzialu odkad jest na forum nowa funkcja wyboru podczas zakladania tematu :bajer:



Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » sob lut 17, 2007 18:00

inek01 pisze:Chyba cos pomieszales.
Nie o to Ci chodzilo przypadkiem ? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824 Oczywiscie, jesli nie masz fabrycznego alarmu to nie masz co szukac tego sterownika.
No właśnie. Znalazłęm tą poradę ale tak jak napisałeś mnie nie dotyczy bo nie mam immobilaizera ani alarmu fabrycznego. Ale efekt jaest chyba taki sam. Silnik gaśnie i niechce zapalić a kontrolka swiec się żaży. Po chwili jest ok. odpala i jedzie dalej. do następnego razu :grrr:



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lut 18, 2007 00:20

Maciuś01, sprawdź napięcie na elektrozaworze pompy wtedy kiedy ci się to stanie,raczej go nie będziesz miał wtedy proponuje ci podmienić od kogoś przekaźnik 109,jeśli to nie da rezultatu,to napisz pomyślimy co dalej :bajer: znajdziesz go bez problemu dochodzi do niego przewód,tu masz mniej więcej gdzie go szukać :dol:

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » ndz lut 18, 2007 13:37

Ok. sprawdzę napięcie na elektrozaworze

ale napisałeś że mam podmienic przekaznik ja mam nowy jak to się zaczęło dziac i wyczułem że to jest związne z przekaznikiem to kupilem nowy w serwisie i założylem i bez zmian...



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » ndz lut 18, 2007 16:20

Maciuś01 pisze:Ok. sprawdzę napięcie na elektrozaworze

ale napisałeś że mam podmienic przekaznik ja mam nowy jak to się zaczęło dziac i wyczułem że to jest związne z przekaznikiem to kupilem nowy w serwisie i założylem i bez zmian...
bez zmian bo winny jest zaśniedziały kabelek na elektrozaworze "stop" - odkręć wyczyść zaśniedziale "oczko" papierem ściernym i po kłopocie :hmm:



Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » czw lut 22, 2007 14:01

leo... pisze:
Maciuś01 pisze:Ok. sprawdzę napięcie na elektrozaworze

ale napisałeś że mam podmienic przekaznik ja mam nowy jak to się zaczęło dziac i wyczułem że to jest związne z przekaznikiem to kupilem nowy w serwisie i założylem i bez zmian...
bez zmian bo winny jest zaśniedziały kabelek na elektrozaworze "stop" - odkręć wyczyść zaśniedziale "oczko" papierem ściernym i po kłopocie :hmm:

sprawdziłem przewód na zaworze stop
było zero sniedzi ale wyczyściłem oczko i dodatkowo też wtyczkę z przewodami narazie nie przerywa
jutro jadę do piły moze cos wyjdzie w czasie jazdy...

[ Dodano: 24 Lut 2007 12:19 ]
jaszczur pisze:Maciuś01, sprawdź napięcie na elektrozaworze pompy wtedy kiedy ci się to stanie,raczej go nie będziesz miał wtedy proponuje ci podmienić od kogoś przekaźnik 109,jeśli to nie da rezultatu,to napisz pomyślimy co dalej :bajer: znajdziesz go bez problemu dochodzi do niego przewód,tu masz mniej więcej gdzie go szukać :dol:

[url=http://images20.fotosik.pl/61/5051412c3d8f8032.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://images20.fotosik.pl/61/661c5eabe50238a5med.jpg]Obrazek[/URL]
Sprzawdziłem wszystko przewód czysty, zero śniedzi, a samochód jak przerywał tak przeryewa dalej.

[ Dodano: 20 Mar 2007 10:09 ]
Wracam do tematu gasnącego Golfa :grrr:

Przeszukałem forum i mam pytanko.
Po czym poznać że golfa ma imo i alarm fabryczny?

Z imo chyba nie ma problemów - mianowicie w kluczyku powinien być transponder nie ma niczego oprócz podświetlenia więc i imo fabrycznego brak.

A jak poznać czy alarm jest zamontowany bo z lektury forum on też może być przyczyną moich problemów.

Mam nadzieję że teraz ruszę do przodu w moich poszukiwaniach.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 34 gości