Wymiana filtra paliwa , jak do tego sie zabrac ????
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Bavwtek
- Forum Master
- Posty: 1764
- Rejestracja: sob sie 05, 2006 13:42
- Lokalizacja: Czaplinek - Przystań na dłużej :)
- Kontakt:
Wymiana filtra paliwa , jak do tego sie zabrac ????
Jak sie dotgo zabrac , czy musze nalac ropy do nie , czy tez nie , pytam sie bo pierwszy raz to robie ,na co uwarzac przy wymianie , filtr jest z podgrzewaczem
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
witam.
Nie ma żadnych problemów, układ sam sie odpowietrzy. Nie trzeba zalewać sam pociągnie po paru obrotach rozrusznika, ale jeśli będiesz miał jakieś naczunko z ropą to napewno nei zaszkodzi zalać.
Przede wszystkim co jest ważne to opaski zaciskowe. Stare lubią przepuszczać powierze, przez co samochód gorzej odpala jak się zapowietrzy. Jeśli masz kiepskie, to kup nowe. Filtr z podgrzewaczem, to żadna filofofia, tylko 2 rurki do przykręcenia więcej (podgrzewanie polega na przejściu przez filtr ciepłego paliwa powracającego z nadmuarów od wtryskiwacz z powrotem do baku.
Pozdrawiam
Nie ma żadnych problemów, układ sam sie odpowietrzy. Nie trzeba zalewać sam pociągnie po paru obrotach rozrusznika, ale jeśli będiesz miał jakieś naczunko z ropą to napewno nei zaszkodzi zalać.
Przede wszystkim co jest ważne to opaski zaciskowe. Stare lubią przepuszczać powierze, przez co samochód gorzej odpala jak się zapowietrzy. Jeśli masz kiepskie, to kup nowe. Filtr z podgrzewaczem, to żadna filofofia, tylko 2 rurki do przykręcenia więcej (podgrzewanie polega na przejściu przez filtr ciepłego paliwa powracającego z nadmuarów od wtryskiwacz z powrotem do baku.
Pozdrawiam
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Po zalaniu odpala jakby w ogole operacji nie bylo i nie trzeba krecic...Grzesiekk1982 pisze:Nie trzeba zalewać sam pociągnie po paru obrotach rozrusznika, ale jeśli będiesz miał jakieś naczunko z ropą to napewno nei zaszkodzi zalać.
Jak jest usterka to trzeba zlikwidowac, a nie stosowac polsrodki Podgrzewacz jest nie od parady ilepiej jak jest niz go nie ma.luki234 pisze:witam ! a ja bym proponował wywalić filtr z podgrzewaczem i wstawic zwykly bez podgrzewacza.Tam gdzie podgrzewacz wstawic rurkę. Przez ten podgrzewacz bardzo czesto zapowietrza sie uklad, ja tak mialem do czasu gdy nie zmienilem na zwykly bez podgrzewacza. Taka jest moja opinia
BTW
Zaworka wcale nie trzeba zmieniac z kazda zmiana filtra, tylko wtedy jak cis z nim nie tak
Co do opsek polecam te z ASO 2zl z groszami za sztuke. Te na srubke to lipa, trzymaja jak lysego za wlosy i nigdy nie wiadomo jak mocno zacisnac.
Oryginalne zakladasz na przewod zaciskasz do oporu malymi obcegami i jest ok.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
luki234, ale po coś ten to jest... Jak tak zrobili, to lepiej zostawić. Należy tylko zadbać o stan opasek i porządnie zmontować. W tej przezroczystej rurce widać czy się zapowietrza czy nie. Jeśli tak, to wymienić opaski na nowe. Koledzy na forum mówią, że oryginalne w ASO Skody kosztyją 2 zł za szt i trzymają idealnie (te na ścisk, nie na śrubkę).
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości