Czy drążek kierowniczy prawy należy wkręcić do końca ????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy drążek kierowniczy prawy należy wkręcić do końca ????
a więc chodzi mi to czy nalezy go wkręcić do końca gwintu i zakontrować nakrętke czy trzeba jakiś wymmiar uzyskać?
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
No nie wkręcaj... Zawsze mierzy się odległość od środka końcówki do zaznaczonego miejsca na drążku i tak samo się wkręca i z reguły nawet nie trzeba zbierzności ustawiać... Ale w twoim przypadu jeśli nie miałeś zaznaczonej to zbierzność wskazana do ustawienia...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- Wolu
- Użytkownik
- Posty: 417
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 18:35
- Lokalizacja: PRUDNIK - GERAARDSBERGEN (BELGIA)
- Kontakt:
palen, Nawet metoda na tzw. liczenie gwintów ile było wkręcane i wkręcenie nowego drązka na tyle samo gwintów nie daje 100% pewnosci wiec rogra, radze ci podjechac i sprawdzidz geometrie jesli nie chcesz za kilkadziesiąt kilometrów zmieniać opony!!!
POMÓZ INNYM: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104841&start=0
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Wolu, Ale jeśli zmierzysz odległość od środka dońcówki do zaznaczonego miejsca na drążku to z reguły nie trzeba nic więcej robić. Wystarczy sie przejechać i zobaczyć czy autko jeździ tak samo.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
słuchajecie,dałem robić maglownice do regeneracji wszystkie luzy zostały zlikwidowane no i załozyłem to i zawsze jak skręcałem dość mocno w prawo coś stukło zrobiłem 150km aż przy skręcie pukło i wypadło okazało się że wypad drążek z przekładni i teraz nie wiem ile mam go wkręcić bo narazie wkręciłem go dalej niż miałem wcześniej i już czuję różnice kierownica lżej chodzi no i mam dużo lepszy skręt a zbieżność to standard po takich zabiegach więc na to nie patrzcie bo i tak musze jechać bo leciutko ściąga
mylicie pojecia !!!!!!!!!!!!! drążek kierowniczy to to coś co wychodzi z przekładni a to o czym wy mówicie to KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO i po każdej wymianie na nowy trzeba ustawić ZBIEŻNOŚĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie każda nowa konćówka drażka ma wytrasowany gwint wewnetrzny od tego samego miejsca i ustawiając "na oko" bedziecie mieli taką samą geometrię "na oko"
...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Nie ważne!! Jeśli odpowiednio zaznaczy się na drążku jakiś punkt (kreseczka) i wymierzy dokładnie odległość tego punktu od środka drążka (tego jabłka czy jak to zwał) to ilość gwintu nie ma znaczenia.martini44 pisze:nie każda nowa konćówka drażka ma wytrasowany gwint wewnetrzny od tego samego miejsca i ustawiając "na oko" bedziecie mieli taką samą geometrię "na oko"
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 267 gości