![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
![Cool :cool:](./images/smilies/icon_cool.gif)
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
To mnie najbardziej przerazilo... wiedziałem że niebedzie to tanie, ale też nie sądziłem że bedzieto aż tak drogie. Wiesz nowe tloki to juz ogromny wydatek nie da sie przynajniej tego obejsc?? Szlify wału, glowicy, nowe szpile, uszczelki wszelkie uszczelniacze to jest jeszcze do przyjęciamartini44 pisze:blok silnika oddał do honowania cylindrów (szlif) zapodał nowe tłoki i pierscienie do nowej płaszczyzny cylindra, wał korbowy takze do wyrównania i dopasowania odpowiednich panewek, głowica silnika-przede wszystkim wymiana prowadnic zaworowych i dotarcie gniazd zaworowych oraz planowanie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 509 gości