"pukanie" przy skrecie w prawo-mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
"pukanie" przy skrecie w prawo-mk3
witam
posiadam golfa 3 kombi silnik 1Z. moim problemem jest dziwne pukanie, stukanie przy skrecaniu w prawo, najlepiej jest to slychac gdy nawierzchnia jest nierowna. dodam ze gumy na wahaczach, sworznie i koncowki sa dobre mimo to to cos nadal i nie mam juz weny, moze ktos spotkal sie z podobnym problemem
z gory dziekuje za wszelkie sugestie
pozdrawiam
posiadam golfa 3 kombi silnik 1Z. moim problemem jest dziwne pukanie, stukanie przy skrecaniu w prawo, najlepiej jest to slychac gdy nawierzchnia jest nierowna. dodam ze gumy na wahaczach, sworznie i koncowki sa dobre mimo to to cos nadal i nie mam juz weny, moze ktos spotkal sie z podobnym problemem
z gory dziekuje za wszelkie sugestie
pozdrawiam
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 725
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
- Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
- Kontakt:
chyba raczej zewnetrzny przegub skrec kola na maks i rusz ze zrywem czy bedzie stukac czy nie jak tak to pewno przegub
[ Dodano: Czw Lut 15, 2007 22:33 ]
moze to co pisze greg,
[ Dodano: Czw Lut 15, 2007 22:33 ]
chociaz przegub obojetnie na jakiej nawierzchni slychacslychac gdy nawierzchnia jest nierowna.
moze to co pisze greg,
poduszka - łożysko amortyzatora
-
- Ma gadane
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
gazer pisze:nie jest to stukanie przegubu - napewno to jakby nawala w zawieszeniu cos poproatu jade ze stala predkoscia i skrecam ostro w prawo i nawala bardziej to nawet czuc podczas hamowania. sworznie mam nowe!
Sprawdz dokladnie tuleje wachacza przedniego. U mnie bylo podobnie dodatkowo drzala mi kierownica i okazalo sie ze tylnia tuleja wachacza przedniego jest wybita a jak jezdzilem na sprawdzenie zawioeszenia to wszysko takie super bylo. Poswiec sie wez sobie kogos do pomocy zeby kolami szarpac tylko moze jakas breszka i sam sprawdz sobie wszystko po kolei bo nie ma co liczyc na tych wszystko wiedzacych panow diagnostow co wszystkie rozumy pozjadali i tacy swietni z nich sepcjalisci ze oh i ah i wogole.
- tomekzabrze
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
Miałe podobny problem jak skrecałęm w lewo i jechałem po bruku lub nierównościach. Wlazłem pod auto gumy ok końcówki ok wsio ok wziełem podniosłem koło przyłożyłęm ręke od dołu na sworzeń wahacza a kolega ruszał kołem wyczułem bardzo bardzo minimalne luzy ale nie wyczuwalne bez trzymania ręki, pomyślałęm sobie ze z prawej strony auta wymieniałem sworzeń bo tez pukał przy skrecie i tylko skręcie ale tam był mocniej wyrąbany bo wiadomo studzienki i był jeszcze orginał. Wymieniłem z lewej strony na chybił trafił bo wszystko sprawdziłęm i było ok i okazało sie ze pomogło. Nie wiem czemu sworzen pukał na nierównościach przy skreconych kołach- to mój juz 3 przypadek w MKIII ze w taki sposób sygnalizował zużycie, zobaczyłem ze jak sie skreca koła sworzen sie pochyla i moze wtedy jest wiekrzy luz przy mocnym jego zużyciu. Mi to pomogło.
Zgadzam się z przedmówcą przejdźmy od słów do czynów - wymieńgreg pisze:poduszka - łożysko amortyzatora
[ Dodano: Sob Lut 17, 2007 09:59 ]
Zgadzam się z przedmówcą przejdźmy od słów do czynów - wymieńgreg pisze:poduszka - łożysko amortyzatora
PS. Przed wymianą jeszcze sprawdź czy po podniesieniu samochodu na lewarku koło ma luzy.
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 244 gości