Golf II DIESEL
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf II DIESEL
Cześć. Chcę kupić Golfa II najlepiej na dieslu więc mam do Was kilka pytań:
1. Co sądzicie o jakości diesli które były montowane w dwójkach?
2. Czy to prawda że silniki wolnossące 1.6 D są dużo trwalsze od turbodoładowanych 1.6 TD?
3.Jakie są średnie przebiegi do remontu dla silnikow wolnossącyh a jakie dla turbo?
4. Który z turbodiesli najlepszy- 80PS (intercooler), 70PS, czy może 60 PS (katalizator)?
5.Jaka jest norma brania oleju ? Jakie wartości są akceptowalne?[/list]
1. Co sądzicie o jakości diesli które były montowane w dwójkach?
2. Czy to prawda że silniki wolnossące 1.6 D są dużo trwalsze od turbodoładowanych 1.6 TD?
3.Jakie są średnie przebiegi do remontu dla silnikow wolnossącyh a jakie dla turbo?
4. Który z turbodiesli najlepszy- 80PS (intercooler), 70PS, czy może 60 PS (katalizator)?
5.Jaka jest norma brania oleju ? Jakie wartości są akceptowalne?[/list]
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Ad.1. Jedne z lepszych - podobno lepsze od MK III (np. ze względu na brak elektroniki, trwała pompa)
Ad.2. Dokładnie ale nie ma reguły. Nie ma tutrba to się ono nie zepsuje. Turbo też czasem wymaga przeglądu
Ad.3. Nie ma reguły. Mk II Diesel powinien wytrzymać 350.000 - 400.000 km !!
Potem zmieniasz pierścienie i śmigasz!
Ad.4. Najlepszy najmocniejszy 80 KM. Ale i były TD Sport - 85 KM (ten to może złoić dupsko 1.8 benzynie 90 KM)
Ad.5. - Norma to 1,5 l/1000 km
Ale dobry silnik nier bierze więcej niż 0,5 l/1000 km
Sam mam 1.6 Diesla i spoko śmiga !
Ad.2. Dokładnie ale nie ma reguły. Nie ma tutrba to się ono nie zepsuje. Turbo też czasem wymaga przeglądu
Ad.3. Nie ma reguły. Mk II Diesel powinien wytrzymać 350.000 - 400.000 km !!
Potem zmieniasz pierścienie i śmigasz!
Ad.4. Najlepszy najmocniejszy 80 KM. Ale i były TD Sport - 85 KM (ten to może złoić dupsko 1.8 benzynie 90 KM)
Ad.5. - Norma to 1,5 l/1000 km
Ale dobry silnik nier bierze więcej niż 0,5 l/1000 km
Sam mam 1.6 Diesla i spoko śmiga !
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
ja jednak polecam ci kupic turbo dieselka sam takowego posaidam spalanie waha sie w granicach 6-6.5 litra. gdy potrzebujesz mocy to pedal w podlege turbinka wkreca sie a Ty odjezdzasz!!!!
______________________________________________
Lokuję pieniądze w alkohol!!!! W końcu tam jest najlepsze oprocętowanie
______________________________________________
Lokuję pieniądze w alkohol!!!! W końcu tam jest najlepsze oprocętowanie
sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Dokladnie takie jest myslenie ludzi w Polsce dopuki smiga jest ok ale jak sie juz zepsuje to zapuzno na zapobiegniecie.Ja mam do sprzedania golfika 2 z silniczkiem 1.6D 89rok czarny 3 drzwiowy 2 komplety alusków na zime i lato letnie dodam luux przebieg 181 tys km<orginal>Autko zadbane cena 7.300pln lub zamiana na jakiegos bezyniaczka minimum 1.8
!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
Ja mam dwa diesle bo to moje ulubione silniczki. Jeden to ukochana mk III żółciutka ta na fotce 1,9 TDI jej spalanie to około 4,6 litra przy predkosci do 120 km/h, jest wtedy cisza jak w benzyniaku i sama przyjemność z jazdy i to ma potężnego kopa, ale po co wariować z turbiną? spalanie rosnie itd, a przeglądy turbiny trzeba robić co jakiś czas a jeszcze ma intercoller. Drugi to moj poczciwy mk II 1,6 Diesel mocny i cichy silnik, 100 km/h smiga bez problemu ale ja nim staram nie przekraczać 90 km/h spala w granicach 4,8-5,2 litra na 100km wcale słaby nie jest jak niektorzy mówią, a przedewszyskim oszczędny, wymiana oleju co 8000 tyś km i wszystko gra i wiem że nie zamieniłbym go na żaden 5 letni szajs z korei czy jakis innym zacofanych państw a ma juz 19 lat, blacha zdrowa jak nowa silnik suchy, dopiero 210 tys km udokumentowane książką serwisowa niemiecka poprostu niemiec dbał o niego dobrze, a ja teraz jestem szczęsliwy ze go mam. Dziennie nim robie 150 km do pracy i spisuje sie jak nowka, dlatego wszystkim wam zycze takich egzemplarzy jak te moje dwa ulubieńce. pozdrawiam was wszystkich
ja ma 1.6Td i wiem ze turbina jest w bdb stanie bo zagladalem do nie ruszalem walkiem i niema luzow i oleju czuc ze dmucha jak powinna
polecam ci 1.6TD nawet 70km bo ich jest najwiecej 80km diesla trudno dostac predze go dostaniesz w passatach b35i niz w mk2
a o TD 85 km slyszalem ale nic onim niewiem pozatym ze ma 85km
wolnossacy diesel a turbo maja taki sam stopien sprezania wiec zywotnosc moga miec taka sama jest tylko kwestia turbiny jak ktos umie dbac o nia to pojezdzisz jak bedziesz dbal to sie wysra i niebedzie TD tylko D
osiagi przyzwoite jak na starego diesla ja jestem bardzo zadowolony z przyspieszenia i spalania mojej jetty
jako ze szybko jezdze to mi pali max 7L
ale jak sie postaram to 5L moze spalic leciutko
ale co tam 2L roznicy na 100km niegra dlamnie zadnej roli a ze lubie jak ten diesel sie wkreca to niech sobie spali te 2L wiecej
polecam TD zdecydowanie
polecam ci 1.6TD nawet 70km bo ich jest najwiecej 80km diesla trudno dostac predze go dostaniesz w passatach b35i niz w mk2
a o TD 85 km slyszalem ale nic onim niewiem pozatym ze ma 85km
wolnossacy diesel a turbo maja taki sam stopien sprezania wiec zywotnosc moga miec taka sama jest tylko kwestia turbiny jak ktos umie dbac o nia to pojezdzisz jak bedziesz dbal to sie wysra i niebedzie TD tylko D
osiagi przyzwoite jak na starego diesla ja jestem bardzo zadowolony z przyspieszenia i spalania mojej jetty
jako ze szybko jezdze to mi pali max 7L
ale jak sie postaram to 5L moze spalic leciutko
ale co tam 2L roznicy na 100km niegra dlamnie zadnej roli a ze lubie jak ten diesel sie wkreca to niech sobie spali te 2L wiecej
polecam TD zdecydowanie
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
golf TD dobre auto...
mysle ze jak bym mial wybierac miedzy D a TD na silniku 1V (60km) to wzialbym D ale jakby ci sie trafil JR (70km) to bierz bez zastanawiania...
70KM juz fajnie kreci... tym sie nacieszysz
no i to spalanie jak nie przekreczasz 100 to 5l ci nie lyknie
a trwaloscia turbin nie sugeruj sie...
to nie sa wyczynowe silniki gdzie turbo ma siasc po 100 000km
ostatnio ogladalem diesla golfa II na gieldzie w ktorym panewki stukaly
a moj GTD np mial 220 000 nabite i chodzil jak zyleta ...i nic oleju nie dolewalem miezy zmianami
mysle ze jak bym mial wybierac miedzy D a TD na silniku 1V (60km) to wzialbym D ale jakby ci sie trafil JR (70km) to bierz bez zastanawiania...
70KM juz fajnie kreci... tym sie nacieszysz
no i to spalanie jak nie przekreczasz 100 to 5l ci nie lyknie
a trwaloscia turbin nie sugeruj sie...
to nie sa wyczynowe silniki gdzie turbo ma siasc po 100 000km
ostatnio ogladalem diesla golfa II na gieldzie w ktorym panewki stukaly
a moj GTD np mial 220 000 nabite i chodzil jak zyleta ...i nic oleju nie dolewalem miezy zmianami
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 299 gości