Witam
Wiec mam maly problem a wlasciewie mialem, z praca owego silnika powyzej 4000 rpm, gdy go przygazuje to takich obrotow, to chodzi moze zaledwie na 2 cylindrach i kopci strasznie na bialo.
Doszlismy do tego ze jest za duze cisnienei oleju przezco wypycha regulatory i nei domykazaworow.
Pomiar cisnieneia wykazal 4 bar przy 2000 rpm i okolo 6 bar przy okolo 4000 rpm.
to stanowczo za duzo, bo przy 2000 rpm ma ono wynosic 2 bar.
po wyjeciu i rozebraniu pompy gdzie oczywiscienic nie znalezlismy, zmontowaniu i wlozeniu jej spowrotem problem znikna, a rzecz stala sie po malym remonciku silnika glowica panewki pierscionki itp.
Czy moze ktos to wyjasnic naukowo??
Drugim problemem jets pasek rozrzadu, ktory troszecze sie przyciiera przy zewnetrznej krawedzi, rolka i napinacz zmienione na orginal INA.
Any ideas ???
Pozdrawiam
1,9 TDI 1Z dwa powazne problemy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:02
- Lokalizacja: Podlasie
spoko, to z paskiem bede wiedzial co zrobic, ale problem z tym ze gubi mi kompresje powyzej 4000 rpm dalej jest, zastanawiam sie czy trzonki zaworow moze nie sa za wysoko po frezowaniu gniazd i szlifowaniu zaworow, sprobuje jeszzce to zmierzyc, ale gdyby ktos mial jeszce jakis pomysl byl bym wdzieczny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 52 gości