1.9TDI ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mario1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lut 15, 2007 15:37
Lokalizacja: POLSKA

1.9TDI ALH

Post autor: mario1984 » czw lut 15, 2007 15:59

CHCIAŁBYM SIE ZAPYTAC JAKA MOZE BYC PRZYCZYNA ZE CO JAKIS CZAS LAPIE TRYB AWARYJNY,BYWAJA DNI ZE JADE 60 KM Z PREDKOSCIA 150KM/H I NIC SIE NIE DZIEJE A CZASEM JEST TAK ZE JAK SIE ROZGRZEJE TO PRZY 120 ODRAZU GO LAPIE?



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » czw lut 15, 2007 16:39

Zapieczone łopatki lub N75.Przyczyn może być wiele,więc bez podpięcia pod komputer się nie obędzie



Awatar użytkownika
cwb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: sob gru 30, 2006 10:15
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: cwb » czw lut 15, 2007 18:41

nie jestem specem i nie mam takiego doświadczenia jak większość osób na forum :P

ale od niedawna jestem posiadaczem alh. powodów może być wiele utraty mocy, ale możesz sprawdzić to z czym ja walczyłem lub walczę

1. pęcherzyki powietrza w układzie paliwowym. od filrta do pompy odchodzi przezroczysty przewód. zobacz czy jakieś bąble nim nie suną.
jeśli coś się sporadycznie pajawia (czyli rzadko) to luz. w większości przypadków zdarzają się malutkie nieszczelności (potwierdzone doświadczalnie: jeden właśicicel golfa i passata twierdzili, że nie mają pęcherzów ale jak ja podlazłem to już były heheh.
po poprostu trzeba się przypatrzeć dobrze i przygazować kilka razy - wtedy jest pewność na 100 %).
u mnie teraz jest sporadycznie. ale w okresie problemów (leciała struga powietrza) gasł lub raz w trakcie jazdy nieźle nim rzuciło.

możesz wymienić wszsytkie przewody na przezroczyste i zobaczysz. jutro będę zakładał pokrywę to rzucę fotką jak chcesz (jak to wygląda u mnie).

a tak z boku to jestem zaskoczony pomysłem vw w sprawie tego filtra. kilka połączeń, podgrzewacz, zaciski i przewody gumowe. powinno wkładać się wkład i heja. lub zastosować filtr jedno kierunkowy z wlotem i wylkotem bez recyrkulacji.

2. filtr (tzw. potocznie siotko) przy zbiorniku paliwa. jak masz smoka pozatykanego silnik się dławi.

3. miliony innych spraw. sprawdź u kogoś kto ma komputer i zna się na odczytach + oblukaj samochód z kimś o większym doświadczeniu.

pozdrawaim i życzę wygranej potyczki

raz mi wlazł w tryb awaryjny bo czujnik ciśnienia oleju pokazał bład. po chwili było już normalnie i do teraz zero problemów.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102331]były ULUBIENIEC[/url]

wonski83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lis 01, 2006 14:38
Lokalizacja: słupsk

Post autor: wonski83 » czw lut 15, 2007 19:18

ja moge powiedziec z wlasnego doswiadczenia... ze moga to byc zapieczone lopatki turbiny... ja mialem obiawy takie ze jade okolo 120 i biore sie za wyprzedzanie a tu buuu brak mocy,,, zawiozlem turbine wypiaskowali trwalo to okolo 45 binut i 120 zl zaplacilem i teraz idze az gwizda:P


2fast4you

Awatar użytkownika
cwb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: sob gru 30, 2006 10:15
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: cwb » czw lut 15, 2007 23:10

a czy to tzw. "wypiaskowanie" nie zalicza się do czynności związanych z regeneracją turbiny ? i taka regeneracja podobno kosztuje 800 zł ?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102331]były ULUBIENIEC[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości