1,9 TDI 1Z dwa powazne problemy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

1,9 TDI 1Z dwa powazne problemy

Post autor: dev13 » śr lut 14, 2007 22:36

Witam
Wiec mam maly problem a wlasciewie mialem, z praca owego silnika powyzej 4000 rpm, gdy go przygazuje to takich obrotow, to chodzi moze zaledwie na 2 cylindrach i kopci strasznie na bialo.
Doszlismy do tego ze jest za duze cisnienei oleju przezco wypycha regulatory i nei domykazaworow.
Pomiar cisnieneia wykazal 4 bar przy 2000 rpm i okolo 6 bar przy okolo 4000 rpm.
to stanowczo za duzo, bo przy 2000 rpm ma ono wynosic 2 bar.
po wyjeciu i rozebraniu pompy gdzie oczywiscienic nie znalezlismy, zmontowaniu i wlozeniu jej spowrotem problem znikna, a rzecz stala sie po malym remonciku silnika glowica panewki pierscionki itp.
Czy moze ktos to wyjasnic naukowo??

Drugim problemem jets pasek rozrzadu, ktory troszecze sie przyciiera przy zewnetrznej krawedzi, rolka i napinacz zmienione na orginal INA.

Any ideas ???

Pozdrawiam



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lut 14, 2007 23:00

masz *#cenzura#* pompe wstryskową tzn luz na wałku i pasek idzie po skosie i obxiera o obudowe lub obudowe za mocno przykreconą



dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

Post autor: dev13 » śr lut 14, 2007 23:06

hmm, na pewno nie szoruje o obudowe ale jest prawie przy samej krawedzi kol zebatych, przy nastepnej wizycie pomacam pompe, thx za info



gienekp007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: gienekp007 » czw lut 15, 2007 20:26

Też miałem to że mi się przycierał a nie szorował o obudowę. Mechanik powiedział że to wina pompy chyba jakiś luz czy krzywy wałek nie pamiętam dokładnie bo to było dawno temu podłożył jakąś podkładke pod pompe ale dokładnie nie wiem i jest dobrze jak na razie czyli jakieś 40 000



dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

Post autor: dev13 » czw lut 15, 2007 20:30

spoko, to z paskiem bede wiedzial co zrobic, ale problem z tym ze gubi mi kompresje powyzej 4000 rpm dalej jest, zastanawiam sie czy trzonki zaworow moze nie sa za wysoko po frezowaniu gniazd i szlifowaniu zaworow, sprobuje jeszzce to zmierzyc, ale gdyby ktos mial jeszce jakis pomysl byl bym wdzieczny



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości