Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
uysy, napisał/a:
A tak nawiasem mówiąc to Adamm zeszłego lata już dłubał w moim nastawniku z pozytywnym skutkiem zresztą.
Pozdro
Czy można jaśniej bo nie kumam o co dokładnie chodzi??Lawinowy wzrost klientów Adamma już wkrótce
A tak nawiasem mówiąc to Adamm zeszłego lata już dłubał w moim nastawniku z pozytywnym skutkiem zresztą.
Pozdro
MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
- Lokalizacja: Kraków
najpierw sprawdź jaki masz MAP sensorseaseacker pisze:czas ponownie wskrzesić temat...
próbował już ktoś ten opornik do zmiany ciśnienia doładowania??
bo może się skuszę, ale jak już ktoś testował...
i oczywiście podstawowa kwestia, czy jest szansa na zniszczenie turba/silnika przez tą operację...
podam Ci wartość opornika który zwiększy o 100mBar - co jest bezpieczne - standardowo w softach podnosi się o 200 Mbar
jednak musisz mieć wskaźnik ciśnienia doładowania i szanować turbinkę
[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 12:53 ]
MAP sensor musi mieć zakres do 2500 mBar inaczej sobie załatwisz turbo
czyli ostanie cyfry na numerze MAP sensora to 210-211
w starszych sterownikach były oznaczenia od xxxxxxxxxx204 do 209 i tu nie można robić tego myku z opornikiem
nie wiem które sterowniki miały te nowsze MAP sensory ? może uysy wie ?
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Akurat borykam sie z notlaufem z winy N75 i mało gazuje . Ale.
Czy ktoś patrzył na manometr w czasie butowania ja patrzyłem i pokauje mi 1,5 bara a bez opornika 1,2 bara. No własnie czy takie ciśnienie jest bezpieczne? Do ilu mozna zwiekszyc bezpiecznie cisnienie doładowania w czasie overbostu?
Czy ktoś patrzył na manometr w czasie butowania ja patrzyłem i pokauje mi 1,5 bara a bez opornika 1,2 bara. No własnie czy takie ciśnienie jest bezpieczne? Do ilu mozna zwiekszyc bezpiecznie cisnienie doładowania w czasie overbostu?
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
- Lokalizacja: kielce
ja sprowadzilem z francji tez mial jakies zabezpieczenie musialem wlozyc kluczyk do stacyjki a potem nacisnac guzik w pilocie wtedy zapalaly mi sie kontrolki, po 3 miesiacach zaczelo to zajebiscie szwankowac w czasie jazdy nawed mi rozlanczalo i gasla mi fura i pozniej za cholere przez ok 10 min nie moglem tego zalaczyc bo to nie dzialalo , jedz do jakiegos elektryka(przy alarmach co dubie) polaczy ci dwa jakies bezpieczniki poprostu jak koles sie zna to pominie to mi tak zrbil i dziala narka
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
- Lokalizacja: Kraków
@Golczyk1
po pierwsze to nie krzycz...
po drugi czy przy odpalaniu i przed odpalaniem (wtedy kiedy ma gasnąć) mruga ci się kontrolka świec żarowych??
znajdź kogoś kto ma komputer i ci podepnie i sprawdzi/skasuje błędy
skąd wnioskujesz, że nie masz immobilizera??
ja miałem podobnie, mrugała mi kontrolka świec kiedy miał odpalić i zaraz zgasnąć...
wystarczyło na stacyjce (po ściągnięciu obudowy) przeczyścić pierścień od immobilizera i go lepiej umocować (normalnie trochę latał) i już nie mam tego problemu. Pod kompem pokazywało mi że to immo.
po pierwsze to nie krzycz...
po drugi czy przy odpalaniu i przed odpalaniem (wtedy kiedy ma gasnąć) mruga ci się kontrolka świec żarowych??
znajdź kogoś kto ma komputer i ci podepnie i sprawdzi/skasuje błędy
skąd wnioskujesz, że nie masz immobilizera??
ja miałem podobnie, mrugała mi kontrolka świec kiedy miał odpalić i zaraz zgasnąć...
wystarczyło na stacyjce (po ściągnięciu obudowy) przeczyścić pierścień od immobilizera i go lepiej umocować (normalnie trochę latał) i już nie mam tego problemu. Pod kompem pokazywało mi że to immo.
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
To nie ten temat , .GOLCZYK1 pisze:WITAM !
CZYTAM TAK TE WASZE WYPOWIEDZI NA TEMAT OPORNIKA NA POMPIE I TROCHę SIę NAJARAłEM.
WCZEśNIEJ PLANOWAłEM ZAłOżYć BOX-A NA T-8 ZA PARę STóWEK.
DZIęKI WAM MYśLę, żE TO NIE MA SENSU, ALE NADAL MNIE NURTUJE OPORNIK?!
ZAKłADAć, CZY NIE ZAKłADAć - OTO JEST PYTANIE.
TEż MAM MK3 1Z Z 95' I JAK WIęKSZOść SPROWADZANYCH "150 TYS. Z HAKIEM" PRZEBIEGU.SILNICZEK RACZEJ CHODZI JAK TA LALA.
MAM NATOMIAST PROBLEM Z ODPALANIEM TZN. PALIł ZAWSZE NORMALNIE, Aż PEWNEGO DNIA ZONK. DOWIEDZIAłEM SIę PRZY OKAZJI, żE NIE MAM IMMOBILIZERA - WERSJA GL - WYDAJE MI SIę, żE TO MOżE BYć TAKA PUSZKA POD DESKą - "STEROWNIK ANTYKRADZIEżOWY - ALARM" CZY JAKOś TAK. JAK KRęCę ROZRUSZNIKIEM TO PALI ODRAZU, ALE JAK SPRężYNA STACYJKI ODBIJE W POZYCJę ZAPłONU TO MI GO WYłąCZA. NA PEWNO NIE KOSTKA STACYJKI, BO WYMIENIAłEM JUż KILKA. NATURALNIE NARAZIE ZROBIłEM OBEJśCIE, ALE JUż PARę MIECHóW TAK JEżDżę I MNIE TO TROCHę DENERWUJE.
ZNA KTO TAKI PRZYPADEK???
POZDRóWKA !!!
_________________
cowboy,
Uporałem sie z notlaufem (zamieniony N75)
Auto teraz jedzie jak mazenie , martwie sie tylko ze z opornikiem na manometrze pokazuje 1,5 bara nie za dużo???
Jesli możesz wyślij mi prosze
na pw jak zamontowac opornik przy czujniku doladowania*
Jakie trzeba miec materiały itp.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości