Benzyna w oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Benzyna w oleju
Moje auto to VW Golf II GTI silnik PB wtrysk na Digifant II. (oczywiście benzyna)
Od pewnego czasu w moim aucie paliwo miesza się z olejem.
Ostatnio wymieniałem olej w połowie grudnia 06 poziom oleju wtedy był 3/4 miarki bagnetu, a teraz jest ponad MAX.
Dzwoniłem do diagnostyka i powiedział że bardzo ciezko będzie postawić diagnoze i że prawdopodobnie silnik nie jest szczelny(?).
Powtarzał to co inni mechanicy że to jest przypałość wszystkich VW Golf II z silnikiem 1.8 które są eksploatowane na krótkich odcinkach (podobno silnik niedogrzany).
Czy ktoś miał podobny problem z silnikiem PB(silnik ten również montowany był w Pasatach).
Jaka jest rzeczywiście przyczyna mieszania się benzyny z olejem ?
Proszę o fachowe porady.
Od pewnego czasu w moim aucie paliwo miesza się z olejem.
Ostatnio wymieniałem olej w połowie grudnia 06 poziom oleju wtedy był 3/4 miarki bagnetu, a teraz jest ponad MAX.
Dzwoniłem do diagnostyka i powiedział że bardzo ciezko będzie postawić diagnoze i że prawdopodobnie silnik nie jest szczelny(?).
Powtarzał to co inni mechanicy że to jest przypałość wszystkich VW Golf II z silnikiem 1.8 które są eksploatowane na krótkich odcinkach (podobno silnik niedogrzany).
Czy ktoś miał podobny problem z silnikiem PB(silnik ten również montowany był w Pasatach).
Jaka jest rzeczywiście przyczyna mieszania się benzyny z olejem ?
Proszę o fachowe porady.
Ostatnio zmieniony pn kwie 23, 2007 19:57 przez arek1234, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: BENZYNA W OLEJU
Witam. Ja u siebie ( też mam digifanta ) też właśnie zauważyłem ostatnio jakby sie podniósł poziom oleju ale nie az tyle jak u Ciebie i był wyczuwalny zapach benzyny w oleju. u mnie się tak dzieje chyba dlatego że jeżdze na krótkich odcinkach bo jak ostatnio "przegoniłem" go kilkadziesiąt kilometrów to poziom sie obniżył i już tak nie czuć benzyną ale na wszelki wypadek obserwuje stan oleju czy sie wiecej nie bedzie podnosiłarek1234 pisze:Moje auto to VW Golf II GTI silnik PB wtrysk na Digifant II. (oczywiście benzyna)
Od pewnego czasu w moim aucie paliwo miesza się z olejem.
Ostatnio wymieniałem olej w połowie grudnia 06 poziom oleju wtedy był 3/4 miarki bagnetu, a teraz jest ponad MAX.
Dzwoniłem do diagnostyka i powiedział że bardzo ciezko będzie postawić diagnoze i że prawdopodobnie silnik nie jest szczelny(?).
Powtarzał to co inni mechanicy że to jest przypałość wszystkich VW Golf II z silnikiem 1.8 które są eksploatowane na krótkich odcinkach (podobno silnik niedogrzany).
Czy ktoś miał podobny problem z silnikiem PB(silnik ten również montowany był w Pasatach).
Jaka jest rzeczywiście przyczyna mieszania się benzyny z olejem ?
Proszę o fachowe porady.
Benzyna w oleju to rzecz nienaturalna i nie powinna występować radze się tym zająć i nie lekceważyć tego może to być uszczelka pod głowicą, uszczelniacze w głowicy ewentualnie jeszcze pierścienie
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Mnie też sie tak wydawało ale wyczytałem tutaj na forum, że to może być właśnie od jeżdzenia na krótkich odcinkach lub też może być cieknący wtryskiwacz, ale musi coś w tym być jak poziom oleju spadł (chyba ze oleju tyle spalił ? ) i już tak nie czuć benzynąAD6 pisze:Benzyna w oleju to rzecz nienaturalna i nie powinna występować radze się tym zająć i nie lekceważyć tego może to być uszczelka pod głowicą, uszczelniacze w głowicy ewentualnie jeszcze pierścienie
trzeba jeszcze pamiętać że benzyna szybko wyparowywuje z oleju
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Pierścienie to chyba raczej nie bo wtedy by chyba olej palił a z rury mi leci praktycznie "bezbarwny dym "AD6 pisze:Benzyna w oleju to rzecz nienaturalna i nie powinna występować radze się tym zająć i nie lekceważyć tego może to być uszczelka pod głowicą, uszczelniacze w głowicy ewentualnie jeszcze pierścienie
[ Dodano: 13 Lut 2007 20:03 ]
Właśnie. Dla testu "wyciągłem" troche oleju ale nie chciał sie zapalićprezesso25 pisze:No i wtedy ostrożnie z ogniem:))
Kurcze tylko nadal niewiadomo którędy ono się dostaje do oleju
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
1)Regulator ciśnienia paliwa - jak nie trzyma to tą cienką rurką wali paliwko do kolektora...z tamtąd przez zawory do cylindra no i do oleju...także pęknięta głowca lub uszczelka...
2) czujnik temperatury wody,(niebieski) daje on do ECU informacje że jest zbyt niska temperatura i wtryski leją za dużo paliwa
3)no i czy wtryski dobrze rozpylają...a jak tak to czy napewno któraś świeca nie szwankuje mimo że nowa.....
2) czujnik temperatury wody,(niebieski) daje on do ECU informacje że jest zbyt niska temperatura i wtryski leją za dużo paliwa
3)no i czy wtryski dobrze rozpylają...a jak tak to czy napewno któraś świeca nie szwankuje mimo że nowa.....
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
Dzięki za wszystkie info.
A co do głowicy byłem przygotowany na wymianę uszczelki pod głowicą itd. pojechałem do mechanika (podobno ma opinie b.dobrego) no i mnie wyśmiał.Gadał, że jak głowica lub uszczelka by walnęła to olej na bagnecie byłby biały, w zbiorniku wyrównawczym by bulgotało, na korku wlewu oleju biała emulsja.
No i co wy na to ? Ja sam już nie wiem. A benzyna dalej w olej wchodzi.Nie mogę zdiagnozować DIGIFANT II.Nie wiem gdzie jest złącze diagnostyczne.
A co do głowicy byłem przygotowany na wymianę uszczelki pod głowicą itd. pojechałem do mechanika (podobno ma opinie b.dobrego) no i mnie wyśmiał.Gadał, że jak głowica lub uszczelka by walnęła to olej na bagnecie byłby biały, w zbiorniku wyrównawczym by bulgotało, na korku wlewu oleju biała emulsja.
No i co wy na to ? Ja sam już nie wiem. A benzyna dalej w olej wchodzi.Nie mogę zdiagnozować DIGIFANT II.Nie wiem gdzie jest złącze diagnostyczne.
Witam!!!
Moim zadniem jest uszkodzony gumowy przewód podcisnienie idący z czwartego cylindra do serwa hamulców. wtedy nie ma dobrego spalanie w tym garze i benzyna poprzez pierscienie dostaje sie stopniowo do oleju. Sprawdz ten trop bo to na raczej napewno to. Poczetaj moje posty tam wszystko jest dokałdnie opsane i juz dwa rzay sie potwierdziło.
Co do oleju to po usunieciu usterki trzeba zmienic na nowy bo bapewno nie odparuje (sprawdzone!!!)
Mozesz tylko uszkodziv silnik jeżdząć tak dalej bo olej strawcił juz swoje włsciwości.
POWODZENIA!!!
Przewód ten wychodzi z 4 cylindra z tyłu i idzie do serwa hamulców sprawdz obie strony łaczenia czy nie ssie powietrza i sam przewód czy nie ma dziury!!! Wysztarczy przyłozć reke i wyraznie bedzie czuć ssanie. W jakims poscie kiedys dawałem foto tego przewodu poszukaj sobie napewno znajdziesz
W paracy silnika powinieneś zauważyc cos w stylu jakby silnik pracował na 3 gary.
[ Dodano: Pon Kwi 23, 2007 19:44 ]
oto linka do zdjęc i tamtego tematu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#451479
Moim zadniem jest uszkodzony gumowy przewód podcisnienie idący z czwartego cylindra do serwa hamulców. wtedy nie ma dobrego spalanie w tym garze i benzyna poprzez pierscienie dostaje sie stopniowo do oleju. Sprawdz ten trop bo to na raczej napewno to. Poczetaj moje posty tam wszystko jest dokałdnie opsane i juz dwa rzay sie potwierdziło.
Co do oleju to po usunieciu usterki trzeba zmienic na nowy bo bapewno nie odparuje (sprawdzone!!!)
Mozesz tylko uszkodziv silnik jeżdząć tak dalej bo olej strawcił juz swoje włsciwości.
POWODZENIA!!!
Przewód ten wychodzi z 4 cylindra z tyłu i idzie do serwa hamulców sprawdz obie strony łaczenia czy nie ssie powietrza i sam przewód czy nie ma dziury!!! Wysztarczy przyłozć reke i wyraznie bedzie czuć ssanie. W jakims poscie kiedys dawałem foto tego przewodu poszukaj sobie napewno znajdziesz
W paracy silnika powinieneś zauważyc cos w stylu jakby silnik pracował na 3 gary.
[ Dodano: Pon Kwi 23, 2007 19:44 ]
oto linka do zdjęc i tamtego tematu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#451479
VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 381 gości