koncowki wtryskiwaczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Bula88
- Forum Master
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
mular, ogolnie koncowki od 1zeta sa niedostepne, nowe wtryski kosztuja tysiac zlotych sztuka a sterujacy dwa tysace w serwisie ale mozesz uznac za niewiarygodnie bo sprawdzalem okolo dwa lata temu. ale jak jestes zainteresowany wtryskami calymi to sie odezwij do mnie na priv bo mam lezac dobre wtryski w bardzo dobrej cenie. pozdro
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
a kto patrzy po cenach ASO ja kupilem 4 nowe wtryski od ASV za 1000zl a nie po 1tys szt.;pBula88 pisze:mular, ogolnie koncowki od 1zeta sa niedostepne, nowe wtryski kosztuja tysiac zlotych sztuka a sterujacy dwa tysace w serwisie ale mozesz uznac za niewiarygodnie bo sprawdzalem okolo dwa lata temu. ale jak jestes zainteresowany wtryskami calymi to sie odezwij do mnie na priv bo mam lezac dobre wtryski w bardzo dobrej cenie. pozdro
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
ASO wcale nie jest najdrozsze W aso maja zazwyczaj regenerowane(zostawiasz swoje stare) sa tansze - cena ok 800 x3 + sterujacy ok 1300. Nowe w Boschu - szkoda nawet pisac bo sie rozlaczylem po podaniu ceny Ale tez slyszalem ze cos sie ruszylo w cenach i mozna kupic juz za ok. 1000 zl na allegro
"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
Końcówki we wtryskach tdi sa wymienne i mozna je wymieniać - bardzo dobre końcówki (równiez o wyższej wydajności) są w ofercie firmy FRATELLI BOSIO - LINK DO FIRMY - jest również przedstawiciel tej firmy w Polsce. Cena najwydajniejszych RACE 520 (sam mam takie w aucie) to około 1400 zł za 4 szt. - na nich można osiągnać ponad 200 KM - TU PRZYKŁAD
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
odkopuje temat.
jak to jest z ta regulacja w 1z, czy do korpusu takiego wtryskiwacza mozna zapodac końcówke od afn-a, da sie to wyregulowac??.
jak mam korekcje w granicach do +0.80 to nie ruszac i dac sobie jeszcze spokój, bo denerwuje mnie jedno, czuc strasznie spaliny, w innych tdi o takim silniku nie smierdzi az tak spalinami.
niby wszytko poustawiane jest ok, kat na 43st, oleju nie bierze, turbo dmucha, uszczelka głowicy ok, wiec czemu tak czuc spalinami na jałowym, a i po depnieciu na postoju troszke na biało zakopci.
jak to jest z ta regulacja w 1z, czy do korpusu takiego wtryskiwacza mozna zapodac końcówke od afn-a, da sie to wyregulowac??.
jak mam korekcje w granicach do +0.80 to nie ruszac i dac sobie jeszcze spokój, bo denerwuje mnie jedno, czuc strasznie spaliny, w innych tdi o takim silniku nie smierdzi az tak spalinami.
niby wszytko poustawiane jest ok, kat na 43st, oleju nie bierze, turbo dmucha, uszczelka głowicy ok, wiec czemu tak czuc spalinami na jałowym, a i po depnieciu na postoju troszke na biało zakopci.
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
a jak sprawdzić czy wtryski są całe??
Bo ja mam problem taki, że jak rano odpalam to najpierw jest spory niebieski "bączek". Auto wciąga tak z pół litra oleju na 10k km więc nie są to raczej uszczelniacze. Zasugerowano mi, że to właśnie mogą być wtryski. To jak je sprawdzić aby mieć pewność?. Dodam, że nie kopci mi na czarno anie na niebiesko podczas jazdy. tylko przy uruchomieniu po dlugim staniu.
Pozdrawiam
Bo ja mam problem taki, że jak rano odpalam to najpierw jest spory niebieski "bączek". Auto wciąga tak z pół litra oleju na 10k km więc nie są to raczej uszczelniacze. Zasugerowano mi, że to właśnie mogą być wtryski. To jak je sprawdzić aby mieć pewność?. Dodam, że nie kopci mi na czarno anie na niebiesko podczas jazdy. tylko przy uruchomieniu po dlugim staniu.
Pozdrawiam
Velthar, Trza wymontować wtryski i sprawdzić na przyrządzie. Dobry pompiarz zrobi to błyskawicznie. Ja wczoraj wymieniałem w AFNie. Sterujacy mi lał konkretnie i zapychał sadzą turbinę. Wymieniłem wszystkie.
Pozdrawiam
dodam jeszcze że ten lejący wtrysk miał słabiutkie ciśnienie - 130 bar
Pozdrawiam
dodam jeszcze że ten lejący wtrysk miał słabiutkie ciśnienie - 130 bar
Ostatnio zmieniony wt sty 13, 2009 14:36 przez piow11, łącznie zmieniany 1 raz.
a jak sie maja korekcje z vaga do stanu rzeczywistego wtryskiwaczy?.
taki mechanior powiedział mi ze to nie idzie wyczaic po korekcjach, bo tak naprawde to jeden wtrysk ma tylko sterowanie, a reszta to z kąd??, przecierz zadnych kabli nie ma do nich.
mówiłe własnie ze najlepiej sciągnąć i do przyrządu na sprawdzenie.
jeszcze jedno, jak wtryski troche leja, tzn. sa poprzestawiane i maja niskie cisnienie, to sama regulacja jest wykonalna, czy juz tylko nowe końcówki???.
tez mam taki motyw przy odpaleniu zimnego silnika troche przykopci i zawsze czuc spaliny, a wszystko jest dobrze ustawione kąt 46st, turbo suche, pali dobrze na mrozach, za pierwszym razem tylko troszke przebierze i pracuje równo, oleju mało podpija tez pewno z 0,5l na 10tys.
nie wiem juz co to moze być, zostały mi tylko wtryski, korekcje maja
+0,70/+0,45.
czy sama regulacja pomoże???
[ Dodano: Wto Sty 13, 2009 17:42 ]
no i zje paliwka tak z 7-7,5l
taki mechanior powiedział mi ze to nie idzie wyczaic po korekcjach, bo tak naprawde to jeden wtrysk ma tylko sterowanie, a reszta to z kąd??, przecierz zadnych kabli nie ma do nich.
mówiłe własnie ze najlepiej sciągnąć i do przyrządu na sprawdzenie.
jeszcze jedno, jak wtryski troche leja, tzn. sa poprzestawiane i maja niskie cisnienie, to sama regulacja jest wykonalna, czy juz tylko nowe końcówki???.
tez mam taki motyw przy odpaleniu zimnego silnika troche przykopci i zawsze czuc spaliny, a wszystko jest dobrze ustawione kąt 46st, turbo suche, pali dobrze na mrozach, za pierwszym razem tylko troszke przebierze i pracuje równo, oleju mało podpija tez pewno z 0,5l na 10tys.
nie wiem juz co to moze być, zostały mi tylko wtryski, korekcje maja
+0,70/+0,45.
czy sama regulacja pomoże???
[ Dodano: Wto Sty 13, 2009 17:42 ]
no i zje paliwka tak z 7-7,5l
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości