Wymiana nie pomogła.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Carrot_S
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob gru 03, 2005 13:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Wymiana nie pomogła.

Post autor: Carrot_S » wt lut 13, 2007 13:52

Wymieniłem komplet amortyzatorów z odbojami i osłonami, łożyska amortyzatorów przednich z poduszkami, oba przeguby i nadal, tak jak przed wymianą, przy skręcaniu w prawo przy ostrzejszych łukach słychać taki odgłos "mielenia" (jakby betoniarka chodziła), oraz przy prędkości około 110 km/h zaczyna być słyszalny dźwięk takiego jakby drżenia. Zaraz wyjdzie, że będę zmieniał kolejne elementy, aż całe zawieszenie będzie nowe... finansowo tego nie wytrzymam... :crazy:



sobiking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr maja 18, 2005 20:51
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: sobiking » wt lut 13, 2007 14:00

A łożyska past to kolega ma dobre, może to one parodiują betoniarę. Podnieś przód i zakręć ręką kołem może łożyska już się rozsypały.



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » wt lut 13, 2007 14:05

I poduszki wachaczy przednich sprawdzić.. czy nie pękły.. moze juz fogle ich nei ma.. to tez sprawia problemy ze skręcaniem i drżenie ..jak najbardziej.. przy prędkościach rzędu 100km "latający " wahacz jest udręką...



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lut 13, 2007 14:42

A może w układzie różnicowym satelity lub ich ułożyskowanie poszło. One zaczynają sie obracać przy skręcaniu, kiedy to występuje różnica obrotów poszczególnych kół



Awatar użytkownika
Carrot_S
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob gru 03, 2005 13:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Carrot_S » wt lut 13, 2007 15:26

Jakie koszty wiążą się z poszczególnymi przypadkami. Czy mogę to zdiagnozować sam, jeśli tak, to jak? Czy dam radę naprawić sam, biorąc pod uwagę fakt, że nie mam doświadczenia w grzebaniu przy samochodzie, chociaż jak ostatnio widziałem jak się wymienia amortyzatory, to później poduszki i łożyska w nich wymieniłem już sam, czyli wsumie tak jakbym znowu wymienił amortyzatory. Tyle na temat moich umiejętności :rotfl:



jakub1000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob sty 28, 2006 13:35
Lokalizacja: Wola
Kontakt:

Post autor: jakub1000 » wt lut 13, 2007 16:06

jhosef, tez o tym myslałem ja na to mówie przeguby w szkryni:) miałem tak w corsie po prostej ok a jak zawracałem na skręconych kołach to mozna powiedziec ze dwie betoniarki za mną jechały :bigok:


na początku był chaos potem ktoś stworzył GOLFA

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » wt lut 13, 2007 16:18

taki odbłos przy skrecaniu miałem ostatnio jak mi sie rozwaliło łączenie wydechów miedzy sobą i opadły one na taką podpróke i przy skrecaniu w prawo lub ruszaniu to dokładnie jak 2 włączone betoniarki stojące obok siebie wyły



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lut 13, 2007 18:38

Naprawa tego raczej nie jest prosta. Nigdy tego w golfie nie robiłem. Nie wiem czy łatwo jest rozebrać przekładnię główną a co do kosztów to raczej tanio nie będzie. Części raczej tanie nie są. Mechanik swoje też weźmie. Nie wiem czy nie taniej byłoby kupić używaną skrzynię. Na lepszych szrotach dają gwarancję rozruchową.

Co do diagnostyki to też za bardzo nie pomogę. Mogę powiedzieć to ze satelity najbardziej sie obracają gdy na całkowicie podniesionym przodzie obracasz ręcznie jednym kołolem z włączonym biegiem. Wtedy drugie koło kręci się w przeciną stronę. Jeśli coś bedzie wtedy słychać to prawie napewno to to. Ale ten sposób to taki wymyślony na poczekaniu uwzględniający budowę i zasadę działania układu różnicowego.
Domyslam się, że masz skrzynię 5 biegopwą wiec koszt na szrocie( zależnie gdzie i jak się targujesz) od ok 400 do 500, może mniej.

[ Dodano: 13 Lut 2007 17:42 ]
a co do kosztów naprawy to za robotę układu różnicowego w mojej skrzyni tylko automatycznej(w sumie ze względu na budowę to nawet prostsza- ukł. różn. prawie oddzielnie, automata nie trzeba ruszać) z częściami oryginalnymi i robocizną chcieli w serwisie skrzyń ok 4500 zet



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » wt lut 13, 2007 20:21

U mnie taki odglos "betoniarki" byl jak sie odkleil ciezarek na dlugiej polosi i zjechal do samego przegubu Przy skrecie (niepamietam w ktora strone) wlasnie byl taki odglos



Awatar użytkownika
Carrot_S
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob gru 03, 2005 13:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Carrot_S » śr mar 28, 2007 14:21

Oj chłopaki widzę, że muszę się umówić z mechanikiem jednak na przegląd, ale dzięki za wkład w temat dla każdego. Zacznę od najprostszych rzeczy. Mam już nowe końcówki drążków w domu i tak czekające do wymiany, potem chyba jeszcze i tak zainwestuję w łożyska. Jak dalej te objawy pozostaną, to wtedy dokładny przegląd. Muszę jeszcze napisać, że po dłuższym jeżdżeniu po tej wymianie zauważyłem, że odgłos "betoniarki" jest słyszalny przy braniu ostrzejszych łuków niż ostatnio, te słabsze przy których odgłos kiedyś już się pojawiał, teraz raczej pokonywane są cicho (zaznaczam, że przy normalnej jeździe w mieście, a nie przy szaleństwach, których nie wykonuję ). Odgłos "drżenia" przy prędkości ok 110 km/h jest już dużo łagodniejszy, ale jednak... Dla każdego po punkciku za porady.

Jeszcze jedno pytanko - czy może to być wina przegubu wewnętrznego?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 33 gości