Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kamyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 25, 2007 21:01
Lokalizacja: stuchowo
Kontakt:

Post autor: kamyk » pn lut 12, 2007 22:29

Ty masz TD a on różni się od TDI tym, że niema intercoolera (chłodnica powietrza) i nawet nie masz komputera. Ani przepływomierza powietrza itd., Więc tego opornika nie założysz przykro mi musisz spróbować coś innego, ale ja nie wiem nawet co. Zmień na TDI tylko dobrego pozdro


kamyk

Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » wt lut 13, 2007 03:10

uysy, napisał/a:
Lawinowy wzrost klientów Adamma już wkrótce
Czy można jaśniej bo nie kumam o co dokładnie chodzi??
A tak nawiasem mówiąc to Adamm zeszłego lata już dłubał :food: w moim nastawniku :hmm: z pozytywnym skutkiem zresztą.
Pozdro


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » wt lut 13, 2007 10:06

kamyk pisze:Ty masz TD a on różni się od TDI tym, że niema intercoolera
no to zes extra teorie wysunal..tylko nie mow tego zbyt wielu osobom bo mozesz sie natknac na publiczne wysmianie


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt lut 13, 2007 13:21

A nie Injection ? :D


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
kamyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 25, 2007 21:01
Lokalizacja: stuchowo
Kontakt:

Post autor: kamyk » wt lut 13, 2007 20:58

[quote="covacsxxx"]no to zes extra teorie wysunal..tylko nie mow tego zbyt wielu osobom bo mozesz sie natknac na publiczne wysmianie
No to powiedz ty czym się różni TD od TDI ??????????


kamyk

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » wt lut 13, 2007 21:05

kamyk, na forum jest wytlumaczenie czym sie rozni TD od TDI wystarczy poszukac :)



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » śr lut 14, 2007 12:28

Wczoraj zmieniłem na 430ohm, nie wiele lepiej niz 470 ale troszke kopci nie tak jak przy 390 ale przy przygazowce trochu. Opornik troche inny niz tamte, nie mam zdjęc ale z 13mm długi i 6mm gruby.


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: seaseacker » pn lut 19, 2007 13:46

czas ponownie wskrzesić temat... :D

próbował już ktoś ten opornik do zmiany ciśnienia doładowania??
bo może się skuszę, ale jak już ktoś testował... :bigok:
i oczywiście podstawowa kwestia, czy jest szansa na zniszczenie turba/silnika przez tą operację...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 19, 2007 13:49

seaseacker pisze:czas ponownie wskrzesić temat... :D

próbował już ktoś ten opornik do zmiany ciśnienia doładowania??
bo może się skuszę, ale jak już ktoś testował... :bigok:
i oczywiście podstawowa kwestia, czy jest szansa na zniszczenie turba/silnika przez tą operację...
najpierw sprawdź jaki masz MAP sensor :P

podam Ci wartość opornika który zwiększy o 100mBar - co jest bezpieczne - standardowo w softach podnosi się o 200 Mbar

jednak musisz mieć wskaźnik ciśnienia doładowania i szanować turbinkę

[ Dodano: Pon Lut 19, 2007 12:53 ]
MAP sensor musi mieć zakres do 2500 mBar inaczej sobie załatwisz turbo :P

czyli ostanie cyfry na numerze MAP sensora to 210-211

w starszych sterownikach były oznaczenia od xxxxxxxxxx204 do 209 i tu nie można robić tego myku z opornikiem

nie wiem które sterowniki miały te nowsze MAP sensory ? może uysy wie ?



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn lut 19, 2007 20:48

Akurat borykam sie z notlaufem z winy N75 i mało gazuje . Ale.
Czy ktoś patrzył na manometr w czasie butowania ja patrzyłem i pokauje mi 1,5 bara a bez opornika 1,2 bara. No własnie czy takie ciśnienie jest bezpieczne? Do ilu mozna zwiekszyc bezpiecznie cisnienie doładowania w czasie overbostu?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

walekaneta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
Lokalizacja: kielce

Post autor: walekaneta » czw lut 22, 2007 12:51

ja sprowadzilem z francji tez mial jakies zabezpieczenie musialem wlozyc kluczyk do stacyjki a potem nacisnac guzik w pilocie wtedy zapalaly mi sie kontrolki, po 3 miesiacach zaczelo to zajebiscie szwankowac w czasie jazdy nawed mi rozlanczalo i gasla mi fura i pozniej za cholere przez ok 10 min nie moglem tego zalaczyc bo to nie dzialalo , jedz do jakiegos elektryka(przy alarmach co dubie) polaczy ci dwa jakies bezpieczniki poprostu jak koles sie zna to pominie to mi tak zrbil i dziala narka



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lut 22, 2007 13:01

GOLCZYK1, NETYKIETA!!!


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: seaseacker » czw lut 22, 2007 16:48

@Golczyk1
po pierwsze to nie krzycz...

po drugi czy przy odpalaniu i przed odpalaniem (wtedy kiedy ma gasnąć) mruga ci się kontrolka świec żarowych??

znajdź kogoś kto ma komputer i ci podepnie i sprawdzi/skasuje błędy

skąd wnioskujesz, że nie masz immobilizera??
ja miałem podobnie, mrugała mi kontrolka świec kiedy miał odpalić i zaraz zgasnąć...
wystarczyło na stacyjce (po ściągnięciu obudowy) przeczyścić pierścień od immobilizera i go lepiej umocować (normalnie trochę latał) i już nie mam tego problemu. Pod kompem pokazywało mi że to immo.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt lut 23, 2007 15:18

GOLCZYK1 pisze:WITAM !
CZYTAM TAK TE WASZE WYPOWIEDZI NA TEMAT OPORNIKA NA POMPIE I TROCHę SIę NAJARAłEM.
WCZEśNIEJ PLANOWAłEM ZAłOżYć BOX-A NA T-8 ZA PARę STóWEK.
DZIęKI WAM MYśLę, żE TO NIE MA SENSU, ALE NADAL MNIE NURTUJE OPORNIK?!
ZAKłADAć, CZY NIE ZAKłADAć - OTO JEST PYTANIE.
TEż MAM MK3 1Z Z 95' I JAK WIęKSZOść SPROWADZANYCH "150 TYS. Z HAKIEM" PRZEBIEGU.SILNICZEK RACZEJ CHODZI JAK TA LALA.
MAM NATOMIAST PROBLEM Z ODPALANIEM TZN. PALIł ZAWSZE NORMALNIE, Aż PEWNEGO DNIA ZONK. DOWIEDZIAłEM SIę PRZY OKAZJI, żE NIE MAM IMMOBILIZERA - WERSJA GL - WYDAJE MI SIę, żE TO MOżE BYć TAKA PUSZKA POD DESKą - "STEROWNIK ANTYKRADZIEżOWY - ALARM" CZY JAKOś TAK. JAK KRęCę ROZRUSZNIKIEM TO PALI ODRAZU, ALE JAK SPRężYNA STACYJKI ODBIJE W POZYCJę ZAPłONU TO MI GO WYłąCZA. NA PEWNO NIE KOSTKA STACYJKI, BO WYMIENIAłEM JUż KILKA. NATURALNIE NARAZIE ZROBIłEM OBEJśCIE, ALE JUż PARę MIECHóW TAK JEżDżę I MNIE TO TROCHę DENERWUJE.
ZNA KTO TAKI PRZYPADEK???
POZDRóWKA !!!
_________________
To nie ten temat , .

cowboy,
Uporałem sie z notlaufem (zamieniony N75)
Auto teraz jedzie jak mazenie , martwie sie tylko ze z opornikiem na manometrze pokazuje 1,5 bara nie za dużo???
Jesli możesz wyślij mi prosze
na pw jak zamontowac opornik przy czujniku doladowania*
Jakie trzeba miec materiały itp.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości