[1z] kontrolka swiec pali non stop, brak diagnostyki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

[1z] kontrolka swiec pali non stop, brak diagnostyki

Post autor: malolat » ndz lut 11, 2007 23:27

wyciagnalem silnik i caly staff z jednego mk3 w ktorym odpalal i dzialal, a po przelozeniu do drugiego cos nie idzie za dobrze. myslalem ze to immo, ale po po zalogowaniu i odczytaniu bloku 001 mam 1/1/1/na wiec chyba dobrze :)

pali mi sie caly czas kontrolka swiec, nie ma diagnostyki silnika... cala wiazka przelozona z tamtego golfa, niepodloczone tylko poduchy i tylnia wiazka...

wczesniej mial jakis alarm francuski, ale nie wygladal na oryginalny, bo mial ordynarnie ciete kable, wywalilem go i polutowalem pociete przewody.

ktos ma jakies podpowiedzi moze, bede wdzieczny, bo dzis walczylem z tym caly dzien i ciagle nic :(.

dodam ze silnik kreci, jesli cos to zmieni :)



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz lut 11, 2007 23:30

malolat pisze:nie idzie za dobrze.
Cos nieprecyzyjny opis problemu :)
Wepnij sie bezpośrednio w K-linię stera silnika - musi złapać komunikację. AFAIR gdzieś po drodze K jest brązowa i przy swapach bardzo pasuje do którejś wtyczki masowej :)



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pn lut 12, 2007 12:45

z kompa idzie szary z bialym(brazowa wtyka), i idzie do immo, drugi jest czarny z zielona wtyka, i co do niego mam watpliwosci, podlaczam go pod te gniazdka rozdzielajacepod deche nad skrzynka w kolor czarny, bo do zielonego ida czarne przewody z bialym, a do zielonego gniazdka cale czarne, ale to nic nie zmienia... probowalem tez na odwrot, ale ciagle nic mi nie bangla... wyciagnelem nawet czujniki hamulca, bo przeczytalem ze moga powodowac taki objaw, ale to chyba tez nie to... trace sily, nie wiem co z tym dalej robic :D

oprocz tego wisi mi czerwony kabel z gniazda 28 licznika - ale w opisie jest ze nie uzywany,
i 4-ro gniazdkowa wtyczka z wiazki silnikowej, ale to chyba od tempomatu... moge fotki strzelic zaniedlugo, jak cos to moze pomoc...



erwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt sty 23, 2007 21:17
Lokalizacja: walbrzych

Re: [1z] kontrolka swiec pali non stop, brak diagnostyki

Post autor: erwin » pn lut 12, 2007 18:47

jezeli pali sie kontrola swiec non stop to masz problem w zasilanju komputera sprawdz przekaznik 109 pole nr 3 lub napiecie przy komp. na czarno zoltych przewodach (takie ciut grubsze



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lut 12, 2007 18:54

malolat, sprawdź przekaźniki w skrzynce immo



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pn lut 12, 2007 22:35

co do immo to nie mam zadnych przekaznikow :/ ida tylko kilka przewodow, jedne do cewki, a drugie do skrzynki bezp, szyny komunikacji i jeden do szyny silnika...

co do przekaznika to na razie nie mialem czasu zajrzec dokladniej, ale przekaznik pyka... jutro postaram sie sprawdzic to napiecie i pole 3...

dzieki wszystkim za odpowiedzi :D
powalcze do konca tygodnia z tym, a jak nic nie wyjdzie to chyba jakis serwisik pozostanie :/
ale poki co jestem dobrej mysli :)

[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 00:02 ]
erwin pisze:jezeli pali sie kontrola swiec non stop to masz problem w zasilanju komputera sprawdz przekaznik 109 pole nr 3 lub napiecie przy komp. na czarno zoltych przewodach (takie ciut grubsze
:pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub:

sprawdzilem 5-ty a nie 3-ci i faktycznie :D piwko czeka :)

teraz sie laczy i gasna swiece, ale wypisuje mi tam bledy, czujnik temp nie podlaczony albo zmasowany, zawos odciecia paliwa niepodlaczony albo zmasowany... mam popsuty troche to zlacze wiazki skrecane przy silniku - to pewnie to przerywa te obwody... czy mam racje???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości