problemy...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
problemy...
Prawdopodobnie temat był poruszany już niejednokrotnie, ale każdy ma jakiś przypadek, który różni się małymi szczegółami od drugiego więc postanowiłem spróbować...
Objawy u mnie są następujące: jadę sobie autkiem do pracy, wszystko jest w porządku... Nagle czuję pod pedałem gazu, że silnik zaczyna nierówno pracować, zwalnia, zaczyna nim szarpać i nawet gdy wciskam pedał do końca jedzie tak jakby na pół gazu... Gdy wcisnę sprzęgło zgaśnie i nic go to nie obchodzi... Dodam, że na wolnych obrotach niekiedy mruga delikatnie kontrolka akumulatora... Po zatrzymaniu się, krótkim postoju samochód zaczyna jechać dalej bez problemu... Czy to może być coś z elektryką? Gaźnikiem? Jeszcze czymś innym? Oczywiście zdarzy się, że problemu wogóle nie ma i spokojnie objadę trasę... Dodam, że tydzień temu zakupiłem "nowy" silnik, bo tamtem już nie za bardzo nadawał się do jazdy... Pomóżcie... Pozdrawiam...
Objawy u mnie są następujące: jadę sobie autkiem do pracy, wszystko jest w porządku... Nagle czuję pod pedałem gazu, że silnik zaczyna nierówno pracować, zwalnia, zaczyna nim szarpać i nawet gdy wciskam pedał do końca jedzie tak jakby na pół gazu... Gdy wcisnę sprzęgło zgaśnie i nic go to nie obchodzi... Dodam, że na wolnych obrotach niekiedy mruga delikatnie kontrolka akumulatora... Po zatrzymaniu się, krótkim postoju samochód zaczyna jechać dalej bez problemu... Czy to może być coś z elektryką? Gaźnikiem? Jeszcze czymś innym? Oczywiście zdarzy się, że problemu wogóle nie ma i spokojnie objadę trasę... Dodam, że tydzień temu zakupiłem "nowy" silnik, bo tamtem już nie za bardzo nadawał się do jazdy... Pomóżcie... Pozdrawiam...
-
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Przerywacz myślę, że będzie dobry, bo silnik, który zakupił był już wyposażony w aparat zapłonowy... Nie wierzę, że obydwa aparaty były w identycznym stanie (ale sprawdzę to na wszelki wypadek)... I mam jeszcze pytanie... Czy to możliwe, że gaźnik bierze lewe powietrze tam od przodu gdzie powinna być taka gruba "rura" od silnika, która łączy właśnie silnik z obudową gaźnika?
-
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
tak ten groby co idzie od oslony kolekora wydechowego , przy takiej temp. jak jest tera mozesz miec oszronienie gardzieli , autko bedzie stopniowo coraz bardziej slabe az moze stanoc , ale wystarczy jak zgasisz silnik na 5 min i wszystko wraca do normy
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
-
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Jak mruga kontrolka na wolnych obrotach to sprawdz naciąg paska klinowego (może trzeba dac nowy) i wysokość szczotek w alternatorze (może też warto wymienić) - bo w momencie gdy świeci to nie ładuje sie akumulator, a wrecz się rozładowuje, jak będziesz tak długo jeździc to w końcu padnie.
Problem ze zdychaniem - napisz jaki masz silnik : pojemnośc a najlepiej oznaczenie literowe.
Problem ze zdychaniem - napisz jaki masz silnik : pojemnośc a najlepiej oznaczenie literowe.
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości