zamian gaźnika 2e2 na jikov 28-30 lekr

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koolio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 18:09
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

zamian gaźnika 2e2 na jikov 28-30 lekr

Post autor: koolio » ndz lut 11, 2007 01:36

jestem po zamianie gaźnika 2e2 na jikov 28-30 lekr. przejechałem okolo 10 km na nim jeszcze nie wiem jakie spalanie, ale jedno od razu mi sie rzuciło w oczy to równa praca silnika. jestem czy ktoś robił taka zamiane?



Awatar użytkownika
Robs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn paź 03, 2005 21:02
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Robs » ndz lut 11, 2007 09:33

Jak gaźnik jest sprawny i wyrególowany to chyba "na każdym" silnik powinien równo pracować. Napisz proszę o ewentualnych innych plusach i spalaniu.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lut 11, 2007 22:53

Może trochę przybogata mieszanka i go zalewa? Świeczki jaki mają kolor elektrod? I czy nie kopci czasami na czarno? Jeśli nie , to może gdzieś dostaje "obce powietrze" , jakaś szczelina która się pojawia i znika?



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pn lut 12, 2007 00:31

jestem po zamianie gaźnika 2e2 na jikov 28-30 lekr. przejechałem okolo 10 km na nim jeszcze nie wiem jakie spalanie, ale jedno od razu mi sie rzuciło w oczy to równa praca silnika. jestem czy ktoś robił taka zamiane?
tak
ja mam webera z porady kamilaW
jak chcesz to poszukaj, znajdziesz wiele cennych informacji w temacie o swapie


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pn lut 12, 2007 01:39

także mam webera wg porady KamilW-a czy ten jikov to nie przypadkiem postlicencyjny weber?


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pn lut 12, 2007 02:38

t-tas pisze:a czy ten jikov to nie przypadkiem postlicencyjny weber?
tak
różnica w tym że jest niższy i jeden z przelotów jest sterowany ciśnieniowo, jak w tym starszym typie webera


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 338 gości