Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
nerlst
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: nerlst » ndz lut 11, 2007 21:32
Witam
Mój wujek ma Jette II z silnikiem 1.3 i ma mały problem. Jak samochód jest zimny rozrusznik bardzo wolno kręci. Nie pomogła wymiana tulejek w rozruszniku. Po wsadzeniu innego rozrusznika i kupieniu nowego akumulatora jest to samo. Jak silnik się nagrzeje problem znika i rozrusznik kręci bardzo dobrze. Może ktoś miał podobny problem w Golfie MK2 lub wie co może być przyczyną. Kable nie przetarte.
pzdr
-
Duber
- V.I.P.
- Posty: 10830
- Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
- Lokalizacja: FSW
Post
autor: Duber » ndz lut 11, 2007 21:36
a sprawdz przy wcisnietym sprzegle z rana.hmm watpie ale jakis olej za gesty moze w skrzyni.kiedys kolega mial to samo w vw zaraz po kupnie i mial trociny w skrzyni biegow,aby ciszej chodzila.
-
nerlst
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: nerlst » ndz lut 11, 2007 21:44
Olej również był wymieniany właśnie z tego powodu, ale nic to nie dało. :/
pzdr
-
Adamtd
- VW Baron
- Posty: 3346
- Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Post
autor: Adamtd » ndz lut 11, 2007 22:14
nerlst, więc wygląda, że problem jest w silniku. Ale zapytam dla formalności - odpalasz na wciśniętym sprzęgle?
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
-
nerlst
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: nerlst » ndz lut 11, 2007 22:29
Tak, samochód jest odpalany na wciśniętym sprzęgle, niestety nic to nie daje.
pzdr
-
dziejo
- V.I.P.
- Posty: 8880
- Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
- Lokalizacja: Kantorowice
- Silnik: AFN
Post
autor: dziejo » ndz lut 11, 2007 22:49
nerlst pisze:Jak silnik się nagrzeje problem znika i rozrusznik kręci bardzo dobrze.
tak drogi kolego powiedz wujkowi że problem tkwi nie w silniku ale w samym rozruszniku niech przeczysci wirnik stojan szczotki niech sprawdzi i jak się zna na elektryce niech sprawdzi jaki prad mu pobiera lub tez jak się nie zna nich sprawdzi kable czy sa gorące od rozrusznika 99,9 to wina rozrusznika !
-
Duber
- V.I.P.
- Posty: 10830
- Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
- Lokalizacja: FSW
Post
autor: Duber » ndz lut 11, 2007 22:53
dziejo pisze:99,9 to wina rozrusznika
tez tak mysle ale niby tulejki zmienial i podmienial rozrusznik.moim zdaniem tez zozrusznik.
-
Adamtd
- VW Baron
- Posty: 3346
- Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Post
autor: Adamtd » ndz lut 11, 2007 22:54
dziejo pisze:niech przeczysci wirnik stojan szczotki niech sprawdzi
dziejo, ale pisał że wymienił rozrusznik i to samo, więc w samym rozruszniku chyba nic nie ma (albo dwa były coś nie tak...)
Ale pobór prądu przy rozruchu bym sprawdził
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
-
Duber
- V.I.P.
- Posty: 10830
- Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
- Lokalizacja: FSW
Post
autor: Duber » ndz lut 11, 2007 22:58
Adamtd pisze:Ale pobór prądu przy rozruchu bym sprawdził
ciekawe jak?
-
Adamtd
- VW Baron
- Posty: 3346
- Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Post
autor: Adamtd » ndz lut 11, 2007 23:04
piotr2 pisze:ciekawe jak?
Mierniki (diagnoskopy) są odpowiednie - zapinasz na kable zasilające i robi Ci ładny wykres, na którym widać ładny przegieg przy każdym cylindrze
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
-
Duber
- V.I.P.
- Posty: 10830
- Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
- Lokalizacja: FSW
Post
autor: Duber » ndz lut 11, 2007 23:08
chodzi ci o cos ala cengi ? inaczej tego niewidze.ale to moze byc ponad 100A
-
nerlst
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: nerlst » ndz lut 11, 2007 23:08
Jak rozrusznik zaczął wolno kręcić to był rozebrany, wyczyszczony i wymieniono w nim tulejki, nic to nie dało, po włożeniu innego rozrusznika jest to samo. Myślę, że wina nie leży w rozruszniku, ale skoro nie w rozruszniku to gdzie?
pzdr
-
Duber
- V.I.P.
- Posty: 10830
- Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
- Lokalizacja: FSW
Post
autor: Duber » ndz lut 11, 2007 23:10
Adamtd pisze:na którym widać ładny przegieg przy każdym cylindrze
przy cylindrach mierzy si epobor rozrusznika?
-
Adamtd
- VW Baron
- Posty: 3346
- Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Post
autor: Adamtd » ndz lut 11, 2007 23:19
piotr2 pisze:chodzi ci o cos ala cengi ? inaczej tego niewidze.ale to moze byc ponad 100A
Tak
piotr2 pisze:Adamtd napisał/a:
na którym widać ładny przegieg przy każdym cylindrze
przy cylindrach mierzy si epobor rozrusznika?
Nie przy cylindrach, tylko akumulatorze. Ale próba ta nazywana dokładnie "pomiar spadku napięcia na akumulatorze, lub pobory prądu z akumulatora przez rozrusznik podczas uruchamiania silnika" Wtedy otrzymujemy wykres zmiany napięcia lub prądu przy pracy kolejno każdego cylindra - pomaga określić czy każdy spręża podobnie itp
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 338 gości