problemy...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

problemy...

Post autor: M_a_S_t_E_r » ndz lut 11, 2007 14:58

Prawdopodobnie temat był poruszany już niejednokrotnie, ale każdy ma jakiś przypadek, który różni się małymi szczegółami od drugiego więc postanowiłem spróbować...
Objawy u mnie są następujące: jadę sobie autkiem do pracy, wszystko jest w porządku... Nagle czuję pod pedałem gazu, że silnik zaczyna nierówno pracować, zwalnia, zaczyna nim szarpać i nawet gdy wciskam pedał do końca jedzie tak jakby na pół gazu... Gdy wcisnę sprzęgło zgaśnie i nic go to nie obchodzi... Dodam, że na wolnych obrotach niekiedy mruga delikatnie kontrolka akumulatora... Po zatrzymaniu się, krótkim postoju samochód zaczyna jechać dalej bez problemu... Czy to może być coś z elektryką? Gaźnikiem? Jeszcze czymś innym? Oczywiście zdarzy się, że problemu wogóle nie ma i spokojnie objadę trasę... Dodam, że tydzień temu zakupiłem "nowy" silnik, bo tamtem już nie za bardzo nadawał się do jazdy... Pomóżcie... Pozdrawiam...



Fugi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 13:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Fugi » ndz lut 11, 2007 15:17

A czujesz jakby go troche zmulilo???? Ja mialem tez takie objawy + to ze np nie zapalal od kopa jak byl zimny. Okazalo sie ze lewe powietzre ssa.Podstawa pod kaznikiem. Nom u mnie to bylo to.



M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: M_a_S_t_E_r » ndz lut 11, 2007 16:22

Hm... No trochę go muli... Właśnie przy w/w sytuacji... Ale odpala normalnie... Ile to kosztuje i jak to wymienić... :jezor:



Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » ndz lut 11, 2007 16:57

kontrolka nie ma nic do rzeczy, u mnie tez miga na wolnych obrotach bez obciazenia zadnego, prawdopodobnie gdzies Ci lewe powietrze bierze... :bajer: pzdr


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz lut 11, 2007 17:12

do sprawdzenia jeszcze układ zapłonu a wszczególności przerywacz w aparacie (czy nie ma wypalonych styków ) i czy przerwa na nim jest właściwa (powinna wynosić 0,4mm)


:-k ...

Sly108
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt gru 20, 2005 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Sly108 » ndz lut 11, 2007 17:20

Mnie to wygląda bardziej na jakieś problemy z elektryką. I chyba właśnie tu by trzeba było szukać przyczyny.



M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: M_a_S_t_E_r » pn lut 12, 2007 11:11

Przerywacz myślę, że będzie dobry, bo silnik, który zakupił był już wyposażony w aparat zapłonowy... Nie wierzę, że obydwa aparaty były w identycznym stanie (ale sprawdzę to na wszelki wypadek)... I mam jeszcze pytanie... Czy to możliwe, że gaźnik bierze lewe powietrze tam od przodu gdzie powinna być taka gruba "rura" od silnika, która łączy właśnie silnik z obudową gaźnika? :chytry:



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » pn lut 12, 2007 11:36

masz zalozony przewod ktory dostarcza cieple powietrze do silnika ?


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: M_a_S_t_E_r » pn lut 12, 2007 11:46

No to jeszcze mi powiedz, który to... :grin: To ten gruby... ?? Jeśli tak to nie mam go właśnie..



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » pn lut 12, 2007 11:59

tak ten groby co idzie od oslony kolekora wydechowego , przy takiej temp. jak jest tera mozesz miec oszronienie gardzieli , autko bedzie stopniowo coraz bardziej slabe az moze stanoc , ale wystarczy jak zgasisz silnik na 5 min i wszystko wraca do normy
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: M_a_S_t_E_r » pn lut 12, 2007 12:07

Yhym... Ok... Zmykam już zakupić taki bajer i dam znać jak go założę czy problem pojawia się dalej... Ale objawy są dokładnie takie jak mówisz... Pozdro...



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » pn lut 12, 2007 12:09

sprawdz jeszcze w obudowie filtra powietrza czy ta klapka co prelacza na zimne - cieple powietrze nie lata sobie luzno , ta klapka przelacza kiedy silnik ma miec cieple a kiedy zimne powietrze


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

M_a_S_t_E_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr gru 14, 2005 15:08
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: M_a_S_t_E_r » pt lut 16, 2007 00:26

Zakupiłem bajer, założyłem, ale autko dalej potrafi robić takie jaja jak poprzednio.. Ta klapa lata tak dziwnie, bo sprawdzałem.. Nie wiem czy luźno czy nie, bo nie wiem jak powinno być prawidłowo..



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt lut 16, 2007 10:09

Jak mruga kontrolka na wolnych obrotach to sprawdz naciąg paska klinowego (może trzeba dac nowy) i wysokość szczotek w alternatorze (może też warto wymienić) - bo w momencie gdy świeci to nie ładuje sie akumulator, a wrecz się rozładowuje, jak będziesz tak długo jeździc to w końcu padnie.
Problem ze zdychaniem - napisz jaki masz silnik : pojemnośc a najlepiej oznaczenie literowe. :bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 106 gości