pojawienie sie dymka podczas odpalania?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
west_kolo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 17:12
Lokalizacja: koło , poznań
Kontakt:

pojawienie sie dymka podczas odpalania?

Post autor: west_kolo » sob lut 10, 2007 16:47

male zapytanie mam do was, jak odpalam mojeg TDi-ka ostatnio pojawil sie dymek z rury jezeli stoi caly dzien bez jezdzenia, bo jezeli nagrzany to nic, cla rura do podlogi i tez nic nie puszcza...., ale ani grama oleju nie bierze ani nic, czy moze to byc czyms spowodowane po wymianie paska rozrzadu?



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » sob lut 10, 2007 20:28

eeeeeeeeeeeee ;)
to normalka.... mi tez rano kopci na bialo (ale tylko chwilke)...spowodowane jest to skroplona parą.....tzn jak autko na przestoju dlugo siedzi .

p.s. jak cos zle to poprawiac :helm:


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
west_kolo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 17:12
Lokalizacja: koło , poznań
Kontakt:

Post autor: west_kolo » sob lut 10, 2007 23:06

a jeszcze jedno , jezeli jak odpale chwile nierowno pracuje silnik tzn rzuca nim troszke czy moze to byc wina swiec zarowych??



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » sob lut 10, 2007 23:26

:D nieeeee :) to jest "rozruch" silnika... zauwazx ze po paru sekundach mijaja te drgania....
swiece zarowe to nei takei same swiece jak w benzyniakach ;) i maja calkowicie inne zadanie niz normalne swiece, wiec one tu nei maja nic do rzeczy.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » sob lut 10, 2007 23:53

mialem to samo jeszcze tydzien temu i ustawiłem pompe wtryskową na zegar byla na ustawieniach fabrycznych i teraz jes git



Awatar użytkownika
west_kolo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 17:12
Lokalizacja: koło , poznań
Kontakt:

Post autor: west_kolo » ndz lut 11, 2007 00:35

ok dzieki, a ze swiece zarowe inne niz w benzynie to wiem:) tylko to ze moze nie rowno grzeja .... to mialem na mysli albo ze ktoras w ogole nie grzeje ... a jak zrobiles to z pompa? bede wdzieczny? i ile $ Cie to kosztowalo?



Awatar użytkownika
Puszek007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt lip 12, 2005 18:56
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: Puszek007 » ndz lut 11, 2007 01:08

west_kolo pisze:ok dzieki, a ze swiece zarowe inne niz w benzynie to wiem:) tylko to ze moze nie rowno grzeja .... to mialem na mysli albo ze ktoras w ogole nie grzeje ... a jak zrobiles to z pompa? bede wdzieczny? i ile $ Cie to kosztowalo?
eee z tego co mi wiadomo to tdi i inne diesle mogą odpalac nawet bez podłączonych świec żarowych...... oczywiście jeżeli jest ciepło ( ale z doświadczenia wiem że i tak odpalają nawet w deszczowe i źimniejesze dni :okej: ....)



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz lut 11, 2007 09:32

Puszek007 pisze:eee z tego co mi wiadomo to tdi i inne diesle mogą odpalac nawet bez podłączonych świec żarowych...... oczywiście jeżeli jest ciepło ( ale z doświadczenia wiem że i tak odpalają nawet w deszczowe i źimniejesze dni
dokladnie, i nie ma sie co doszukiwac zbednych problemow. a jak nie chce zapalic rano, tzn musisz pare razy pokrecic to jest nieszczelny uklad paliwowy (prawdopodobnie na filtrze paliwa ).


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
west_kolo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 17:12
Lokalizacja: koło , poznań
Kontakt:

Post autor: west_kolo » ndz lut 11, 2007 12:16

dzisiaj po calym dniu i nocy jak stal, jak go odpalilem to puscil mega chmure.... czarnegoooo a nastepnie na bialo!!! na bialo to wiem ze to jest , jak jest zimny silnik , a nie napisalem ze on nie odpala:) tylko ze nim cholernie trzesie na poczatku:)



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz lut 11, 2007 12:28

te drgania powinny byc do 5 sekund... nic nie zaszkodzi sprawdzic poduszek pod silnikiem ;)
a jesli chodzi o dymienie to TU masz wszystko co i jak.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
west_kolo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 17:12
Lokalizacja: koło , poznań
Kontakt:

Post autor: west_kolo » ndz lut 11, 2007 12:35

Gitner


Auto: MK3 Variant
Silnik: 1Z
Pomógł: 230 razy
Posty: 3336
Skąd: Wzgorze Tumskie

Wysłany: 18 Lis 2006 11:35
Slabe odpalanie a jesli juz odpali to z dymem szarym / siwym - swiece zarowe do wymiany

Pozdro
Gitner
_________________



no wlasnie i to moze by bylo to.... bo u mnie tylko jest to przy odpalaniu na zimnym.... tak to zadnego dymku nie pusci , nawet przy calym bucie nic czarnego.... olek256 dostajesz + za pomoc:)



Awatar użytkownika
Puszek007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt lip 12, 2005 18:56
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: Puszek007 » ndz lut 11, 2007 12:48

west_kolo pisze:dzisiaj po calym dniu i nocy jak stal, jak go odpalilem to puscil mega chmure.... czarnegoooo a nastepnie na bialo!!! na bialo to wiem ze to jest , jak jest zimny silnik , a nie napisalem ze on nie odpala:) tylko ze nim cholernie trzesie na poczatku:)
jeżeli po odpaleniu kopci na czarno to to jest poprostu sadza która osadziła się po ostatniej jeździe w wydechu a jak odpalasz to ją wywala.... normalka w gnojownikach (ojciec ma gtd :okej: więc jak odpala to zawsze troche kopci na czarno przez momencik a puźniej nic ani troche dymku więc nie przejmuj się ta tym kopceniem to jest po prostu diesel :jezor: ....)



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » ndz lut 11, 2007 12:59

Puszek007 pisze:jeżeli po odpaleniu kopci na czarno to to jest poprostu sadza która osadziła się po ostatniej jeździe
po jakiej jezdzie..??? to jest niedopalone paliwo przecież przy rozruchu silnik nie ma takiej sprawności i paliwo sie źle spala i stad czarny dym. Tak samo sie dzieje jak jest np przeciazone tdi.

west_kolo,
dymem sie nie przejmuj to dieselek jak mało pali to masz wszytko ok u nich to normalka najlepiej nic nie grzebać wtedy bedzie chodzil jak ta lala jak zaczniesz regulować to tylko popsujesz zazwyczaj tak to sie kończy.
Mozesz miec wywalone poduchy pod silnikiem dlatego Ci trzęsie. Sprawdz też świece, może któraś nie grzeje, moim troche rzuca jak jest mróz ale tj mówilem normalka jak odpala w miaree dobrze to ok oczywiscie nie wymagaj cudów, ale po dniu stania powinien załapać jak ciepły...
Ostatnio zmieniony ndz lut 11, 2007 14:07 przez marcin999, łącznie zmieniany 1 raz.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz lut 11, 2007 13:05

ale pamietaj west_kolo, ze swiece zarowe maja za zadanie podgrzac mieszanke zeby silnik lepiej odpali.oczywiscie zdarzaly sie przypadki na forum ze silnik w duze mrozu odpalal nawet gdy swiece byly padniete wiec to nie koniecznie moga byc swiece.
ja tez rano jak odpalam to pojawi mi sie bialy/bardzo lekko szary dymek bo to normalne.
poczytaj ten temat co go wyzej dalem do konca i dokladnie.
pozdr


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości