Pytanie odnośnie silnika 1,6 i 1,8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pytanie odnośnie silnika 1,6 i 1,8
Witam mam pytanie bo chce kupic silnik 1,8 8v bez osprzetu i mam pytanie czy dolot i gaznik od 1,6 8v i komputer beda w stanie sterowac jednostka 1,8 prosze o podopowiedzenie Chodzi o silnik do golfa mk2 sterowany gaznikiem poprzez komputer
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Masz silnik PN czyli 1.6 na elektronicznym gaźniku 2EE ???kropaz pisze:Witam mam pytanie bo chce kupic silnik 1,8 8v bez osprzetu i mam pytanie czy dolot i gaznik od 1,6 8v i komputer beda w stanie sterowac jednostka 1,8 prosze o podopowiedzenie Chodzi o silnik do golfa mk2 sterowany gaznikiem poprzez komputer
Chcesz założyć goły silnik 1.8 i do niego wrzucić gaźnik z 1.6 ???
Jesli tak planujesz to najlepiej szukaj silnika 1.8 (RP) czyli na monowtrysku , całośc pasuje plug&play
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
oki dzieki wielkie za info Pozdroo
[ Dodano: 13 Lut 2007 10:52 ]
ja kupuje silnik ktory tez był na gazniku tylko ze o 200cm wiekszej pojemnosci i zastanawia mnie fakt czy bedzie dobra dawka paliwa jak sie to wszystko przełozy co wy o tym sadzicie
[ Dodano: 13 Lut 2007 10:52 ]
ja kupuje silnik ktory tez był na gazniku tylko ze o 200cm wiekszej pojemnosci i zastanawia mnie fakt czy bedzie dobra dawka paliwa jak sie to wszystko przełozy co wy o tym sadzicie
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Bedzie dobrze .kropaz pisze:ja kupuje silnik ktory tez był na gazniku tylko ze o 200cm wiekszej pojemnosci i zastanawia mnie fakt czy bedzie dobra dawka paliwa jak sie to wszystko przełozy co wy o tym sadzicie
1.8 na gaźniku to był motor RH 85KM albo GU 90KM i oba te silniki były na zwykłym gaźniku 2E2 , jakbyś chciał to mógłbys poszukać gaźnika 2E2 i odpadły by ci ewentualne bolączki i problemy elektronicznego sterowania gaźnikiem 2EE z PNki
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Nie będzie dobrze, choć gaźniki były te same to inne były dysze Ja polecam założyć 2EE (pod warunkiem, że jest sprawny) i założyć do niego dysze z 1.8 2E2, to jest prawdzone rozwiązanie, śmiga bardzo dobrzehomsky pisze:Bedzie dobrze .
1.8 na gaźniku to był motor RH 85KM albo GU 90KM i oba te silniki były na zwykłym gaźniku 2E2 , jakbyś chciał to mógłbys poszukać gaźnika 2E2 i odpadły by ci ewentualne bolączki i problemy elektronicznego sterowania gaźnikiem 2EE z PNki
hmmm a takie dysze gdzie dostane jakies linki na allegro lub jakies telefony do czesci i potrzebuje do mojego gaznika ta dysze elektronicza co steruje przepustnica bo ma małe zawchwiania na obrotach.
P.S W czwartek jade po silnik mam nadzieje ze w piatek juz przełoze to zobacze czy odpali?? Jeszcze raz dziekuje za informacje
P.S W czwartek jade po silnik mam nadzieje ze w piatek juz przełoze to zobacze czy odpali?? Jeszcze raz dziekuje za informacje
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a tak odnosnie tego swapu z 1.6PN na 1.8RP to chcecie powiedziec ze wyciagamy Pn a na jgo miejce wstawiamy Rp bez zadnych przekladek eletryki pomp przewodow itd??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
tak, jesli sam motor to jedno OUT drugie INrysiektr pisze:a tak odnosnie tego swapu z 1.6PN na 1.8RP to chcecie powiedziec ze wyciagamy Pn a na jgo miejce wstawiamy Rp bez zadnych przekladek eletryki pomp przewodow itd??
silnikie niczym sie nie różnią, zmieniasz kolektor ssacy dokładasz z PN pompe paliwowąna blok i wszystko gra
www.vrservice.pl
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
no jak klocki LEGO a bedzie to jezdzilo???czy aby wykorzystac moc RP trzeba jednak pompe elektryczna i kompa drugiego??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości