NM i KM - jak to sie ma do przyspieszenia?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
- Lokalizacja: warszawa Targowek
- Kontakt:
niestety
ale VW skopiował pomysł silnika z rajdowej lanci delty i wyprodukował silnik benzynowy turbo kompresor i wypada on lepij niz tdi
osobiscie mnie w tdi bardzo denerwuje mnie machlowanie lewarkiem zmiany biegow
ale jezdziłem paskiem 1.9 tdi 130KM w automacie i jak namiasto to super samochod, w trasie tez sie sprawdza
ale i tak diesla widze w samochodzie dostawczym ktory musi miec sile
a w osobowkach albo duzy pojemnosciowo silnik albo np: takie 1.4 turbo
ale VW skopiował pomysł silnika z rajdowej lanci delty i wyprodukował silnik benzynowy turbo kompresor i wypada on lepij niz tdi
osobiscie mnie w tdi bardzo denerwuje mnie machlowanie lewarkiem zmiany biegow
ale jezdziłem paskiem 1.9 tdi 130KM w automacie i jak namiasto to super samochod, w trasie tez sie sprawdza
ale i tak diesla widze w samochodzie dostawczym ktory musi miec sile
a w osobowkach albo duzy pojemnosciowo silnik albo np: takie 1.4 turbo
był mk3 GT
http://www.s-cam.pl/
http://www.s-cam.pl/
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
Wiem, że wiele rzeczy jest już wyjaśnionych. W każdym bądź razie polecam lekturkę http://www.technikajazdy.info/mocvsmoment.html.
Jest tam też program CarTest i jeszcze parę ciekawych rzeczy.
Jest tam też program CarTest i jeszcze parę ciekawych rzeczy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 19 gości