Jetta II r85 1,8 GX wtrysk chechaniczny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jetta II r85 1,8 GX wtrysk chechaniczny
Witam wszystkich
Mam problem z moim VW od mniej więcej roku zaczęło się niewinnie ot spadły nagle obroty silnika poniżej 400 obrotów na światłach po godzinnej jeździe i zgasł. tak kilka razy w ciągu miesiąca później przestało to być tak drastyczne i tylko miał nie regularne obroty (tylko tyle wyczuwałem) teraz na dzień dzisiejszy mam wymienione obie pompy paliwa wyregulowany rozrząd był przestawiony o jeden ząbek. Silnik ma więcej mocy chodzi ciszej ale to cuś czyli szarpnięcia albo zadławienia się nie mogę zlokalizować. Czasami bywa tak że chcę ruszyć to poszarpie i ruszy innym razem chodzi jak marzenie i nic mu nie jest a czasami szarpie nawet 30 minut. Ręce mi już opadają mam ochotę silnik na złom oddać i kupić inny ( już bym go dawno miał gdybym tego nie naprawiał) Jeszcze jedna ważna sprawa jak silnik jest zupełnie zimny to z reguły chodzi idealnie w proporcji 90 uruchomień ok do 10 już z szarpnięciami
Napiszcie co wiecie na ten temat może w końcu ktoś znajdzie usterkę.
Gal
Mam problem z moim VW od mniej więcej roku zaczęło się niewinnie ot spadły nagle obroty silnika poniżej 400 obrotów na światłach po godzinnej jeździe i zgasł. tak kilka razy w ciągu miesiąca później przestało to być tak drastyczne i tylko miał nie regularne obroty (tylko tyle wyczuwałem) teraz na dzień dzisiejszy mam wymienione obie pompy paliwa wyregulowany rozrząd był przestawiony o jeden ząbek. Silnik ma więcej mocy chodzi ciszej ale to cuś czyli szarpnięcia albo zadławienia się nie mogę zlokalizować. Czasami bywa tak że chcę ruszyć to poszarpie i ruszy innym razem chodzi jak marzenie i nic mu nie jest a czasami szarpie nawet 30 minut. Ręce mi już opadają mam ochotę silnik na złom oddać i kupić inny ( już bym go dawno miał gdybym tego nie naprawiał) Jeszcze jedna ważna sprawa jak silnik jest zupełnie zimny to z reguły chodzi idealnie w proporcji 90 uruchomień ok do 10 już z szarpnięciami
Napiszcie co wiecie na ten temat może w końcu ktoś znajdzie usterkę.
Gal
byłem dziś u mechanika zrobił tzn podregulował mówił że nie przepala na wszystkich garach i że to normalne w ke-jettronic nawet jest jakaś dopuszczalna norma co do tego obecnie jak się nagrzeje to już nie trzęsie ale za to pogorszyło się ja jest zimny jakby zawór dodatkowego powierza nie łapał od razu, już mnie coś trafia ale cóż się spodziewać po tym roczniku samochodu swoje lata świetności ma za sobą, jak odpalił przy mnie golfa 3 i posłuchałem silnika to mi szczena opadła normalnie muzyka
Gal
[ Dodano: Czw Lut 08, 2007 9:40 pm ]
dziś miałem jeszcze większą jazdę bo samochód stał pod pracą 8h i z uruchomieniem go był problem 5 minut starałem się go zapalić, a jak się udało to dopóki się nie nagrzał to szarpał jak cholera w sumie dopiero pod domem jak go garażowałem to się uspokoił.
No tak przecież miał już odpowiednią temperaturę
Może się ktoś znajdzie co miał takie objawy
może to świece albo wtryski
Gal
[ Dodano: Czw Lut 08, 2007 9:40 pm ]
dziś miałem jeszcze większą jazdę bo samochód stał pod pracą 8h i z uruchomieniem go był problem 5 minut starałem się go zapalić, a jak się udało to dopóki się nie nagrzał to szarpał jak cholera w sumie dopiero pod domem jak go garażowałem to się uspokoił.
No tak przecież miał już odpowiednią temperaturę
Może się ktoś znajdzie co miał takie objawy
może to świece albo wtryski
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: FAST WebCrawler [Crawler], Google [Bot] i 227 gości