Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								seaseacker							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 106
 		- Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
 		
		
											- Lokalizacja: Kraków
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: seaseacker » pt lut 09, 2007 11:25
			
			
			
			
			twardy pisze:seaseacker, Ładnie  

  , jle kosztuje Hamownia ??
 
normalnie koło 150 zł.. my pojechaliśmy w więcej aut i mieliśmy ustawione, że 50zł od auta.. w tym dwa pomiary...
ja robiłem osobno na serie i osobno na opornik... chciałem mieć pewność, dwa razy się powtórzyło więc gicior jest
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » pt lut 09, 2007 12:46
			
			
			
			
			musicie nieznacznie zwiekszyc doladowanie o około 100mBar, bo podlane paliwa to kopci a za malo powietrza
trzeba wlutowac opornik na plycie od nozki MAP sensora 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Bula88							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1097
 		- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
 		
		
																- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Bula88 » pt lut 09, 2007 17:41
			
			
			
			
			cowboy, caly czas Cie korci oporniczek do MAP 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » pt lut 09, 2007 17:48
			
			
			
			
			cowboy, caly czas Cie korci oporniczek do MAP
mnie nie korci bo ja mam AFN-a po zmianie map w sterowniku czyli po chiptuningu 
ja wiem jaki opornik i gdzie wlutować coby zwiększyć doładowanie o 100 lub 200 mBar 
 
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								typeR							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 3
 		- Rejestracja: pt lut 09, 2007 19:06
 		
		
																- Lokalizacja: jordanow
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: typeR » pt lut 09, 2007 20:35
			
			
			
			
			heh jestem tu nowy.... wiec zapytam o kilka dla mnie waznych spraw... posiadam golfa 3 rok 95 sprowadzony z USA seryjny... 1.9 td 75hp at 4200rpm  (1896cm3) no wlasnie.... ja mam 1.9td a wy opisujecie tdi?:o czy ja mam ten sam silnik co wy? tylko ze wy dopisujecie to "I"? dodam ze na 1 stronie gdzie jest zalaczona fotoporada jest pokrywa plastikowa silnika z dopiskiem tdi... ja tak owej pokrywy w ogole nie posiadam a ogolnie wszystko mam tak samo rozmieszczone jak u was... 2 sprawa ktora mnie zastanawia to kilka krotie wspomniane jak by ssanie... z tym ze ja mam ssanie w swojej wersji! jest to wajcha ktora sie pociaga jest ona opisana w mojej ksiazce jako COLD STARTER a wiec na polskie ssanie chyba ze sie myle... czy wy posiadacie taka sama wajche? chetnie podjol bym sie takiej przerobki... lecz najpierw chcial bym sie upewnic czy w moim aucie jest to w gole mozliwe... pozdrawiam i prosze o zrozumienie poczatkujacego;)
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kupszczelisty							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 853
 		- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
 		
		
																- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kupszczelisty » pt lut 09, 2007 20:50
			
			
			
			
			ty masz TD to masz manualny wtrysk tdi to jest wszystko sterowane komputerem, ale TD w stanach kto takim czymś jeździł
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3027
 		- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 		
		
																					- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » pt lut 09, 2007 22:01
			
			
			
			
			kupszczelisty pisze:ale TD w stanach kto takim czymś jeździł
wejdz na vwdiesel.net i sprawdz co tam robia z TD
 
			
									
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								janek822							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 405
 		- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
 		
		
																- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: janek822 » sob lut 10, 2007 08:43
			
			
			
			
			cowboy pisze:trzeba wlutowac opornik na plycie od nozki MAP sensora  
może zapodasz jakies foto co i jak?
Mam jeszcze pytanie co do oporników, czy oznaczenie po cyfrze R czy K jest to samo np. miałem opornik 390R i gośc powiedział że to 390ohm, a cos takiego? 
http://www.allegro.pl/item163473834_rez ... 1099_.html albo 
http://www.allegro.pl/item165016958_rez ... 1031_.html, 
cięzko wogóle dostac w sklepie elektronicznym cos z przedziału 360-470ohm wszyscy robią taaaaakie oczy.
cudem znalazłem u gościa co naprawia tv 390ohm.
 
			
									
									
		
		
				chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								seaseacker							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 106
 		- Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
 		
		
											- Lokalizacja: Kraków
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: seaseacker » sob lut 10, 2007 10:01
			
			
			
			
			chyba chodzi o to, że jedne są 5% a inne 1%.. to chodzi o tzw. granicę błędu... jak ja kupowałem to dawał mi te 5%, a jak powidziałem mu, że chcę 402, to zrobił oczy i powiedział, że to jest 1%...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								djtom							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 32821
 		- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djtom » sob lut 10, 2007 10:04
			
			
			
			
			tak, to chyba jest ta tolerancja. ja tez pierwszy opornik dostałem w serwisie tv.
			
									
									
		
		
				Nocne Mary Squad 
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. 
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu. 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » sob lut 10, 2007 10:07
			
			
			
			
			a przypadkiem K to nie jest Kilo ?? czyli 10 do 3-ciej
pozdrawiam
damcio151
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kupszczelisty							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 853
 		- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
 		
		
																- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kupszczelisty » sob lut 10, 2007 13:53
			
			
			
			
			A co zrobić w 1z żeby turbo się wcześniej załączało? Podobno w AFN już od 1900 obr a mi łapie gdzieś przy 2200 2300
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rob555							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 693
 		- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
 		
		
											- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rob555 » sob lut 10, 2007 14:01
			
			
			
			
			kupszczelisty pisze:A co zrobić w 1z żeby turbo się wcześniej załączało? Podobno w AFN już od 1900 obr a mi łapie gdzieś przy 2200 2300
Masz zawor upustowy a nie kierownice i taka jest charakterystyka...mozesz troche paliwa dolac wiecej z dolu to szybciej sie napedzi.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								janek822							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 405
 		- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
 		
		
																- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: janek822 » sob lut 10, 2007 15:49
			
			
			
			
			coś takiego sie dowiedziałem 
""Rezystory mają oznaczenia barwne i wtedy wartość jest podawana w ohm. Jeżeli rezystory są opisane cyframi to litera R na końcu oznacza wartość w ohm a K w kiloohm. Jeżeli litera jest pomiędzy cyframi to oznacza miejsce przecinka np. oznaczenie 4K7 oznacza rezystancję 4,7kiloohm. Litera na początku oznaczenia np. K47 oznacza rezystancję 0,47 kiloohm. ""
i wynika z tego że te z literka K na końcu nas nie interesują, jedynie R(mam taki 390ohm) a reszta to kolorowe kody paskowe na oporniku i nie dziwie sie że ludzie w sklepach elektr robia taaakie oczy bo chyba nie mam takich 402ohm, tylko skąd koledzy na forum biora te 402. Juz w drugim sklepie gośc mówił że są tylko 360 a nastepny 470, to troche mały przedział jak dla nas.
chyba że ktos założył kilka tysięczno omowy opornik i on tez oszukuje kompa i chodzi OK. Nie jestem elektronikiem a nawet mnie to nie interesuje za bardzo ale w tym wypadku dobrze byłoby wiedziec co najlepiej założyć i co zakładamy.
			
									
									
		
		
				chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości