Parujące szyby...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bojar
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 14:57
- Lokalizacja: Warszawa/Maków Maz.
- Kontakt:
Parujące szyby...
Witam,
wiem, że był już podobny temat, ale nie znalazłem tam odp.
Mam mkIV i od czasu montażu CB radia (chyba) zaczęły mi parować szyby...
Myślę, że to przez to, że mam kabel od anteny wyprowadzony przez drzwi pasażera...
Przez to kabel jest przycięty drzwiami i uszczelka chyba trochę odstaje...
Samochodzik mi w czasie dużych mrozów zamarza od środka!!!
Może ktoś mi pomóc?Jakieś rady?
Czy może być inna przyczyna?
Nawet po schowaniu anteny uszczelka odstaje- co z nią zrobić, żeby dobrze przylegała?
Bardzo proszę o wszelką pomoc!!!
wiem, że był już podobny temat, ale nie znalazłem tam odp.
Mam mkIV i od czasu montażu CB radia (chyba) zaczęły mi parować szyby...
Myślę, że to przez to, że mam kabel od anteny wyprowadzony przez drzwi pasażera...
Przez to kabel jest przycięty drzwiami i uszczelka chyba trochę odstaje...
Samochodzik mi w czasie dużych mrozów zamarza od środka!!!
Może ktoś mi pomóc?Jakieś rady?
Czy może być inna przyczyna?
Nawet po schowaniu anteny uszczelka odstaje- co z nią zrobić, żeby dobrze przylegała?
Bardzo proszę o wszelką pomoc!!!
[b][u]Walcz walcz walcz- Ty walczysz, ja walczę!!![/b][/u
Legia Warszawa !!!
Legia Warszawa !!!
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
uszczelke można potraktować suszarka i jak się nagrzeje starać sie ją uformować tak jak powinna być, np. jak odstaje to jakos na noc zostawić w takiej pozycji w jakiej ma być.Nawet po schowaniu anteny uszczelka odstaje- co z nią zrobić, żeby dobrze przylegała?
co do parujących szyb, to zaraz wiele osób może ci zacząć wyliczac że to nagrzewnica przepuszcza, czy masz wode pod wycieraczkami itp.
najprostrzy sposób na parujące szyby to wziąść na szmate troszkę SZAMPONY DO WŁOSÓW nalac i rozetrzeć po szybach, po czym oczywiście wytrzeć do sucha.
jak dla mnie to nie ma skuteczniejszej metody
pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
na 99% filtr plykowy albo kabinowy roznie to mozna nazywac
jak zaczyna sie zatykac to auto ma slaba wentylacje i szybki zaczynaja paraowac
mialem tak i nawet jak wentylator chodzil to nie wyrabial i szyby mialem zaparowane
wymienilem i po klopocie!
a to ze kabel przyciska Ci uszczelke to nic wlasnei jak by sie dostawalo powietrze to nie powinno tak parawac bo ja uchylisz szybe to raczej para znika a nie pojawia sie w wiekszej ilosci
jak zaczyna sie zatykac to auto ma slaba wentylacje i szybki zaczynaja paraowac
mialem tak i nawet jak wentylator chodzil to nie wyrabial i szyby mialem zaparowane
wymienilem i po klopocie!
a to ze kabel przyciska Ci uszczelke to nic wlasnei jak by sie dostawalo powietrze to nie powinno tak parawac bo ja uchylisz szybe to raczej para znika a nie pojawia sie w wiekszej ilosci
- bojar
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 14:57
- Lokalizacja: Warszawa/Maków Maz.
- Kontakt:
No właśnie też myślę, że jak drzwi nieszczelne, to parować nie powinno...
Tylko, że ja miesiąc temu wymieniałem filtr kabinowy na NOWY!!!
I to na 100% nie jest nic z filtrem... nawet go sprawdzałem i nie jest wilgotny, ani nic...
Tylko, że ja miesiąc temu wymieniałem filtr kabinowy na NOWY!!!
I to na 100% nie jest nic z filtrem... nawet go sprawdzałem i nie jest wilgotny, ani nic...
[b][u]Walcz walcz walcz- Ty walczysz, ja walczę!!![/b][/u
Legia Warszawa !!!
Legia Warszawa !!!
- bojar
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 14:57
- Lokalizacja: Warszawa/Maków Maz.
- Kontakt:
Klimę mam, szyberdachu nie...
pod dywanikami sucho, ale z tą klapką od obiegu wewn. to nie mam pojęcia...- jak to sprawdzić?
I muszę sprawdzić z płynem chłodniczym- a to ma coś wspólnego z parowaniem szyb? Nie miałem pojęcia...
Dzięki wielkie greg, proszę o dalszą pomoc, bo wydaje mi się, że znasz się bardzo dobrze na rzeczy...
Pozdro!
pod dywanikami sucho, ale z tą klapką od obiegu wewn. to nie mam pojęcia...- jak to sprawdzić?
I muszę sprawdzić z płynem chłodniczym- a to ma coś wspólnego z parowaniem szyb? Nie miałem pojęcia...
Dzięki wielkie greg, proszę o dalszą pomoc, bo wydaje mi się, że znasz się bardzo dobrze na rzeczy...
Pozdro!
[b][u]Walcz walcz walcz- Ty walczysz, ja walczę!!![/b][/u
Legia Warszawa !!!
Legia Warszawa !!!
- bojar
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 14:57
- Lokalizacja: Warszawa/Maków Maz.
- Kontakt:
Dziś sprawdzałem- płynu na szczęście nie ubywa
Klapka od zamykania obiegu chodzi- słychać ją, ale nie wiem, może jest zacięta, czy coś- wiecie jak ją sprawdzić? Chyba trzeba zdemontować skrytkę?
Dzięki wszystkim za pomoc, widzę, że muszę się za to zabrać tak na poważnie, ale będę czekał aż się ociepli, żeby na początek dokładnie wysuszyć golfika... może gdzieś jest wilgoć...
Na razie przemyję szyby specjalnym środekiem zapobiegającym parowaniu- to naprawdę działa- na tydzień będzie spokój...
Pozdro!
p.s. oczywiście punkciki za pomoc daję, a jak ktoś może jeszcze coś doradzić, to będę wdzięczny!
Klapka od zamykania obiegu chodzi- słychać ją, ale nie wiem, może jest zacięta, czy coś- wiecie jak ją sprawdzić? Chyba trzeba zdemontować skrytkę?
Dzięki wszystkim za pomoc, widzę, że muszę się za to zabrać tak na poważnie, ale będę czekał aż się ociepli, żeby na początek dokładnie wysuszyć golfika... może gdzieś jest wilgoć...
Na razie przemyję szyby specjalnym środekiem zapobiegającym parowaniu- to naprawdę działa- na tydzień będzie spokój...
Pozdro!
p.s. oczywiście punkciki za pomoc daję, a jak ktoś może jeszcze coś doradzić, to będę wdzięczny!
[b][u]Walcz walcz walcz- Ty walczysz, ja walczę!!![/b][/u
Legia Warszawa !!!
Legia Warszawa !!!
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Czyli rozumiem masz wersję z klimą (tylko one miały obieg zamknięty). A włącz dmuchawę na max obojętnie czy ciepłe, czy zimne. i kilka razy zmień obieg. Jeśli będzie szum powietrza będzie zmieniać ton, to klapka działa Wtedy raz słychać jak ssie powietrze u dołu zza schowka, a po wyłączeniu jest tam ciszej Poza tym powietrze z kratek przy obiegu wennętrznym pachnie samochodem (taki zapach jak nad wykladzinkami) i jak po kilku min puścisz z zewnątrz, to takie wrażenie jakbyś mieszkanie rano przewietrzył (ale to raczej sprawdzaj na zimnym, bo jak idzie przez nagrzewnicę, to różnica nie jest taka duża).bojar pisze:Klapka od zamykania obiegu chodzi- słychać ją, ale nie wiem, może jest zacięta, czy coś- wiecie jak ją sprawdzić?
A zaglądałeś do filtra pyłkowego? Jeśli przy obiegu otwartym wieje słabiej niż przy zamkniętym to tym bardziej jego wina. Najlepiej go wymieniać 2 razy do roku. Niesamowicie się zasyfia.
Również dzięki i pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 268 gości