Witajcie,
Mam z moją "trójką"(1,8 ADZ) pewien problem, otóż od pewnego czasu z obrotami silnika zaczęły dziać się dziwne rzeczy(zarówno na gazie jak i na benzynie), obroty po puszczeniu pedału gazu nie zawsze ale często zatrzymywały się na około 2000 obr, gdy go spuscilem na 4 biegu ponizej 2000 i puscilem gaz spadaly powolutku do okolo 1000 obr, dodatkowo czuć żę spadła moc.
byłem u zaprzyjaznionego mechanika i po podpieciu kompa wyszło że padnięta jest sonda Lambda, sondę wymieniłem na nową, objawy zostały, założyliśmy na próbę nowy czujnik cieczy chłodzącej, dalej to samo.
Wyczytałem na forum że należy przeczyścić przepustnicę, zrobiłem tak. No i obroty były OK,
ale niestety po przejechaniu okolo 200 km poprzednie objawy zaczynają powoli wracać,
Narazie obroty nie zawieszają się, ale od 2000 powoli spadają jak dawniej do 1000 obr.
Czy w tym przypadku jest możliwe że padł silniczek krokowy, czy też może zmienić podstawkę gumową pod monowtryskiem?
a może jeszcze coś innego?
poradzcie coś proszę
z góry dziękuję i pozdrawiam.
hej, pomoze ktoś w potrzebie?
Zawieszanie się obrotów,spadek mocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
podstawkę pod monowtryskiem możesz wybadac bujając całym wtryskiem na działającym silniku - jak będzie zmiana w obrotach to znaczy że coś jest na rzeczy, to samo sprawdź z hamulcem, jak na wolnych obrotach wciśniesz i przytrzymasz hamulec to nie powinny się zmienic, jeśli się zmienią to przyjrzyj sie przewodowi do wspomagania hamulców (serwa - ta duża puszka przy pompie ham.)
takie podwyższone obroty to często sprawa "lewego powietrza" dochodzącymi właśnie tymi dwiema drogami ...
takie podwyższone obroty to często sprawa "lewego powietrza" dochodzącymi właśnie tymi dwiema drogami ...
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 370 gości