MK II 1.6 TD pali w mrozy na ciepło marudzi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kossof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn gru 20, 2004 23:26
Lokalizacja: Warszawa

MK II 1.6 TD pali w mrozy na ciepło marudzi

Post autor: Kossof » wt mar 22, 2005 23:57

Witam mam taki problem. Szukałem juz przez szukaj ale nie mogę znaleźć. Mój MK II pali jak jest zimny bardzo dobrze. Jak mocno gorący czyli zaraz po zgaszeniu też pali świetnie. Problem sie pojawia gdy postoi tak np 30-40 min. Czyli jeszcze nie włączają mu się świece. Temp tak jak dziś około 5 stopni. I musze dłużej krecić, jak odpali to puszcza kłąb ropo dymu. Czy to przekaźnik świec żarowych jest do bani ? Czy wasze jak postoja 40 min to grzeją świeczkami ??? A może silnik juz padaka ?

dzięki za Pomoc.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr mar 23, 2005 09:51

pewnie jest źle ustawiny zapłon (kąt wtrysku).

wyciagnij przyszpieszacz zapołonu jak następnym razem będziesz go palił i napisz czy była różnica.


Nissan Patrol K160

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » śr mar 23, 2005 09:58

U mnie z reguly w takim przypadku troche dluzej kreci ale jak sie przyspieszacz wyciagnie to odpala...ja bym w tym wielkich problemow nie szukal...bo to jest tak ze kolektor wydechowy nie zdazy ostygnac a tam jest czujnik temperatury sterujacy swiecami a silnik jest juz zimny i trzeba by go podgrzac...niestety nic z tym nie zrobisz...



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » śr mar 23, 2005 10:41

dukem pisze:U mnie z reguly w takim przypadku troche dluzej kreci ale jak sie przyspieszacz wyciagnie to odpala...ja bym w tym wielkich problemow nie szukal...bo to jest tak ze kolektor wydechowy nie zdazy ostygnac a tam jest czujnik temperatury sterujacy swiecami a silnik jest juz zimny i trzeba by go podgrzac...niestety nic z tym nie zrobisz...
Temperatura do automatu świec jest zbierana z czujnika od temp.wody.



marcin503
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr sty 05, 2005 23:42
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: marcin503 » śr mar 23, 2005 12:39

w moim golfiku sa dwa czujniki obok siebie jeden od wskaznika temperatury a drugi czujnik jest od swiec ! miałem podobny problem z odpalaniem okazało sie ze słabo krecił pomogło gdy wymieniłem tulejki i szczotki w rozruszniku i dałem nowy akumumlator pamietaj ze ropniak musi miec dobrago kopa na starcie ! podepnij od kogos aku gdy nie chce odpalic nawet przez przewody rozruchowe ! zobaczysz czy bedzie lepiej krecił moze masz słaby akumulator tzn mały prad rozruchu ! ja mam 620 powodzenia



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » śr mar 23, 2005 16:11

Ja u siebie mam 680A na rozruch i jak aku byl podjezdzony w zimie tez nie zawsze byl w stanie zakrecic- w dieslu akumulator to podstawa...a czujnik do swiec napewno nie korzysta z tego samego termostatu co wskaznik temp plynu...na forum kilka(naście) osob pisalo ze sterowanie sweic korzysta z czujnika na kolektorze



Lucius Snow

Post autor: Lucius Snow » śr mar 23, 2005 19:31

Mylicie się obydwaj... Czujniczek od świec jest oddzielnym czujnikiem, w mk2 i mk1 jest na króccu wyprowadzającym płyn chłodzący z głowicy od strony skrzyni biegów naturalnie.



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » czw mar 24, 2005 00:40

Nie bede sie sprzeczal bo nie wiem dokladnie...w kazdym razie napewno jest oddzielny



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » czw mar 24, 2005 12:08

Są dwa czujniki temperatuy.W wersji do 89 (stara instalacja) jeden był umieszczony z "przodu silnika na wężu biegnącym do chłodnicy" drugi z "prawej strony od strony skrzyni biegów" W nowj instalacji (tak mam teraz) obydwa czujniki są "z przodu" na takim trójniku plasikowym.
Jeden czujnik podłączony jest ze wskażnikiem temperatury (ten z dołu),a drugi z diodą ostrzegawczą + czujnik w zbiorniczku wyrównawczym (poziom cieczy).
U mnie górny czujnik steruje automatem świec bo po jego wypięciu nawet na rozgrzanym silniku kontrolka się włącza.W starej wersji do świec był chyba czyjnik od strony skrzyni.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości