wysokie obroty na biegu jałowym, prosze o pomoc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiek12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt sty 19, 2007 21:38
Lokalizacja: Radomsko

wysokie obroty na biegu jałowym, prosze o pomoc

Post autor: krzysiek12 » czw lut 08, 2007 14:47

witam!
wczoraj moj gofer był u mechanika na wymianie sprzegła, sprzegło chodzi jak tra lala ale mam nowy problem. Jak w temacie obroty na biegu jalowym utrzymuja sie w granicy 2000-2200 na zimnym jak i na rozgrzanym motorze. Co jest grane??!! Przed mechanikiem wszystko było wporzadku. Sprawdzałem czujnik temp. i wydaje sie byc dobry. Prosze o jakies porady
Bede wdzieczny



wasiniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 07, 2007 15:37
Lokalizacja: mazowsze
Kontakt:

Post autor: wasiniak » czw lut 08, 2007 15:31

Hej vitayI
Ja tez mam ten problem i nie mam pojecia co jest!!
A jak jade do mechanika to albo nie wie albo wszystko jest ok
Jak cos sie dowiem to dam znac
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » czw lut 08, 2007 15:33

może krokowiec robi zawieche?

[ Dodano: 08 Lut 2007 14:35 ]
za obroty to on jest odpowiedzialny



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw lut 08, 2007 18:05

Musiał CI " :ass: mechanik" coś urwać może odczepić. Proponowałbym na początek uzupelnić dane w profilu:) a później iść do garażu i bardzo dokładnie poptrzeć czy nie został wyrwany jakiś wężyk od podciśnienia (szczególnie od serwa hamulców i nie ciągnie lewego powietrze) Należy przyjżeć się łączeniom elektrycznym czy przypadkiem coś nie zwiera. Jesli piszemy o jednopunktowym trzeba zobaczyć całą elektrykę przy wtrysku, TPS kableki, krokowca. Z doświadczenia wiem jak się odbierze auto od mechanika to jedno może naprawić ale dziesięć innych rzeczy popsuje. Ja bym zaczął od tego co Ci pisałem, dlatego, że wyraźnie wskazujesz na wystąpienie usterki po odbiorze auta od mechanika. Jeśli nie chcesz się bawić sam to jedź do niego i patrz mu na ręce. Ja takie rzeczy wole sam robić. Jeśli natomiast to nie pomoże radze zająć się krokowcem i TPSem. Nie mam pewności ale wygląda mi to na zaciąganie lewego powietrza gdzieś w okolicach kolektora...może faktycznie od serwa.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 416 gości