Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 07, 2007 01:19

Radexxx, z kanalu lepsze dojscie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » śr lut 07, 2007 20:54

tak sie zastanawiam...co daje samo zwiekszanie cisnienia bez zwiekszania dawki?czy w ogole jest sens?czy lepiej robic to rownolegle?

[ Dodano: 07 Lut 2007 19:58 ]
niebieska strzalka - obroty na biegu jalowym z wcisnietym przyspieszaczem
czy regulacja tez polega na tym ze wykrecajac zmniejszamy obroty?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 07, 2007 21:52

pavello pisze:co daje samo zwiekszanie cisnienia bez zwiekszania dawki?
zupelnie nic, oprocz tego, ze turbo jest bezcelowo bardziej wysilone

[ Dodano: Sro Lut 07, 2007 8:53 pm ]
pavello pisze:Cytat:
niebieska strzalka - obroty na biegu jalowym z wcisnietym przyspieszaczem

czy regulacja tez polega na tym ze wykrecajac zmniejszamy obroty?
tak, niebieska strzalke tez wykrecajac zmniejszasz, w przypadku zoltej wkrecasz


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » śr lut 07, 2007 22:09

zaprzal pisze:zupelnie nic, oprocz tego, ze turbo jest bezcelowo bardziej wysilone
ale bez wskaznika nie da rady raczej sprawdzic czy sklad mieszanki jest prawidlowy?moze sa jakeis inne sposoby dajace przyblizona ocene?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 07, 2007 22:36

ale bez wskaznika nie da rady raczej sprawdzic czy sklad mieszanki jest prawidlowy?moze sa jakeis inne sposoby dajace przyblizona ocene?
a ze wskaznikiem doladowania jak sprawdzisz sklad mieszanki? jak jest za bogato to dymi na czarno, w druga strone raczej nie sprawdzisz bez jakichs innych wskaznikow


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lut 07, 2007 22:48

Radexxx pisze:Jestem na 90% pewny, że to ten garrett t2 ponieważ model KKK mają symbole i na blaszce i na samej turbosprężarce a ja takich nie mam, a i pamiętam, że miałem jakąś nazwe na turbosprężarce która kończyła się na tt.
Garett T2 też ma blaszkę (zieloną) u mnie jest do tej pory, jak sie deczko
schylisz od stronybłotnika prawego i zerkniesz na turbo to tak blaszka
powinna być widoczna, pewnie zerwali u Ciebie jeśli nie ma, ale po co ???
z foty jak dla mnie mniej wiecej wygląda że to T2


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » czw lut 08, 2007 09:56

zaprzal pisze:a ze wskaznikiem doladowania jak sprawdzisz sklad mieszanki?
chodzilo mi o wskaznik skladu mieszanki :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » czw lut 08, 2007 09:58

mam pytanko, ile trzeba wkrecac tą srube od dawki paliwa aby sie znacząco zwiekszyła? wiem ze np od turba trzeba z 5-6 obrotów zeby poczuć różnice, a jak to jest z dawką? kręci sie o jeden obrót, kilka czy np pół obrotu?



mike NIES
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt gru 13, 2005 12:39
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA

Post autor: mike NIES » czw lut 08, 2007 10:26

nawet pół obrotu daje różnicę,ale osobiście nie polecam tak zwiększać dawki paliwa=pali więcej i obroty wzrosną!! lepiej zmienić bost pina, albo orginalnego zpiłować= lepszy efekt, nie pali wiecej, a dawkę zwiększa tylko jak depniesz, a nie cały czas!!



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 08, 2007 11:35

mike NIES pisze:ale osobiście nie polecam tak zwiększać dawki paliwa=pali więcej i obroty wzrosną!!
bzdura, wcale nie pali wiecej, u mnie zaczal palic mniej po pierwszej regulacji, a obroty zmniejszasz to chyba naturalne
mike NIES pisze:nawet pół obrotu daje różnicę
to prawda, nawet maly ruch sruba powoduje spora zmiane


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Radexxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt lip 26, 2005 20:50
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Post autor: Radexxx » czw lut 08, 2007 12:07

RobertP pisze:
Radexxx pisze:Jestem na 90% pewny, że to ten garrett t2 ponieważ model KKK mają symbole i na blaszce i na samej turbosprężarce a ja takich nie mam, a i pamiętam, że miałem jakąś nazwe na turbosprężarce która kończyła się na tt.
Garett T2 też ma blaszkę (zieloną) u mnie jest do tej pory, jak sie deczko
schylisz od stronybłotnika prawego i zerkniesz na turbo to tak blaszka
powinna być widoczna, pewnie zerwali u Ciebie jeśli nie ma, ale po co ???
z foty jak dla mnie mniej wiecej wygląda że to T2
No znalazła się, już bardziej schowana być nie mogła :D . Teraz mi tylko zostało podłączyć wskaźnik doładowania. Mam też małe pytanko, gdzie najlpiej poprowadzić wężyk od trójnika tak żeby dostać się do kabiny?? Mechanik ze mnie kiepski, więc wole się zapytać :hmm: .

Pozdrawiam



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lut 08, 2007 12:20

Radexxx pisze:Teraz mi tylko zostało podłączyć wskaźnik doładowania.
no możesz np. tutaj zaznaczone w kółku
tylko przez jakąś zwężkę bo inaczej na wskaźniku będzie skakać wskazówka
Obrazek


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Radexxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt lip 26, 2005 20:50
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Post autor: Radexxx » czw lut 08, 2007 12:38

Dzięki RobertP, teraz tylko pozostaje mi czekać na Pin od Trochima i zaczne w nim dłubać. A jest gdzieś w karoserii miejsce żeby dostać się z tym wężykiem do kabiny?? Czy może trzeba będzie zrobić mały otwór wiertarką??



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lut 08, 2007 12:56

Radexxx pisze:A jest gdzieś w karoserii miejsce żeby dostać się z tym wężykiem do kabiny?? Czy może trzeba będzie zrobić mały otwór wiertarką??
nie rób otworków !
jest sporo miejsc, np. tam gdzie wiązka kabli wchodzi, albo przy wysprzęgliku
poszukaj tam gdzie są pozasłaniane okrągłe gumy na grodzi,
zerknij moze jeszcze gdzies blisko pompy hamulcowej tam tez są jakies otworki


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości