Duże spalanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
u mnie na długiej trasie 4,2litra do 100km/h spokojna jazda, miasto i trasa gdy nie swiruję 6,5l, gdy sandał to 7,5. Nie widziałem więcej niż 8,5 ale to było przy 200km/h. Pozatym na krótkich trasach będzie palił dużo bo jest silnik nie zagrzany. Ja jeśli chodzi o schodzenie ze spalania luzuję gdyż dalej jadę, na biegu odcina paliwo ale bliżej dojeżdżam. Po kilku miesiącach testów stwierdziłem że lepiej wychodze luzując. zauwazyłem jeszcze jedno: dużo pali powyżej 3000 obrotów i np. 1200obrotów i wrzucenie wysokiego biegu np. 4 więc najlepiej zmieniać takok. 2200obr. Chyba że ktoś już grzebał w tym twoim autku i zwiększył dawki paliwa. To wychodzi na vagu i kosztuje niewiele raptem jakies 60zeta.
jeśli na zimnym będziesz butował będzie dużo palił i będzie potem ciężko zejść ze spalania, więc zanim się nie zagrzeje jeźdz delikatnie by schodził ze spalania, jak sie zagrzeje i zejdzie do pewnego pułapu np. 6l i zaczniesz butowac to spalanie bedzie roslo ale powoli tak co 0,1l
jeśli na zimnym będziesz butował będzie dużo palił i będzie potem ciężko zejść ze spalania, więc zanim się nie zagrzeje jeźdz delikatnie by schodził ze spalania, jak sie zagrzeje i zejdzie do pewnego pułapu np. 6l i zaczniesz butowac to spalanie bedzie roslo ale powoli tak co 0,1l
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
- jacekd
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: sob paź 29, 2005 19:15
- Lokalizacja: Poznan
- Auto: MK6 TSI160
- Silnik: CAVD
Nie wiemtoolpusher pisze:Jacek widzę iż byłes u Mastersa - pewnie w Warszawie - napisz coś o wrażeniach przed i po jak i osamym warsztacie.
Poprzedni wlasciciel byl na kuracji, oczywiscie w Wa-wie.
Chyba bede musial sie przejechac kiedys niekurowanym ASZ-em to bede znal roznice ale jak narazie wielka frajde sprawialo mi wyprzedzanie na trasie na 4ce (zadnej redukcji), a te szybciej jadace auta na 5tce
MK6 HL - TSI160
Panowie Do do jakich obrotów ciagniecie przy zimnym silniku Ja zmieniam biegi tak okolo 2.1 2.2 tys obr Zastanawiam sie czy nie lepiej by bylo przy 2.5 tys zmieniac bieg (mniejsze spalanie by bylo bo od razu mialbym pozadana szybkosc i silnik pracowlby na nizszych obrotach bez znaczacego obciazenia) tylko pytanie czy przy takich obrotach na zimnym silniku to turbinka mi za szybko nie zaprotestuje????? C
TDI rules
Duże spalanie
Panowiem czytam ten temat też mam AXR i powiedzcie przyjakich obrotach czy prędkościach najoptymalniej zmieniać poszczególne biegi bo tak sie składa że u mnie też pali więcej a dymku nie zostawiam za sobą:D
- kendi
- Grupa Świętokrzyska
- Posty: 398
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 22:24
- Lokalizacja: Kielce/Końskie/Stąporków TKN
Duże spalanie
Nie uzyskałem pomocy w temacie "ile wam pali disel" to może tutaj ktoś mi wyjaśni o co może być kaman:
"właśnie mam problem dotyczący tego tematu, i proszę Was o pomoc w rozwiązaniu problemu...
mianowicie mk4 110ps po czyszczeniu turbinki i kolektora wraz zwiększeniu dawki paliwa przy zapłonie (spowodowane trudnym uruchomieniem "ciepłego" silnika) pali średnio 10-12 litrów ropy!!! Jeżdżę oszczędnie, zmiany biegów przy 2-2,2 tys. obrotów bez żadnego sandała. Wcześniej przed tymi zabiegami mechanicznymi spalanie miałem w okolicach 5-6 litrów, a teraz mogę o nim tylko pomarzyć:( co na moim miejscu byście zrobili? zamiaruje jeździć nim do szkoły ale ekonomiczność golfa mi na to nie pozwala:/"
przeczytałem jeszcze wasze uwagi co może być z tym związane, to więc:
-nie zostawiam za sobą dymu,
-po wymianie oleju (castrol 10w40) i filtru powietrza
-przebieg 225 tys.
"właśnie mam problem dotyczący tego tematu, i proszę Was o pomoc w rozwiązaniu problemu...
mianowicie mk4 110ps po czyszczeniu turbinki i kolektora wraz zwiększeniu dawki paliwa przy zapłonie (spowodowane trudnym uruchomieniem "ciepłego" silnika) pali średnio 10-12 litrów ropy!!! Jeżdżę oszczędnie, zmiany biegów przy 2-2,2 tys. obrotów bez żadnego sandała. Wcześniej przed tymi zabiegami mechanicznymi spalanie miałem w okolicach 5-6 litrów, a teraz mogę o nim tylko pomarzyć:( co na moim miejscu byście zrobili? zamiaruje jeździć nim do szkoły ale ekonomiczność golfa mi na to nie pozwala:/"
przeczytałem jeszcze wasze uwagi co może być z tym związane, to więc:
-nie zostawiam za sobą dymu,
-po wymianie oleju (castrol 10w40) i filtru powietrza
-przebieg 225 tys.
Duże spalanie
Podłącze się pod temat, mam TDI PD 101KM ATD. Spalanie? Hm... jezeli tankuje na ORLENIE to jest tragedia!! Po miescie wychodzi mi ok 7,5 litra!!! ORLENOWi podziękowałem, tankuje tylko na SHELL'u badz ewentualnie na samoobslugowej NESTE i co? I to, że tankując V-Power na SHELL'u bądź zwykłą na NESTE spalanie wynosi ok 6,5- 6,7 w cylku miejskim, czyli dokladnie tak jak jest to podane katalogowo, poza miastem spalanie wynoi około 5-5,5 (raz przypadek 6,5 ale to cisnąłem 180km/h na autostradzie - właśnie przydałby się 6 bieg w tym momencie ) Jeżeli chodzi o styl jazdy, to każdy bieg ciągne do ok 2500 nawet czasem do prawie 3000obr i spalanie takie jak napisłem. Spalanie rośnie na krótkich dystansach i przy popier... stylu jazdy, czyli: 1-but, 2-but i zaraz hamowanie. Dieslem się tak nie jeździ. VP moze i mniej spala, ale PD maja bardziej elastyczne silniki
Diesel Power!!! :D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 30 gości