[mk3] rozrzad

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

[mk3] rozrzad

Post autor: michaltczew » pn mar 21, 2005 19:19

Mam pytanko swierszczy mi cos w rozrzadzie podejrzewam ze to rolka. Czy mozna ja jakos przesmarowac czy trzeba nowej rozrzad wymieniany byl jakies 3 tys km temu na poczatku po wymianie bylo ok a teraz jest ten dziwaczny dzwiek. A moze byc ze jest pasek za mocno naciagniety i od tego to jest czy za naciagniecie odpowiedzialny jest napinacz???



Krystek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob mar 12, 2005 17:29
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Krystek » pn mar 21, 2005 20:56

Witam wiesz co ja tez jestem po wymianie paska i mam to samo u siebie, tak dziwnie wyje zagladalem do psaka i jest chyba za mocno naciagniety



daro27

Post autor: daro27 » pn mar 21, 2005 22:02

witam,nie moze byc za mocno naciągnięty poniewarz tam jest napinacz który rególuje naciąg paska,predzej bedzie piszczeć rolka napinacza ,ja tak miałem wymieniłem rolke i pasek ,jest OKI



Jarek VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw sty 06, 2005 23:56
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: Jarek VW » wt mar 22, 2005 01:35

jak pasek będzie za mocno naciagnięty to będzie wydawał taki świst jak sie doda gazu. prawidłowo naciągniety pasek powinien w najdłuzszym niepodpartym miejscu przekręcić sie o 90stopni i niewięcej. łatwo to sprawdzić. ale jak niezmieniałeś rolki to prawdopodobnie padła ci rolka napinacza a jej sie raczej niesmaruje tylko wymienia na nową. mi tak coś piszczało ostatnio i okazało sie za właśnie rolka mi się zatarła. niemiała luzów ale jak ją zdemontowałem to grzechotała i wydawała dziwne odgłosy. pozdrawiam



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » wt mar 22, 2005 17:25

Ja tez jestem po wymianie paska. Mechanicy cholera z dychę :grrr: . Przed wymianą nie piszczało mi nic. Po wymianie zaczęło, ale tylko jak włączam zapłon, jak jadę nie słychać tego badziewia, albo ja nie słyszę. W tym samym zakładzie powiedzieli mi, że to łożysko od alternatora. W drugim z kolei facet powiedział, że pasek nie jest oryginalny i obciera o krawędzie rolek. Stąd ten pisk. Sam już nie wiem :-s . MOże ktoś miał, albo ma podobny problem?

pozdro



Awatar użytkownika
marsell
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: czw sty 27, 2005 22:45
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marsell » wt mar 22, 2005 18:11

Witam,
u mnie po wymianie paska i rolki pojawił się taki świszczący dżwięk, jest on głośniejszy jak silnik się nagrzeje, mam wrażenie, że to taka uroda paska (BOSCH) bo jego większe lub mniejsze naciągnięcie nic nie zmienia. Trochę mnie to drażniło na początku ale w sumie zawsze można radyjko puścić głośniej :grin:



michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

Post autor: michaltczew » wt mar 22, 2005 20:15

Dzisiaj bylem u mechanika odstawic auto bo wymieniali mi uszczelniacz bo ciekl mi olej kazalem im przysluchac sie temu swiszczeniu sprawdzali rozrzad ok rolki ok podejrzewaja pompe wodna lub pompe od wspomagania.



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » śr mar 23, 2005 00:01

moze to byc pompa ja tez tak miałem, wymieniłem rozrząd i zaczeła mi piszczec więc kupiłem nową, na tym samym warsztacie zmieniłem ją i chwile było dobrze i znowu to samo , kumpeli ojciec na warsztacie zajrzał i powiedział, ze pasek za mocno naciągnięty, poluzował jak nalezy, niestety nowa pompa jest juz do du..., troche inaczej ale i tak piszczy



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » śr mar 23, 2005 00:03

h2o pisze:Ja tez jestem po wymianie paska. Mechanicy cholera z dychę :grrr: . Przed wymianą nie piszczało mi nic. Po wymianie zaczęło, ale tylko jak włączam zapłon, jak jadę nie słychać tego badziewia, albo ja nie słyszę. W tym samym zakładzie powiedzieli mi, że to łożysko od alternatora. W drugim z kolei facet powiedział, że pasek nie jest oryginalny i obciera o krawędzie rolek. Stąd ten pisk. Sam już nie wiem :-s . MOże ktoś miał, albo ma podobny problem?

pozdro
czy to jest łożysko od alternatora mozna łatwo sprawdzic zdejmując pasek :-)



s_l_a

Post autor: s_l_a » pt mar 25, 2005 14:49

niech ktoś mnie oświeci kiedy zmienia się pasek rozrządu w golfie 1,8 z silnikiem AAM
jestem po wymianie wszystkich pasków i rolek (prowadzącej i napinacza). Na forum nie mogę znaleźć ani w udostępnionych książkach



Awatar użytkownika
arkop
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt sie 31, 2004 15:40
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: arkop » pt mar 25, 2005 16:38

jak to kiedy najlepiej co 60 tyś. i nie ma wiekszego znaczenia co za silknik
co inegoo z pompa czyli napinaczem tak jak jest z 1,4 czy 1,6 ABU tutaj pome mozna wymieniac co 80 tys-100 tys



s_l_a

Post autor: s_l_a » śr mar 30, 2005 08:59

tak właśnie myślałem co 60 tysięcy. A co do napinaczy to mój mk3 ma 180tys i nie zastanawiałem się kiedy mu poprzedni właściciel wymieniał napinacze tylko wymieniłem komplet. A tak swoją drogą po oglądnięciu tych rolek mechanik powiedział że od nowości nie były zmieniane a mówią że niemcy.....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 243 gości