Rozwalona stacyjka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bosman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 23:03
Lokalizacja: Łódź

Rozwalona stacyjka

Post autor: bosman » pn lut 05, 2007 23:31

Kur... jakis jeb... dupek wlamal mi sie dzisiaj w bialy dzien do samochodu http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/grrr.gif Zamek w drzwiach wlasciwie pozostal nieruszony, ale rozwalil mi kompletnie stacyjkę. Nie da sie uruchomić samochodu a ponieaż nie mam tego wkręcanego haka holowniczego z przodu to musialem wzywac lawete.
Nie wiem teraz co mam zrobic z ta rozwalona stacyjka. W srodku wetkniety jest jakis kawalek srubokreta czy czegos podobnego. Czy da sie jakos naprawic takie rzeczy czy trzeba wymieniac cala stacyjke? I co w takim przypadku z kluczykami? Przeciez one sa tez do zamkow w drzwiach...



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt lut 06, 2007 00:05

bosman pisze: Czy da sie jakos naprawic takie rzeczy czy trzeba wymieniac cala stacyjke?
Jak łamak jest w środku to pozostaje wymiana stacyjki
bosman pisze: I co w takim przypadku z kluczykami? Przeciez one sa tez do zamkow w drzwiach...
Masz wtedy dwa kluczyki - do drzwi i do stacyjki (też tak mam z tego samego powodu)


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

bosman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 23:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: bosman » wt lut 06, 2007 13:19

Kurde, dzwoniłem do trzech warsztatów i wszędzie goście sobie krzyknęli 150 zł za awaryjne uruchomienie samochodu, żeby do nich dojechać i 150 zł za naprawę stacyjki :( Myślałem, żeby podcholować samochód do nich, ale jak nie ma klucza w stacyjce to mi się przecież zablokuje kierownica :( Ehhh...



Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » wt lut 06, 2007 13:33

Moj maly brat jak mial z 4 lata wlozyl cos plastikowego do satcyjki i zostalo w srodku. Wezwalismy takiego magika elektryka i to wyjal za pomoca pensety chyba. No ale nie wzial za to 150zl....


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt lut 06, 2007 14:03

ziembul pisze:Wezwalismy takiego magika elektryka i to wyjal za pomoca pensety chyba
ale jak to jest łamak to rozwalone są prawdopodobnie zapadki w stacyjce

[ Dodano: Wto Lut 06, 2007 13:06 ]
bosman pisze:Kurde, dzwoniłem do trzech warsztatów i wszędzie goście sobie krzyknęli 150 zł za awaryjne uruchomienie samochodu
nie taniej będzie lawetę albo załatwić mechanika który zrobi Ci to na miejscu?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

bosman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 23:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: bosman » wt lut 06, 2007 14:12

To chyba było gmerane łamakiem, bo jest zrobiona bardzo szeroka szczelina i coś jest w środku. Więc na pewno zapadki sa rozwalone a laweta też kosztuje 150 zł. Czekam jeszcze na tel. od jednego gościa, który przyjeżdża na miejsce, ale obawiam sie, że jego przyjazd będzie kosztował prawie tyle sam, co awaryjne uruchomienie, żeby samemu dojechać na miejsce.



Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » wt lut 06, 2007 15:35

Bez wymiany stacyjki się raczej nie obejdzie :/
Możesdz kupic komplet zamków (stacyjka + zamki do drzwi + zamek klapy = ok 150 zeta) i wymienić i będzie wszystko na 1 kluczyk. Ewentyalnie kupic tylko stacyjke z kluczykiem będzie dużo taniej, ale inny kluczyk będzie do odpalanania i inny do otwierania.



bosman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 23:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: bosman » wt lut 06, 2007 17:20

No dobra stary, ale w oryginalnym kluczyku byl wmontowany immobilizer wiec czy jak wymienie stacyjke (ta czesc w ktora wchodzi klucz) na nowa i z nowym kluczykiem, to czy samochod da sie uruchomic?



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lut 06, 2007 18:00

bosman pisze:No dobra stary, ale w oryginalnym kluczyku byl wmontowany immobilizer wiec czy jak wymienie stacyjke (ta czesc w ktora wchodzi klucz) na nowa i z nowym kluczykiem, to czy samochod da sie uruchomic?
Musisz kupic kluczyk z miejscem na transponder immo. Przelozyc go ze starego klucza i bedzie banglac.



bosman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 23:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: bosman » śr lut 07, 2007 10:19

Ale ten transponder siedzi mocno w kluczyku. Da sie go wydlubac nie uszkadzajac go? Czy on jest jakos polaczony z ta metalowa czescia kluczyka?



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr lut 07, 2007 11:25

bosman pisze:Ale ten transponder siedzi mocno w kluczyku. Da sie go wydlubac nie uszkadzajac go?
Jasne ze sie da. Jakies 2 tygodnie temu to robilem, bo przekladalem go do "scyzoryka". Pomoglem sobie troche odcinajac czesc plastyku. Fidac na foto.
bosman pisze:Czy on jest jakos polaczony z ta metalowa czescia kluczyka?
Nie jest.

Obrazek



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr lut 07, 2007 12:40

Novik pisze:(stacyjka + zamki do drzwi + zamek klapy = ok 150 zeta) i wymienić i będzie wszystko na 1 kluczyk. Ewentyalnie kupic tylko stacyjke z kluczykiem będzie dużo taniej, ale inny kluczyk będzie do odpalanan
Tak chyba najlepiej, ale weź ejszcze pod uwagę zamek w korku wlewu paliwa i zamek schowka :(
Albo może kupić stacujkę i dostosować ją do kluczyka oryginalnego? Mnie za taki bajer w zeszowie powiedzieli 60-80 zł. Nawet, żeby wzięli 100 to i tak taniej :) Może popytaj w miejscach gdzie dorabiają klucze (nie u jakiegoś łebka, ale tam gdzie robią to od lat). Może to będize robre rozwiązanie- nowa stacyjka na satry kluczyk.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr lut 07, 2007 12:50

Grzesiekk1982 pisze:weź ejszcze pod uwagę zamek w korku wlewu paliwa
A moze ma centralny :chytry:
Grzesiekk1982 pisze:zamek schowka
Schowka to najlepiej nie zamykac, bo jak Ci zlodziel wejdzie, to od razu razwali zamek jak bedzie zamkniete.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn lip 21, 2008 16:34

sorry za odgrzewanie kotleta ale dzisiaj mialem zupelnie taka sama sytacje i jakbym dobral sie do tego typa to.... :axe: z ta roznica ze w stacyjce mialem zlamana surowke jakiegos kluczyka...wyjalem ja wkladam kluczyk i nie moge go przekrecic...fachowiec krzyknal mi 250zl + laweta do nich do warsztatu...da sie wyjac sama stacyjke jakos??mam tez zablokowana kierownice...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 137 gości